Kuinka monen kanssa Tinderissä keskustelet samaan aikaan (suunnilleen)
Jos tapaat jotain useamman kerran missä vaiheessa lopetat uusien mätsien etsimisen ja tekstailun?
Kommentit (7)
Juttelin muutaman kanssa yhtäaikaa. Jos tapailen jotain, en juttele muiden kanssa. En ole jakis.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä viiden tai kuuden kanssa. En ole koskaan lopettanut mutta jos tapailen kiinnostavaa naista vedän enemmän vasemmalle naisia kuin muuten vetäisin. M43
Sinunlaisista sen kyllä huomaa, että on monta kierrossa. Eikä sinunlaisen miehen kanssa vakiinnuta ja teitä on aivan liikaa tinderissä, ikävä kyllä. Eikä se edes haittaisi, jos siitä sanottaisiin suoraan, mut väitetään että halutaan vakiintua ja silti pyöritellään montaa naista samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä viiden tai kuuden kanssa. En ole koskaan lopettanut mutta jos tapailen kiinnostavaa naista vedän enemmän vasemmalle naisia kuin muuten vetäisin. M43
Mies ja mukamas useita tärppejä Tinderissä???????? Provo?
Menkää lapset nukkumaan. Työntäkää ne puhelimet persereikiinne ja pyytäkää äitiä soittamaan niin saatte vibbbraaaa.
Yleensä vain yhden kanssa kerrallaan aktiivisesti, varsinkin jos on jo tavannut/haluan tavata.
Ei sillä, että olisi väärin jutella useamman kanssa, itse vain en ole koskaan osannut sellaista, helpompi keskittyä yhteen kerrallaan. En myöskään osaisi tavata/tapailla useampaa kerralla, vaikka tiedän joidenkin niin tekevän - ei vaan tunnu omalta.
Juttelin yleensä saman päivän aikana maksimissaan kolmen tai neljän kanssa, mieluiten kuitenkin yksi keskustelu per päivä, ja noin se menikin heti kun keskustelu oli riittävän kiinnostava. Ei vain enää napannut jatkaa niitä vähemmän kiinnostavia juttuja kun sellainen syntyi. Paitsi sitten taas myöhemmin, tilanteen mentyä ns. ohi. Tästä syystä vaikea arvioida kuinka monen kanssa juttelin "samaan aikaan". Osa matcheista jutteli minulle aina silloin tällöin ja välissä saattoi olla pari viikkoakin, kunnes taas juttu jatkui.
Svaippaamista en lopettanut missään vaiheessa, paitsi väliaikaisesti siksi, että en jaksanut enää tehdä sitä enempää juuri silloin. Se ei siis liittynyt mitenkään matchien tai treffien määrään. Se tuntui ikävältä velvollisuudelta, kuin työltä, ja olin todella kranttu sydämien jakamisessa, joten yhdenkin matchin hankkimisen eteen jouduin näkemään paljon vaivaa. Tästä syystä päätin suhtautua asiaan niin, että teen svaippausta säännöllisesti niin pitkään kuin jaksan, vaikkei se kivaa olekaan.
Viestien vaihtamisen lopetin joko siksi, että ei huvittanut enää vastata kyseiselle miehelle (keskustelu ei ollut tuntunut kiinnostavalta vaikka olin nähnyt omasta puolestani vaivaa sen eteen), tai siksi että kiinnostavampi keskustelu vei mukanaan. Pari kertaa siksi että mies keskusteli epämiellyttävällä tyylillä (esim. painosti treffeille). Treffeillä käyminen ei vaikuttanut viestittelyihin muiden kanssa.
Svaippailun ja kaiken viestittelyn lopetin kokonaan sitten, kun rakastuin nykyiseen mieheeni.