Mitä mieltä bloggaajista jotka tekee julkisia NOT#metoo postauksia?
ja kehtaavat vielä julkisesti ihmetellä sitä miksi naiset valittaa siitä kun saavat HUOMIOTA miehiltä?
Onko törkeä seksuaalinen ahdistelu muka pelkkää naisen huomioimista, kysyn minä?
Kommentit (31)
Bloggaajat ovat kertoneet inhottavia juttuja siitä miten heitä on joskus varhaisteineinä kourittu esimerkiksi opettajien toimesta koulussa, niin rinnoista kuin alapäistä, ja sitten joku alkaa huudella vastarintaliikettä eli not mee too:ta!
Vai onko not mee too-huutelija kateellinen kaikille muille naisille jotka saaneet miehiltä ikäväluonteista huomiota ja siksi vähättelee muiden naisten kokemuksia?
Kuka bloggaaja on kirjoittanut sellaista? En itse tunne tarvetta kertoa mitä ikävää en ole kokenut, tai mitä rikoksia minua kohtaan ei ole tehty. Hyvä ettei ole, mutta tässä kontekstissa olisi aika älytöntä koko asiaan sekaantua.
Mutta kun mä haluun olla kapinallinen, vastarannankiiski, erilainen perässähiihtäjäbloggaaja niin mun on pakko alkaa vetää omaa not mee too juttua kaikille hei.
Taas poistui keskustelu. Noloa ettei kestä minkäänlaista kritiikkiä ja ota vastuuta kirjoittamisistaan!
Eiköhän tässä nyt puhuttu niistä joista se että mies tulee puhumaan on seksuaalista ahdistelua. "Nokun kyllä se nyt tajus kun en kattonu sitä silmiin et ei kiinnosta vaikka puhuinki takas!!!"
En ole törmännyt tällaiseen vastakampanjaan, mutta aika lapselliselta kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä nyt puhuttu niistä joista se että mies tulee puhumaan on seksuaalista ahdistelua. "Nokun kyllä se nyt tajus kun en kattonu sitä silmiin et ei kiinnosta vaikka puhuinki takas!!!"
Oliks tää just se bloggaaja jonka mielestä oli ok painia lattialla ja väännellä miespuolisten kavereiden kanssa nännejä ja päinvastoin, että se ei ole ahdistelua vaan leikkiä?
En tiedä olenko outo tapaus, mutta en minä ainakaan painiskele lattioilla miespuolisten kavereideni kanssa, emmekä tartu toisiamme nänneistä ja vääntele niitä! Heillekään ei tulisi se mieleen.
Ihan turha kirjoitus oli. Hirveää lässytystä että ei halua vähätellä ketään, mutta silti vähättelee. Sama kuin sanoisi jollekin "mä en oikeasti halua loukata ja tää on vain mun henkilökohtainen kokemus, mutta mielestäni olet aivan vitun ruma".
Hel**tissä on erityinen paikka naisille, jotka eivät auta toisiaan.
Kampanja on lähtenyt levitessään aika outoon suuntaan, enkä ihmettele miksi jotkut haluavat irtisanoutua siitä. Alkuperäinen ajatus oli hyvä ja tärkeä, ja on jo saanut muutoksia aikaan.
Ei ole mukana A-teemassa. Olisi ollut keskustelun kannalta hyvin mielenkiintoista saada tämä nuori antifeministityttönen mukaan.
Sama bloggaaja joka oli sikakateellinen kaverinsa eleganteista Välimeren saaren luksushäistä ja kirjoitti niistä ikävään sävyyn omaan blogiinsa että miten siellä haisi aasinp*ska ja että ne kirkonkellot soivat ärsyttävästi?
Ihme jos tommosella on enää kavereita jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mukana A-teemassa. Olisi ollut keskustelun kannalta hyvin mielenkiintoista saada tämä nuori antifeministityttönen mukaan.
Eihän se ota vastuuta kirjoituksistaan eikä kestä minkäänlaista kritiikkiä, joten tuskin menisi tuollaiseen. Poseeraako mieluummin pellon laidalla ottamassa asukuvia liian pienikokoiset vaatteet päällä, monen tonnin käsilaukku kädessä ja huutelee blogissa erikoisia mielipiteitään joita muut ei saa kritisoida, pitää vaan kehua?
Nyt siellä instassa on piiripienipyöriibloggareiden, äidin ja siskon lisäksi kommentteja oman ukon instatunnuksella. Eipä ole niitä näkynyt ennen... Noloa, niin noloa. Uusin kuvakin pelkkä tylsä läjä ruusuja ja kaikki ihkuttamassa.
Tää on nyt trendikästä, joten kaikki haluavat kertoa että heitä on ahdisteltu. Kun jo synnytyslaitoksella se lääkäri katsoi alastonta vartaloani, vaikken ollut kuin päivän ikäinen...