Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelin pimeni täysin

Vierailija
09.11.2017 |

Ei ole kuin muutaman kuukauden ollut ja menee takuuseen tietenkin. Saanko pitää vanhan puhelimen ja saan uuden tilalle vai pitääkö puhelin jättää liikkeeseen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se mene ihan sinne korjaukseen.Saat saman mallisen varapuhkun tilalle, jos heillä sellanen sillä hetkellä on.

Vierailija
2/4 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä oli melkein 4 viikkoa puhelin huollossa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet sentään tarkastanut, onko akku mennyt tyhjäksi. Pane lataukseen ja kokeile jonkin ajan kuluttua, aukeaako. Jos aukeaa, se kysyy pin-koodia. Mulla on pimennyt niin puhelin kuin tablettikin, kun en ole hoksannut panna ajoissa lataukseen. En kuitenkaan ensimmäiseksi lähtenyt juoksemaan kännykkäkauppaan, vaan kokeilin ensin, saanko aparaatin itse toimimaan, vaikka tällainen tavallinen maalaistollukka olenkin. Onnistui!

Vierailija
4/4 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai olet sentään tarkastanut, onko akku mennyt tyhjäksi. Pane lataukseen ja kokeile jonkin ajan kuluttua, aukeaako. Jos aukeaa, se kysyy pin-koodia. Mulla on pimennyt niin puhelin kuin tablettikin, kun en ole hoksannut panna ajoissa lataukseen. En kuitenkaan ensimmäiseksi lähtenyt juoksemaan kännykkäkauppaan, vaan kokeilin ensin, saanko aparaatin itse toimimaan, vaikka tällainen tavallinen maalaistollukka olenkin. Onnistui!

No en nyh ihan idiootti ole. Ei suostu latautumaan. Onko mitään kikkakakkosta mitä kokeilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän