Työtön, mitä teet tänään?
Kommentit (27)
Heinäkuun alusta asti ollut työtön. Harmittaa, itkettää ja vit**aa. Tänään ei ole mitään pIkkoja mihin laittaa hakemusta, eilen laitoin kahteen. Odottelen yhdestä paikasta tietoa, 3 parhaan joukossa jo. Lupasivat ilmoittaa jo viime viikolla... monta potentiaalista hakemust vetämässä ja oman paikkakunnan ulkopuolelta myös.
Tänään olen katsonut vähän telkkaria, kohta jumppaan vähän ja haen sitten miehen röistä. Teen ruokaa ja löhöän. Tahtois jo töihin.
olen ajatellut aloittaa uuden harastuksen ja sosiaalisen elämän eli ruveta käymään ruoka-avussa 3 kertaa viikossa hellareissa, saa ruokaa ja näkee muita pummeja sekä happea kun muuten ei tuu käytyä ulkona enää
Olen kommentoija 7 eka sivulta.
Pyykit on koneessa pyörimässä (eka satsi), söin juuri.
Meillä ei siis ole kotona pesukonetta kun niin pieni kylpyhuone, pestään pyykit aina äitin asunnolla, missä nyt olen.
Tullessa kävin ruokakaupassa ja söin pikasesti. Kolmelta laps tulee tänne koulusta, siiheksi teen kunnon ruuan ja syödään yhessä ja vaihdetaan päivän kuulumiset teinin kanssa..
Haluaa kyllä koulusta tullessaan omaa rauhaa niin en tenttaa liikaa.
Mitäs sitte, siel apteekissa sitten käyn jossain vaiheessa, ellei jää huomiseen. Ehkä kirjastossakin vois poiketa. Ja sit ne musteet vaihan äitin tulostimeen ja tulostelen sille jotain juttuja. Eiköhän siinä ole jo yhelle päivälle tarpeeksi.
kotoa lähtiessä vielä tiskasin ja katsoin mitä kirjoja teini huomenna tarvitsee kouluun ja otin ne mukaani.. toivottavasti tuli oikeet kirjat otettua, kun en ole varma tarkottiko se yksi aine ruotsia vai saksaa.. no jos otin väärän niin hakee sen sitten itse.
Tästä sitten huomenna teini kouluun ja mä poljen kaupan kautta kotiin ja sitten siellä aletaan viikonlopun viettoon.
näin painajaista tänään että olin joutunut ala--asteelle töihinkouluun, olen ollut joskus 2 vuotta 2004-2006 välillä enkä välittäisii ipanoista yhtään, ei kai ne voi pakottaa sinne töihin kun en oo hakenutkkaaan mihinkään töihin ainakaan 6 kuukauteen
Siivoilin aamupäivästä, kohta alan tekemään soijapohjaista keittolientä ja chashu-porsasta ramenkeitolle. Kananmunia marinoin sitä varten jo eilen. Illalla varmaan päihteitä, joko alkoa tai kannabista.
Työtön ollut kaksi viikkoa. Olen jo saanut uuden työpaikan mutta siihen on vielä useampi kuukausi.
Laitoin lapset kouluun, keitin lisää teetä, luin. Hoidin pari asiaa sähköpostilla. Petasin sängyt, järjestelin tavaroita paikoilleen, laitoin pyykkikoneen pyörimään, viikkasin kasan pyykkejä, mietin isänpäivätarjoiluja. Menin haravoimaan pihaa ja puuhasin muitakin pihatöitä. Tulin syömään, ripustin pyykit kuivumaan, keitin teetä. Valmistaudun erääseen tapahtumaan ja tässä laadin aikataulua, että saan kaiken tehtyä. Ensimmäinen lapsista tuli juuri kotiin. Iltapäivällä vien yhden lapsista ostamaan syntymäpäivälahjaa, toisella on illalla harrastus. Ruuanlaittoakin olisi vielä tiedossa.
2kk työttämänä, en nosta tukia. Nautin tästä!
Reilun vuoden ollut työttömänä, Aamulla kävin ekassa työhaastattelussa liki kolmeen kuukauteen (tuskin saan paikkaa, mutta olipa mukava päästä edes haastattelun pitkästä aikaa). Ennen haastattelua vein koiran ulos, ja haastattelusta tullessani poikkesin katsomassa äitiäni - kävin hänelle kaupassa ja imuroin. Nyt jonotan influenssarokotukseen ja selaan nettiä odotellessa. Kotona tarkistan omat sivut, josko olisi jotain uutta, katson paikkoja ja vien koiran ruoan jälkeen taas ulos. Sitten Netflixistä jotain, pyykkiä ja koiran kanssa peuhaamista ennen nukkumaanmenoa. Siinäpä se.