Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joululahja ideoita kaivataan

Tonttu Torvinen
08.11.2017 |

Tarvittaisiin joululahjaideoita... vaikka jouluun on vielä hetki, niin rahat on tänä jouluna sen verran tiukalla että pitää yrittää hommailla lahjat hyvissä ajoin ja mahdollisimman edullisesti. Se onnistunee parhaiten pienellä ennakoinnilla ja netistä tilaamalla.

Mutta siis, mitä hyviä/pidettyjä lahjoja olette antaneet jotka ovat saaneet hyvän vastaanoton ja ovat hinnaltaan kohtuuhintaisia, sanotaan nyt vaikka enintään 50 € lahjoja.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Kirja, suklaata tms., lahjakortti.

Tai huivi, käsineet, sukat...

Vierailija
2/3 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä viinipullo ja jotain vähän parempia herkkuja, lahjakortti brunssille/kauneushoitolaan/kukkakauppaan/sisustusliikkeeseen, laadukas kylpypyyhe ja suihkusaippua, kirja ja villasukat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä paras keksimäni/antamani lahja jonka voi mieltää yleislahjaksi, eli sen voi antaa lähes kenelle tahansa ikään ja sukupuoleen katsomatta on Kipukoukku. Elikä tämä suomalainen keksintö jolla voi hoitaa lihaskipuja omatoimisesti. Meillä se ainaki tuottaa paremman hieromatuloksen kuin semilaiska mies ;) Itse olen käyttänyt koukkua säännöllisesti vuosia ja saanut siitä paljon helpotusta lihaskipuihin.

Useampana vuonna olen noita antanut lahjaksi eri ihmisille, ihan jos siitä syystä että mielestäni kyseessä on erinomainen ja toimiva tuote. Monesti olen tilannut esim. 4 kpl ennen joulua enkä ole tilatessa aina edes vielä tiennyt kenelle ne tulee annettua. Ja kun jälkikäteen on käynyt kyläilemässä, niin useimmiten koukku löytyy lahjan saajalta jostakin näkösältä, eli tuntuu olevan muillakin hyvässä käytössä. Aikaisemmin ajattelin ettei kiinnosta nuorempia, mutta kyllä vaan näkyy siskon teini-ikäisille pojatkin on useamman kerran bongattu koukun kanssa :)

Tänä vuonna tulee taas hankittua muutama koukku lahjaksi, koska siitä on julkaistu uusi parannettu "kipukoukku pro" malli joka pitää saada itselle ja samalla tilaan muutaman lahjaksi annettavaksi.

Mitä hintaan tulee, niin mielestäni Kipukoukku on myös kohtuullisen edullinen lahja (taitaa olla 28 € kun netistä tilaa), ottaen huomioon siitä saatavan hyödyn ja koukku on myös käytännössä "ikuinen". Jotkut myös arvostavat koukun "käsityöarvoa", kun se on suomalaista käsityötä.

Monesti sitä on miettinyt, että olisipa muitakin samanlaisia tuotteita joita on yhtä helppo antaa lahjaksi enemmän tai vähemmän kenelle tahansa. Ehkäpä muilla olisi vinkkejä joistakin vastaavanlaisista "yleislahjoista".