Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion laihduttaa bmi 23 --> 19 ja katsoa miten deittimarkkinoilla käy :)

Vierailija
09.11.2017 |

Olen ollut siis koko elämäni vastakkaiselle sukupuolelle melko näkymätön. Teen ihmiskokeen, millä tavoin hoikkuus vaikuttaa.

Mitä arvelette?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin mitään. Itse tein suuremman pudotuksen enkä huomannut yhtään mitään

Vierailija
2/11 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia ennen ja jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti vaikuttaa positiivisesti. Vain kateelliset läskit väittää toisin.

Vierailija
4/11 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin että kun tuli vähän pyöreyttä ja tarkoitan vähän, eli tuosta bmi19 bmi22 niin enemmän sain katseita ja suoria isku yrityksiä. Pääasia että on terve, se näkyy ulospäin.

Miten olisi sellainen ihmiskoe, että tavoitteena oma hyvinvointi ei miesten miellytys, niin elämänlaatukin saattaisi parantua huomattavasti ja olisit varmasti myös haluttavampi. 

Vierailija
5/11 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois itsekin tässä laihdutuksen ohessa katsoa tuotakin puolta. 

Nykyäänkin baareissa puhutaan mulle joskus (lähinnä jos satun olemaan hetken yksin) eikä ole ollut ongelmia poikaystävien hankkimisessa, joten olisihan se hauska nähdä tekeekö laihtuminen mitään.

Mun BMI on itse asiassa nyt melkein jotain 25, mutta sitä ei oikein uskota.

Vierailija
6/11 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se kehon rasvaprosentti joka määrittää, ei bmi. Ei se laihaläskeyskään kaunista ole. 

Vierailija
7/11 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, lykkyä tykö.

Käytä muuten sitte legginsejä, ja ihonmyötäisiä vaatteita.

Vierailija
8/11 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sun epävarmuus ja halu miellyttää toisia+ huono itsetunto paistaa kyllä ulospäin olit sä sitten lihava tai laiha. Ei se laihuus vie tota sisäistä epävarmuutta yhtään mihinkään!

Vierailija
9/11 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mieliksi tosiaanko? Really?! Mitä jo hyväksyisit ensin itse itsesi. Vaikea muidenkaan hyväksyä sua kun et edes itse hyväksy itseäsi.

Vierailija
10/11 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitä vaan sitten. Taidat olla muutenkin semmonen tossun alle jäävä tyyppi joka haluaa vain yrittää miellyttää toista.

Vierailija
11/11 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut siis koko elämäni vastakkaiselle sukupuolelle melko näkymätön. Teen ihmiskokeen, millä tavoin hoikkuus vaikuttaa.

Mitä arvelette?

Mä olin kunnon lihapulla äijä. Sellanen kaljasieppo. Ei ikinä naisia. Sit yks kaveri pyys mua vaan salille mukaan ja en oikee lämmenny. Sitten vaan kerran päätin kokeilla sitä. Ei mitään himobodaamista vaan kuntoilua. Muutin elämäntapoja ja laihduin 30kg 1,5 vuodessa. Ostin uudet kuteet... heti sain muijan.