Voi paska! Prisma jätti hälyttimen lapsen college-paitaan ja ei mulla tietenkään
ole enää kuittia! Paidan kun ostin varastoon jo talvialesta! Uskookohan mua, kun menen sanomaan. Paita on kyllä suoraan sanottuna niin karsea, että miten kukaan viitsisi ruveta sellaista varastamaan. ;-D Ostin vain, kun tyttö sitä tahtoi ja oli halpa.
Kommentit (32)
Tietysti huomasin sen vasta kun olin lähdössä kaupustelemaan muutamaa viikoa myöhemmin.
No menin Prisman asiakaspalveluun jossa he pahoittelivat ja kysyivät muistanko kassaa että vois antaa muikkarin, mutta sanoin että sattuhan tätä mustat housut ja musta hälytin.
ostettuihin housuihin häläri. Sain valita korvaukseksi minkä tahansa huivin. Otin kauneimman ja kalleimman. Maksoi noin 50 euroa.
No leikkaat sivuleikkureilla hälyttimen irti ja unohdat koko jutun.
Eikö siinä tule jotain mönjää, joka sotkee koko vaatteen.
Mulla oli kerran jäänyt pikkareihin häly ja kun menin sitä postattamaan sain uudet pikkarit + sukat ja kortin jolla sain seuraavan kerran -30% mun ostoksista. Tosi kiva juttu eikä jäänyt harmittamaan
muutama vuosi sitten kävin espoossa h&m:ssä ja lähdin pois ja ihmettelin et ihan ku puhelin sois... no menin sit yhteen kahvilaan ja ajattelin että vaihdanpa sen ostamani takin heti päälle, sillon huomasin että siinä on häläri paikalla.
menin takas hennesiin ja no kuitti oli mulla onneks, sai pikkasen huutia se tytteli joka ei sitä ollut ottanut pois ja vielä kun selvis että se tosiaan oli hälyttänyt ovella.
se oli sellanen " sivuovi" mistä menin ulos tavallaan niin kun takapihalle mut siis ihan laillinen kaupanovi mut sieltä vähemmän ihmisiä kulki.
itse portit eivät toimi, ja jos tuote menee kassan liukuhinan kautta niin se ei hälytä, portit on sijoitettu niin että kun ihminen kävelee läpi tavaran kanssa niin se hälyttää...
Vierailija:
sisään asenettu häly. No kaikki meni ihan kivasti pitkän aikaan, mutta sitten oli tämä hälyytin aktivoitunut päälle ja porteista läpi mentyämme aina alkoi hällät huutaa. Ei auttanut muu kuin mennä cittariin niiden jo hieman kuluneiden ja ransistyneiden kenkien kanssa ja pyytää kauniisti josko voisivat " sammuttaa" hälyttimen.
Menin himaan ja huomasin, että hälytin oli jäänyt poistamatta.
Vein takaisin ne närkästyneenä ja sain 20 mk:n lahjakortin kaupan päälle.
menin vaatekassin kanssa sokokselle, ja ihan kuin olisi portit soinut sisään mennessä. En jääny asiaa ihmettelemään, kun siinä pääovilla menee väkeä ovista niin paljon. No, kun olin lähdössä ulos, olin varma että minun kassissa soi. Myyjä ja vartija huusi, että tulepa tänne kassalle selvittämään mitä kassissasi on. Kaikki tuijotti. Sanoin, että minun tavaroita ei tutkita, enkä lähde takahuoneeseen. Soittakaa poliisi. No, eivät olleet halukkaita kutsumaan poliisia paikalle. Sanoin, että koko muovikassillinen on muualta ostettua vaatetta. Ok, antoivat kahvilipukkeen. No, kotona sitten löysin sen hälyn. Seuraavana päivänä palasin kiukkuisena pikkuliikkeeseen ja sanoin, että ainakin bussiraha on korvattava. No, myyjäressu sekoitti eurot ja markat kun raha oli juuri vaihtunut, ja kirjoitti 30 vai peräti 40 euron lahjakortin. Enpä vaivautunut huomauttamaan virheestä.
Mulla tosin oli kuitti tallessa ja menin sen kanssa infoon otattamaan sen hälyttimen pois.
Hälytti kyllä kassalla mut kassa tutki vaan toisia kenkiä mitkä ostin. Huomasin sitten kotona että niissä toisissa se hälytin oli. Menin samantien takasin ja samalle kassalle missä maksoinkin ja hän otti hälyttimen pois ja pahoitteli tapahtunutta.
ja luulin että hälytin ei toimi se siis oli h&m:n ja menin sit urpona seppälään sisään, missä hälytin alkoi soimaan. Ja hieman nolona sitten piti sille henkilökunnalle selitellä, mutta kyllä ne uskoi mua ja sitten ne saattoivat mut ulos ja sanoi vielä että anna hm:lle palautetta tuommoisesta jutusta.
Toisissa liikkeissä ainakin pystyvät hakemaan koneeltaan ostokuitteja. Tosin tämän tiedän KodinYkkösen perusteella: kerrot päivämäärän ja tuotteen, niin tarjoaa sopivia.
Siskolle on myös Prismassa käynyt näin ja siellä kyllä pahoiteltiin asiaa ja annettiin kahvipaketti vaivanpalkaksi.
joten tässä nyt hiukan uskottavuus kärsii.....
ei aina toimi joten voi päästä ulos ilman hälytyksiä..
mielestäni hyvä palvelu. Kerran oli veloitettu yhdestä tuotteesta liikaa, ja kassa pahoitteli ihan hirveästi, kun menin valittamaan. Vaikka mitäs tuosta, sattuuhan näitä. En vaan odottanut mitään pahoitteluja, olin vaan tyytyväinen kun sain summan korjattua.
Kerran Aleksi 13:ssa mulla jäi kanssa varashälytin laukkuun. Portti alkoi piipittää ja kassa pahoitteli tosi paljon. Antoi vielä 2 alennuslippua kauppaan hyvitykseksi. Olin oikein tyytyväinen:)