Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin miehen äidin ja hän oli meikkaamassa sukulaisen juhlia varten, miehen kommentti "paraneeko se muka tuosta, petolinnun perse"

Vierailija
09.11.2017 |

Jotenkin kamalaa mitän mies puhui iäkkäälle äidilleen. Olen tapaillut miestä nyt 3kk ja ennen ei ole tuollaista käytöstä ilmennyt. Äitinsä ilmeisesti tottunut kuulemaan tuollaista puhetta kun ilmekään ei värähtänyt, kuului vaan syvä huokaus. Minulle mies ei ole sanonut mitään törkeää, paitsi kerran väsyksissä "Et kai sä idiootti unohtanut ostaa maitoa"

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisi mulla tapailu tuohon, ja kertoisin kyllä myös miksi. Törkeää käytöstä.

Vierailija
2/14 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mikä huumoriveikko. Kyllä se joskus vuosien saatossa puhuu sullekin niin. Kannattaa laittaa kiertoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisissa perheissä on tuollainen naljailun kulttuuri. Myös mieheni lapsuuden perheessä. Kyllä se on korjattavissa jos tahtoa ja ymmärrystä on, mutta työtä se vaatii. Itse olen tehnyt miehelle selväksi että itse en moista kieltä kuuntele eikä meillä sellaisia puhuta, joitain sammakoita lukuunottamatta. Tosin toi idiootti on jo aika paha, ihan noin ruma suustaan ei oma mies ole koskaan ollut.

Vierailija
4/14 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin jos oli vitsi.

Vierailija
5/14 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tapailemani mies".

Ja näitä tarinoita on palstalla useita päivittäin, eikä mammat ymmärrä edes sitä selvintä provoa?

Vierailija
6/14 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tapailemani mies".

Ja näitä tarinoita on palstalla useita päivittäin, eikä mammat ymmärrä edes sitä selvintä provoa?

Miehiä ei saa enää tapailla tai on automaattisesti provo?

Vierailija
7/14 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kamalaa mitän mies puhui iäkkäälle äidilleen. Olen tapaillut miestä nyt 3kk ja ennen ei ole tuollaista käytöstä ilmennyt. Äitinsä ilmeisesti tottunut kuulemaan tuollaista puhetta kun ilmekään ei värähtänyt, kuului vaan syvä huokaus. Minulle mies ei ole sanonut mitään törkeää, paitsi kerran väsyksissä "Et kai sä idiootti unohtanut ostaa maitoa"

Kannattaa aina seurata miten mies puhuu äidlleen koska todennäköisesti mies puhuu enemmin tai myöhemmin puolisolleen samalla sävyllä. Idiootiksi nimittely on vain alkua, tuo mies ei naisia kunnioita. Tulet kyllä huomaamaan. Älä syvennä tapailua seurusteluksi äläkä  muuta avoliittoon miehen kanssa jos hän jo  alta 3kk tapailun nimittelee sinua. Kysypä mihin edelliset suhteet kariutuivat.

Vierailija
8/14 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti voi olla ollut aikanaan ihan hirveä äiti ja siksi poika kohtelee noin. On äitejä jotka esim antaa isän hakata lapsiaan ja ajaa nämä haulikolla lumihankeen ja teeskentelee että kaikki on ok. Jos näin, niin toki miehen pitäisi mennä terapiaan. Voi se olla myös muuten vain tuollainen.

Vierailija
9/14 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisestä kulliöttiäisestä on kyse?

Vierailija
10/14 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tapailemani mies".

Miehiä ei saa enää tapailla tai on automaattisesti provo?

Sä joko annat tai et etkä tapaile.

Vierailija
11/14 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin anopille, että lennäppä pari kierrosta talon ympäri tuolla oven pielessä olevalla luudalla:D

Vierailija
12/14 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin miehen kanssa puheeksi ja kertoisin, miten loukkaavana tuon koin. Miehen on hyvä tietää, ettet hyväksy tuollaista ollenkaan ja ei pidäkään hyväksyä. Älä suostu laittamaan kommentteja huonon huumorin piikkiin. Tuollaosta ei tarvitse sietää, jos ei mene perille. Next.

Vierailija
13/14 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh? Vedetäänkö tollasestakin hernettä nokkaan? Meidän perheessä toi olis tosiaan vaan pelkkää huumoria. Voisin ihan hyvin heittää äidilleni saman replan. Tosi äiti itse olisi varmaan heittäny ensin ton itselleen :) Mielensä pahoittajat taas liikkeellä. Vai mihin äänensävyyn sanoi? Oliko selvästi vaan läppää?

Vierailija
14/14 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska läppä. Kaikesta tekin vedätte palkoherneet pyllynreikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan