Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luokanopettaja, joka vaihdoit muuhun työhön. Kysymys sinulle!

Vierailija
10.11.2017 |

Olen itsekin luokanopettaja ja jatkuvasti mieltäni askarruttaa kysymys siitä, että ryhtyisinkö muuhub työhön. Työmäärä alkaa olla valtava luokanopettajan työssä ja työstä maksettava palkka ei mielestäni vastaa työkuormaa.

Miten sinä olet kokenut alan vaihtamisen? Millaiseen työhön vaihdoit? Harmittaako pitkän kesäloman menetys?

Kiitos vastauksestasi!

Anni

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
22/23 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi kovasti kuulla, mille aloille luokanopettajat ovat vaihtaneet. Olen itsekin luokanope ja vaihtamassa alaa, kunhan vain keksisin, mihin vaihtaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin toimistotyöhön ja stressi katosi. Pääsin kusipää kakaroista eroon. Sitä raivoa joutui nielemään vähän liikaakin, koska oppilaille ei saa sanoa mitään. He itkevät heti kännykät ojossa. Viimeisenä työpäivänä sanoin eräälle oppilaalle, että sinusta ei tule koskaan yhtään mitään. Olet niin paska kaikessa. Se oppilas ei mielestä unohdu koskaan. Esitti kovista ja häiriköi ja v!ittuili minkä kerkesi. Suurinosa oli muutenkin täysiä palikoita.

Ja sinä et ole koskaan opettaja ollutkaan, se siitä.

Voi ollakin. Olen kuullut samansuuntaisen tarinan siviilissäkin todistetusti entisiltä opettajilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi