Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen peppupano

tahdon kokeilla
10.11.2017 |

Miltä ensimmäinen peppupano tuntui verrattuna sen jälkeisiin? Sattuiko enemmän? Onko kipeä sen jälkeen? Annatteko miehen laueta peppuun? Paras asento (kivuttomin) Meillä siis tilanne jossa miestä selvästi kiinnostaisi, usein seksin aikana hän hyväilee peräaukkoa. Ensin en antanut hieroa sitä, mutta tämä toistui ja huomasinkin pitäväni siitä, toisinaan annan jo miehen vähän sormettaa peppua muun seksin ohella. Yllätyksenä minulle kiihkoni nousee ja nautin siitä todella paljon, saan nopeammin ja voimakkaampia orgasmeja. Ajattelinkin kokeilla miltä peppupano tuntuu ja antaa miehelleni kunnon yllätyksen. Jännittää kyllä aika paljon. Kaikki kokemukset ja vinkit on tervetulleita. Myös miehet voivat kommentoida kokemuksistaan. N30

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräaukko on suunniteltu toimimaan työntämään ulos ulostetta. Aina kun peräaukon sisälle työnnetään hankausliikkeen kautta jotakin, niin sen seurauksena peräaukon sulkijalihas vahingoittuu ja rikkoutuu helposti. Muita anaaliseksin haitallisia seurauksia ovat peräsuolen pidätyskyvyttömyys, peräsuolen kalvon repeytymät, peräaukon rikkoutumisen ja repeytymisen kautta bakteerit ja virukset pääsevät verenkiertoon, jolloin taudinlevittäjät pääsevät sairastuttamaan ihmisen. Anaaliseksi aiheuttaa peräaukon syöpää.

tällä todistuksella siis ex tangokuninkaalla on perissyöpää ja haavistolla aina paskat housussa eduskunnasssa sekä vähän elinaikaa jäljellä vai  korjaa jos olen ymmärtänyt väärin

Vierailija
22/31 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme mieheni kanssa puhuneet jo jonkin aikaa peppu panosta ja takana olikin muutama kokeilu. asia ei sujunut kyl kehuttavasti  no aina kun harrastimme sexiä joka on ollut sitäkin parempaa niin mieheni alkoi hyväillä peppuaini joka tuntui yllättävän hyvälle. tässä yhtenä iltana harrastimme sexiä oikein pitkän kaavan mukaan mieheni oli jo siinä vaiheessa antanut minulle 3 rajua orgasmia sitten mieleni teki ratsastus asennosta ja kun siinä aikani olin nautiskellut ni yhtä äkkiä mieheni laittoi dildoa pilluuni ja aivan yllättäen mieheni ihana kalu menikin peppuun alku hämmennyksestä selvinneenä. et aika helpolla. peppuni olikin täyttynnyt mieheni kullilla aluks vähän sattuikin  mutta sitten alkoikin tuntua hyvälle ja aahhh elämäni ehkä rajuin orgasmi tuli ihanaaaa.1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme mieheni kanssa puhuneet jo jonkin aikaa peppu panosta ja takana olikin muutama kokeilu. asia ei sujunut kyl kehuttavasti  no aina kun harrastimme sexiä joka on ollut sitäkin parempaa niin mieheni alkoi hyväillä peppuaini joka tuntui yllättävän hyvälle. tässä yhtenä iltana harrastimme sexiä oikein pitkän kaavan mukaan mieheni oli jo siinä vaiheessa antanut minulle 3 rajua orgasmia sitten mieleni teki ratsastus asennosta ja kun siinä aikani olin nautiskellut ni yhtä äkkiä mieheni laittoi dildoa pilluuni ja aivan yllättäen mieheni ihana kalu menikin peppuun alku hämmennyksestä selvinneenä. et aika helpolla. peppuni olikin täyttynnyt mieheni kullilla aluks vähän sattuikin  mutta sitten alkoikin tuntua hyvälle ja aahhh elämäni ehkä rajuin orgasmi tuli ihanaaaa.1

Vierailija
24/31 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivana vaa. Runnomalla.

Vierailija
25/31 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/31 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa suurin osa ahterivaurioista olla peräisin synnytyksestä. Anaaliseksistä puolestaan seuraa harvemmin synnytys.

Vierailija
27/31 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille kysymys.

Onko liian tuhmaa, jos kielellä avaa peppua ennen penetraatiota?

Vierailija
28/31 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, niin hyvälle. Rasvasin peppureijän liukkarilla kahdellakin sormella. Sitten työnsin hiljalleen peniksen naiseni sisään. Hän kiitteli ja pyysi Panemaan kovemmin. No näin sitten tein. Laukeamisen jälkeen muna ulos ja vessapaperiin käärittynä vein sen pesulle. Sitten jatkoimme Suikkari kautta yhdyntään. eli hyvää ja nautittavaa

Vierailija
29/31 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo väärin. Ja reikää kannattaa Liukastaa ja venyttää sormin tai dildolla. Näin miehenä on upeeta nähdä kun spermat valuu peppureijästä.. Eli KANNATTAA ANTAA LAUETA SISÄÄN

Vierailija
30/31 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeutta kun sait orgun. Vielä kun miehesi jatkaa sormettamalla oikein sä squirttaan. Olen kokenut tuon nautinnon naisystäväni kanssa. Itse vatkasin loppuun hänen pepun päälle

Vierailija
31/31 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule ex tangokunkku ja haavisto niitä miehiä ketkä on tähtääjän paikalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi