Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajatella naapurin mauttomista jouluvaloista?

Vierailija
09.11.2017 |

Naapurissa sellanen wt-tyyppinen nuoripari on sitten jo laittanut jouluvalot heidän parvekkeelle, kaikkein mauttomin värivaihtoehto tietysti missä on sinistä joukossa. Siinä ne sitten on kuukausitolkulla, ehkä jo huhtikuussa ottavat pois.

Minäkin pidän jouluvaloista ja tulista mutta noi kirjavat ja siniset on todella juntin näkösiä. Harmi että muutama asukas onnistuu halventamaan typeryydellään koko maiseman julkisivua.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä voisi ajatella, että ovat - mauttomia?

Vierailija
2/18 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sinullakin elämässä ongelmat.

Toisaalta voi lohduttautua, että aika hyvin menee. Jos tuossa on suurimmat murheet elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin naapurillani on siniset valot parvekkeellaan. Mielestäni ne ovat oikein tunnelmalliset pimeässä illassa.

Vierailija
4/18 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän taloyhtiössä päätettiin jo hyvissä ajoin toukokuun yhtiökokouksessa, millaiset valot, valosävyt ja luxien määrä, mihin aseteltuna ja mahdollinen pihavalokuvion paikka määritellään että taloyhtiön julkisivu on yhtenäinen!

hah no ei. kyllä muakin ihmetyttää joidenkin valoviritykset ja hilpeät kuvioinnit mutta tuleepahan hyvälle tuulelle kun hymyilyttää!

Vierailija
5/18 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksikä kutsutaan kissaa joka ei osaa puhua? Mauton

Vierailija
6/18 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluvalojen kultainen sääntö: mitä enemmän saat naapurit taivastelemaan, sen parempi. Pitäisi vielä lisätä niihin äänitehosteita, vähän hohohhoota ja tiukujen kilinää.

Vierailija
7/18 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla AP:n naapuri. Voisin laittaa vielä lisää mauttomia jouluvaloja. Silloin kenellekään ei jää epäselväksi, että olen toden totta wt. AP korkeakoulutettuna ja sivistyneenä ihmisenä voi sitten ripustaa omalle parvekkeelleen kauniit valkeat jouluvalot, jotka jatkavat hänen tyylikkään valkosävyisen sisustuksensa linjaa talon julkisivulle asti. Ohikulkijat voivat siinä sitten kauhistella minun valojani ja ihastella tyylitietoista AP:ta, joka urheasti asuu roskaväen keskellä ja pyrkii julistamaan sivistyksen ilosanomaa kauniilla valkeilla jouluvaloillaan.

Vierailija
8/18 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla AP:n naapuri. Voisin laittaa vielä lisää mauttomia jouluvaloja. Silloin kenellekään ei jää epäselväksi, että olen toden totta wt. AP korkeakoulutettuna ja sivistyneenä ihmisenä voi sitten ripustaa omalle parvekkeelleen kauniit valkeat jouluvalot, jotka jatkavat hänen tyylikkään valkosävyisen sisustuksensa linjaa talon julkisivulle asti. Ohikulkijat voivat siinä sitten kauhistella minun valojani ja ihastella tyylitietoista AP:ta, joka urheasti asuu roskaväen keskellä ja pyrkii julistamaan sivistyksen ilosanomaa kauniilla valkeilla jouluvaloillaan.

Mun mielestä ainoa valtakunnallinen sääntö pitäisi olla vilkku- ja valuville valoille, koska ne voivat aiheuttaa migreenikohtauksia ja epileptisiä kohtauksia.

Vierailija
9/18 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin ihan samalla tavalla kuin ap. Kunnes 4-vuotias poikani halusi ehdottomasti värivalot ikkunaansa. Voi miten paljon hän niitä rakastaakin. Tosin valoja ei saa vilkuttaa kuin hetken aikaa joka päivä, siitä pidän kiinni :D

Vierailija
10/18 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaa partsilla seistä tupakalla eukkonsa kanssa naapureita nauramassa kun sinikirjavat jouluvalot vilkkuu selän takana. Vaikeuttaa myös toi naapurista läpi yön hehkuva valosaaste tähtitaivaasta nauttimista.

Vierailija
11/18 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan: meilläkin poika innostui alakouluikäisenä sellaisista vilkkuvaloista, joissa oli punaisia, keltaisia ja vihreitä lamppuja. Ne piti kaivaa useana jouluna esiin, mutta samoin oli pakko rajoittaa vilkkumista. Itselleni tuli huono olo niiden katsomisesta. Sama mikä aiheutui aikanaan "diskopalloista".

Vierailija
12/18 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on räväkät joulu valot!

Vierailija
13/18 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, voitais olla ap naapureita. Paitsi et harmi ollaan asuttu tässä vasta pari kk, joten tuskin vielä tietää että pidetään tasan niin kauan kun ulkona tulee pimeetä.

Ollaanki sitten kunnon WT ihmisiä pikkuvauvan kanssa, joka huutaa 24h kerrostalossa & vielä partsilla sinisävyset jouluvalot!!!

Pitäski mennä laittaa parit lisää.

Vierailija
14/18 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nykyään jo nauran niille mielessäni ja jollain oudolla pervola tavalla jopa odotan niitä.

Vierailija
15/18 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö aloituksesta ajatella samoin kuin Arstilan kolumnista?

Vierailija
16/18 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne värittömätkin voivat olla mauttomia. Meillä on naapurin lasitetulla parvekkeella sellanen "valoverho", joka peittää korkeudelta ja leveydeltään koko parvekkeen.

Todella tyylikästä.

Vierailija
17/18 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen on wt, punainen vilkkuvalo the best

Vierailija
18/18 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niistä voisi ajatella, että ovat - mauttomia?

Lisäksi nauttia ylemmyydentunteesta, kun itse koristelee kotinsa maukkaasti.

Värikkäät talvivalot ovat ihan parhaat 🙌