Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Amk valintakokeet

Tuleva sh?
09.11.2017 |

Onko paikalla muita jotka ovat nyt syksyn hakuun liittyen käyneet tai menossa valintakokeisiin? Olisi kiva porista ja jänskäillä muiden samassa tilanteessa olevien kanssa :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ja meni kyllä aivan penkin alle. Onneksi tekniikan puolella ei taso yleensä ole päätä huimannut, joten en vielä ole heittänyt kirvestä kaivoon sisäänpääsyn suhteen.

Vierailija
2/6 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, miks sulle jäi semmonen olo?

Mulla itellä tosi ristiriitainen fiilis. Meille oli annettu ennakkomateriaali ja mainittu että esim. matematiikkaa testataan. Noh :D olihan siellä 5 ala-aste matikka tehtävää, mutta ennakkomatskusta ei mitään. Tosi vaikea arvioida menikö ihan metsään vai edes sinnepäin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosin onneksi noita tuloksia ei tarvitse odottaa kuin muutaman viikon :D

Ap

Vierailija
4/6 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop

Vierailija
5/6 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva sh? kirjoitti:

Mulla itellä tosi ristiriitainen fiilis. Meille oli annettu ennakkomateriaali ja mainittu että esim. matematiikkaa testataan. Noh :D olihan siellä 5 ala-aste matikka tehtävää, mutta ennakkomatskusta ei mitään. Tosi vaikea arvioida menikö ihan metsään vai edes sinnepäin

Eikö yhtään huoleta kun haet ”korkeakouluun” ja tehtävien vaatimustaso on tuollainen? Taitaa olla todellakin ammattisurkea kyseessä.

Vierailija
6/6 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva sh? kirjoitti:

Olin saanut muutama päivä ennen pääsykoetta ikäviä uutisia, en ollut nukkunut pariin yöhön, niin keskittyminen oli ihan nollilla. Laskeskelin että jonkun 22-23 pistettä vois saada ja niillä on useempana vuonna päässyt sisälle, toivotaan että nytkin. Eipä mulla mitään hengenhätää ole, opiskelupaikka löytyy toiselta alalta, joka ei kuitenkaan ole minun alani, on myös vai duuni, joka ei vaadi koulutusta ja kevään haussa olisin todennäköisesti joka tapauksessa laittanut hakupaperit yliopistoon.