Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka maksat seksistä, vielä yksi kysymys

Vierailija
08.11.2017 |

Mitä ajattelet siitä, kun ennen sinua maksullista naista kävi vetäisemässä peräkammarin pulska hiivasieni-Pertti? Meneekö samoilla liukkailla

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/13 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumi on päällä. Mulle se kokemus ei ole seksuaalinen vaan haluan nimen omaan alistaa naisen rahalla. Ostan naisen ja teen mitä haluan, se antaa minulle vallan tunteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No?

Vierailija
4/13 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo maksaminen tähän liittyy? Samallaisia visvatoosia ne ovat harrastelijanussijatkin.

Vierailija
5/13 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumi on päällä. Mulle se kokemus ei ole seksuaalinen vaan haluan nimen omaan alistaa naisen rahalla. Ostan naisen ja teen mitä haluan, se antaa minulle vallan tunteen.

Ok. Ei muuta kysyttävää mulla.

Vierailija
6/13 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelet siitä, kun ennen sinua maksullista naista kävi vetäisemässä peräkammarin pulska hiivasieni-Pertti? Meneekö samoilla liukkailla

Ei mene. Nainen ei liukastu siitä Pertistä lainkaan. Eikä liukastu ap:stakaan vaan laittaa etukäteen liukkarit.

Vierailija
7/13 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. naisasianainen

Vierailija
8/13 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullinen ei anna paljaalla. Toisin kuin te lähipubin toosaroosat.

Vierailija
9/13 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullinen ei anna paljaalla. Toisin kuin te lähipubin toosaroosat.

Itseasiassa noiden toosaroosien kanssa todellakin kannattaa käyttää kumia.

Vierailija
10/13 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksoin naisena seksistä, ja sain parasta seksiä ikinä. Miehellä oli mieletän molo ja sen lisäksi hoiteli minut leluilla. Oltiin sängyssä putkeen  10 tuntia ja jälkeen tilattiin take awayt hotellihuoneeseen. 

Kyllä oli seksiä koko rahan edestä. 

Vierailija
11/13 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

924 kirjoitti:

Minä maksoin naisena seksistä, ja sain parasta seksiä ikinä. Miehellä oli mieletän molo ja sen lisäksi hoiteli minut leluilla. Oltiin sängyssä putkeen  10 tuntia ja jälkeen tilattiin take awayt hotellihuoneeseen. 

Vad kostar det+

Mikä kaupunki?

Vierailija
12/13 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

924 kirjoitti:

Vad kostar det+

Mikä kaupunki?

Maksoin 400 euroa koko yöstä Helsingissä. Siis koko tapaaminen kesti 16 tuntia muistaakseni. 

Vierailija
13/13 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset ei anna paljaalla kenellekään. Ravintolapokat antaa.

Toinen juttu on, että kyse on ajankäytöstä: En halua tuhlata aikaani soidinleikkeihin ravintoloissa enkä muuallakaan jos tavoitteena on seksinsaanti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan