Tämä on vialla kilteissä miehissä (ja naisissa)
Vain lapset on kilttejä. Kiltteys on sitä että tottelee. Syö lautasen tyhjäksi ja petaa sängyn, koska äiti tai isi niin käski. Kiltteys on alistumista, tottelemista. Sopii lapsille, mutta ei enää aikuisille. Aikuinen voi olla reilu, hyvä tyyppi jne. mutta ei kiltti. Kiltit aikuiset ihmiset ovat siis alistuvia, he eivät osaa tai uskalla vetää omia rajojaan, vaan myötäilevät muita. Tästä syystä kilteistä miehistä ja kilteistä naisista ei pidetä.
Kommentit (5)
Kyllä kilteistä pidetään, mutta kilttien kanssa ei haluta harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kilteistä pidetään, mutta kilttien kanssa ei haluta harrastaa seksiä.
Kilteistä saatetaan pitää, koska heidän ylitseen on helppo kävellä, heitä on helppo käyttää hyväkseen, eikä heistä ole muutenkaan uhkaa tai harmia.
Surettaa.. Minut teki "kiltiksi" ja alistuvaksi isäpuoleni, jota pelkäsin. Ennen sitä olin ärsyttävä kakara. Nykyäänkin olen alistuva paskaläjä, enkä tiedä miten muuttaa sitä. Oikeasti pidän puoleni vaikka kenelle, jos on pakko enkä alistele ketään, mutta normaalielämässä olen sellainen haahuilija, rauhaa rakastava idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Surettaa.. Minut teki "kiltiksi" ja alistuvaksi isäpuoleni, jota pelkäsin. Ennen sitä olin ärsyttävä kakara. Nykyäänkin olen alistuva paskaläjä, enkä tiedä miten muuttaa sitä. Oikeasti pidän puoleni vaikka kenelle, jos on pakko enkä alistele ketään, mutta normaalielämässä olen sellainen haahuilija, rauhaa rakastava idiootti.
Mulla sama tosin ex teki musta tällaisen alistujan. En ole läheisilleni, mutta vieraan ihmisen edessä meen aivan lukkoon ja yritän olla mieliksi.
Kiltti on hyväkäytöksinen ja ystävällinen.