Mies joka maksat seksistä, vielä yksi kysymys
Mitä ajattelet siitä, kun ennen sinua maksullista naista kävi vetäisemässä peräkammarin pulska hiivasieni-Pertti? Meneekö samoilla liukkailla
Kommentit (13)
Kumi on päällä. Mulle se kokemus ei ole seksuaalinen vaan haluan nimen omaan alistaa naisen rahalla. Ostan naisen ja teen mitä haluan, se antaa minulle vallan tunteen.
Miten tuo maksaminen tähän liittyy? Samallaisia visvatoosia ne ovat harrastelijanussijatkin.
Vierailija kirjoitti:
Kumi on päällä. Mulle se kokemus ei ole seksuaalinen vaan haluan nimen omaan alistaa naisen rahalla. Ostan naisen ja teen mitä haluan, se antaa minulle vallan tunteen.
Ok. Ei muuta kysyttävää mulla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet siitä, kun ennen sinua maksullista naista kävi vetäisemässä peräkammarin pulska hiivasieni-Pertti? Meneekö samoilla liukkailla
Ei mene. Nainen ei liukastu siitä Pertistä lainkaan. Eikä liukastu ap:stakaan vaan laittaa etukäteen liukkarit.
Vierailija kirjoitti:
t. naisasianainen
Maksullinen ei anna paljaalla. Toisin kuin te lähipubin toosaroosat.
Vierailija kirjoitti:
Maksullinen ei anna paljaalla. Toisin kuin te lähipubin toosaroosat.
Itseasiassa noiden toosaroosien kanssa todellakin kannattaa käyttää kumia.
Minä maksoin naisena seksistä, ja sain parasta seksiä ikinä. Miehellä oli mieletän molo ja sen lisäksi hoiteli minut leluilla. Oltiin sängyssä putkeen 10 tuntia ja jälkeen tilattiin take awayt hotellihuoneeseen.
Kyllä oli seksiä koko rahan edestä.
924 kirjoitti:
Minä maksoin naisena seksistä, ja sain parasta seksiä ikinä. Miehellä oli mieletän molo ja sen lisäksi hoiteli minut leluilla. Oltiin sängyssä putkeen 10 tuntia ja jälkeen tilattiin take awayt hotellihuoneeseen.
Vad kostar det+
Mikä kaupunki?
Vierailija kirjoitti:
924 kirjoitti:
Vad kostar det+
Mikä kaupunki?
Maksoin 400 euroa koko yöstä Helsingissä. Siis koko tapaaminen kesti 16 tuntia muistaakseni.
Ne naiset ei anna paljaalla kenellekään. Ravintolapokat antaa.
Toinen juttu on, että kyse on ajankäytöstä: En halua tuhlata aikaani soidinleikkeihin ravintoloissa enkä muuallakaan jos tavoitteena on seksinsaanti.
Up