Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on vialla kilteissä miehissä (ja naisissa)

Vierailija
09.11.2017 |

Vain lapset on kilttejä. Kiltteys on sitä että tottelee. Syö lautasen tyhjäksi ja petaa sängyn, koska äiti tai isi niin käski. Kiltteys on alistumista, tottelemista. Sopii lapsille, mutta ei enää aikuisille. Aikuinen voi olla reilu, hyvä tyyppi jne. mutta ei kiltti. Kiltit aikuiset ihmiset ovat siis alistuvia, he eivät osaa tai uskalla vetää omia rajojaan, vaan myötäilevät muita. Tästä syystä kilteistä miehistä ja kilteistä naisista ei pidetä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti on hyväkäytöksinen ja ystävällinen. 

Vierailija
2/5 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kilteistä pidetään, mutta kilttien kanssa ei haluta harrastaa seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kilteistä pidetään, mutta kilttien kanssa ei haluta harrastaa seksiä.

Kilteistä saatetaan pitää, koska heidän ylitseen on helppo kävellä, heitä on helppo käyttää hyväkseen, eikä heistä ole muutenkaan uhkaa tai harmia.

Vierailija
4/5 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa.. Minut teki "kiltiksi" ja alistuvaksi isäpuoleni, jota pelkäsin. Ennen sitä olin ärsyttävä kakara. Nykyäänkin olen alistuva paskaläjä, enkä tiedä miten muuttaa sitä. Oikeasti pidän puoleni vaikka kenelle, jos on pakko enkä alistele ketään, mutta normaalielämässä olen sellainen haahuilija, rauhaa rakastava idiootti.

Vierailija
5/5 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surettaa.. Minut teki "kiltiksi" ja alistuvaksi isäpuoleni, jota pelkäsin. Ennen sitä olin ärsyttävä kakara. Nykyäänkin olen alistuva paskaläjä, enkä tiedä miten muuttaa sitä. Oikeasti pidän puoleni vaikka kenelle, jos on pakko enkä alistele ketään, mutta normaalielämässä olen sellainen haahuilija, rauhaa rakastava idiootti.

Mulla sama tosin ex  teki musta tällaisen alistujan. En ole läheisilleni, mutta vieraan ihmisen edessä meen aivan lukkoon ja yritän olla mieliksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan