Naiset, mikä siinä Ensitreffit-Esassa on niin ihanaa?
Olen itse Itä-Suomesta ja minusta Esa on ihan tyypillinen savolaismies, eikä mikään sen ihmeellisempi otus - toki itsekin pidän Esasta kovasti, mutta hänenkaltaisiaan on täällä Savo-Karjala alueella pilvin pimein.
Kommentit (49)
Hymyilevä, kohtelias, osaa puhua, ei ruma, eikä liian nätti, kätevä käsistään, huumorintajuinen, myötätuntoinen, kannustava.
Erilaisuus on ihq pk-seudun punavih*eän kanal*uman mielestä. Erottuuhan sitä savolaismies pk-seudun metsuripartahipstereistä.
Esan iloisuus, leppoisuus ja ulkonäkö vetoavat naiseen kuin naiseen yleensä.
Kukahan Esan saa? Paljon tuntuu olevan tunkua...
Se on ollut telkassa, ja sekös naiset saa kiimaiseksi.
Ominaisuuksia, joita arvostan puolisossa yleensä ja Esassa: puhuu, halaa, pussaa, kätevä, positiivinen, avoin, tykkää eläimistä, harrastaa, sinut itsenä kanssa ja hauskannäköinen.
Vierailija kirjoitti:
No, ei todella vetoa! Ihmeellisesti puhua mongertaa ja ne vaatteet!
Laadidaa kirjoitti:
Ominaisuuksia, joita arvostan puolisossa yleensä ja Esassa: puhuu, halaa, pussaa, kätevä, positiivinen, avoin, tykkää eläimistä, harrastaa, sinut itsenä kanssa ja hauskannäköinen.
Etelänmiehet ja kilttimiehet - ottakaas oppia tästä idän Esasta!
Entä huonot puolet, luetelkaas niitä!
Siinä on sopivasti jäljellä sitä alkukantaista raakaa miehekkyyttä yhdistettynä huumorintajuun, positiivisuuteen ja poikamaiseen veikeyteen, paketoituna lihaksikkaaseen vartaloon ja komeaan lärviin. Plus hyvä itsetunto, taito tehdä omilla käsillä jotain ja KOIRAT! :)
Who can say no to that?
Onkoha Esa joutunut menemään maan alle piiloon täksi viikoksi? Kysyntä on kova...
Ymmärsin, että riitatilanteissa hän huutaisi ja haukkuisi. Nainenhan sanoi, ettei pysty unohtamaan loukkauksia. Muutoin kyllä vaikuttaa hyvältä mieheltä, upeat harrastukset ja iloinen ja kannustava tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vähän tossu, mutta oppisin elämään asian kanssa, Esa ei kyllä välttämättä minun kanssani. :D
t. Pirttihirmu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei todella vetoa! Ihmeellisesti puhua mongertaa ja ne vaatteet!
Joko olet etelän koppava kana tai sitten hissukka, mustis kundi hesasta.
Esa on kilttimies. Vaikuttaa että on vähän pihalla kun joku kysyy jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän tossu, mutta oppisin elämään asian kanssa, Esa ei kyllä välttämättä minun kanssani. :D
t. Pirttihirmu
Et lukenut sitten tätä:
<<<Ymmärsin, että riitatilanteissa hän huutaisi ja haukkuisi. Nainenhan sanoi, ettei pysty unohtamaan loukkauksia. Muutoin kyllä vaikuttaa hyvältä mieheltä, upeat harrastukset ja iloinen ja kannustava tyyppi.>>>
Esassa ihanaa?
Enemmänkin tunnen Esaa kohtaan sympatiaa, empatiaa, sääliä, myötätuntoa...
Esa vaikuttaa tosi symppikseltä, aidolta, miellyttävältä ja pikkuisen myös reppanalta pikkuveljeltä, jolle toivoisi elämässä vain kaikkea hyvää. Tekisi mieli suojella maailmanpahuudelta ja laittaa pulloon turvaan ihailtavaksi.
On ns. tavallinen maalaismies joita löytynee varmasti useimpien lähisuvusta.
Parisuhteeseen en Esan kanssa todennäköisesti pystyisi minäkään, mutta toisaalta: minä en olekaan hakenut tai osallistumassa parisuhdeohjelmaan.
Esa on symppis! Ottaisin heti, jos olisin sinkku.
Komea, miehinen, huumorintajuinen, rakastava, hyväpeppuinen jne. 10/10 namupala.
No ei ole todellakaan kaikkien naisten mieleen tämä Esa! En ottaisi missään nimessä miehekseni. Ei ole minun ,aikuisen naisen, mieleen tippaakaan.
Olin aluksi ihan pro Esa, mutta sitten mua vähän jäi kaivertamaan se Aliisan kuvaus siitä riitatilanteesta. Tokihan siinä ei yksityiskohtia tullut ilmi mutta jäi kuva että Esa on riitatilanteessa aika räjähtävää sorttia, ja että sen takia meni luotto. Että onko siinä sanottu jotain tosi pahasti taikka sitten jopa ollut jotain fyysistä uhkaa, sitä en tiedä mutta siitä vähän laski kyllä pisteet.
up.