Momeksiko menet tänään töihin?
Vai menetkö ollenkaan? Minulla on vapaa.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
En ollenkaan, lomalla ei tarvitse 😊
Mukavaa lomaa 😊
Lähden just koiran kanssa aamulenkille, sen jälkeen keitän kahvia ja aloitan työt. Teen etätöitä eikä ole työaikoja.
Seitsemäksi tulin kun heräsin (taas) jo viideltä. Yleensä tulen puoli kahdeksaan mutta en jaksa maata sängyssä niin pitkään niin tulen sitten mielummin jo seitsemäksi töihin. Pääseepähän aiemmin pois.
Vierailija kirjoitti:
Lähden just koiran kanssa aamulenkille, sen jälkeen keitän kahvia ja aloitan työt. Teen etätöitä eikä ole työaikoja.
Ihailen teitä. Vaatii hyvää organisointikykyä. Onko sulla mitään työyhteisöä edes netin kautta?
Vierailija kirjoitti:
Flunssa iski päälle, en mene ollenkaan
Pikaista paranemista
Neljältä. Oli tarkoitus kerrankin nukkua pitkään, mutta miehen veli herätti soitollaan.. Olin erittäin ärtynyt.
Asiakas tulee klo 10:00, joten siihen mennessä täytyy olla tila siivottu ja itsekin ihmisen näköinen. Työtila onneks muutoin siisti, mutta imuroin villakoirat vielä pois, joten ei tarvitse isompaa siivousta heti aamusta suorittaa. Eli voisin sanoa, että "menen töihin" noin klo 9:40.
Juuri tänään klo 8 loppui edellinen vuoro ja seuraava alkaa klo 21. Oi tätä vuorotyöläisen juhlaa!
Vierailija kirjoitti:
Juuri tänään klo 8 loppui edellinen vuoro ja seuraava alkaa klo 21. Oi tätä vuorotyöläisen juhlaa!
ihailuni myös sulle. Toivottavasti saat nukuttua.
5.30 tulin. Joustava työaika, joten saan käydä töissä milloin haluan.
Avasin koneen klo 07. Kotitoimistolla olen. Nyt pidän kahvipaussin, surffaan täällä hetken ja laitan pyykit pyörimään samalla kun odotan vastausta puuttuviin tietoihin. Kun ne tulee työt jatkuu taas. Töitä teen illalla niin pitkään kun tarve vaatii.
Moneksiko 😃