Mies on ärsyttävä
Hei!
Sain toissapäivänä potitiivisen raskaustestituloksen ja olen todella innoissani. Tekis mieli kertoa heti lähipiirille, mutta toisaalta mietin, että odotan sen kanssa vielä hetken. Mieheni on ollut nyt hieman ongelmallinen. Haluamme molemmat tosi paljon saada lapsen. Minä olin vakavasti sairas kahden vuoden ajan, jolloin vauvahaaveet menivät romukoppaan. Nyt kun saa yrittää ja heti tärppäsi, en osaa muuta ajatella. Luen vauvakirjoja ja tietoa alkion-/sikiönkehityksestä, mietin nimiä ja hypistelen kaupassa vauvanvaatteita. Olen siis aivan sekona... Tosi paljon erilaisia fiiliksiä, mutta pohjimmiltaan olen tosi onnellinen :/ :)
Mutta siis, mieheni tuntuu olevan ilostani tosi ärsyyntynyt. Hän ei jaksa, kun monet asiat, joista puhun liittyy nyt tähän raskauteen. Olen ollut nyt väsynyt ja huonovointinen ja tuntuu, että hän ei ymmärrä sitä yhtään. Eilen jopa sanoi, että olikohan tämä virhe, kun hössötän niin paljon, enkä pysty muuta ajattelemaan. Se tuntui kyllä tosi pahalta.
Kommentit (4)
No toi on kyllä varmasti totta. Siis ehkä omassa käytöksessäkin parantamisen varaa :D Ja pitää varmaan lähipiirille (siskoille) kertoa, jotta ei tarvis hössöttää miehelle... Eli koitan rauhoittua :)
Mies on vain kateellinen, koska ei pysty itse lisääntymään. Kohtukateus.
Hanki synnytykseen doula, jos mies on kauhean kitkerä.
Älä hössötä. Tai hössötä jonkun muun kanssa kuin miehen. Problem solved.