Puolipaneeli seinät ja miksi?
Kertokaa minulle, varsinkin puolipaneeleista pitävät, mikä niissä on hienoa? Missä huoneessa puolipaneeli on ok? Onko ne vielä in? Miksi ne on keksitty ja onko niihin joku käytännön syy?
Kommentit (5)
Pitääkö kaikki olla "in"? Ainakin meillä sisustetaan itsellemme, ei muille, sorry vaan. Puolipaneeli on ok juuri siinä huoneessa, mihin sen haluaa.
Tapetti on aikoinaan kallista. Siksi.
Puolipaneeliseinä on yhdyssana.
En tiedä, mitä sisustaminen sinulle tarkoittaa, mutta minulle se ei tarkoita vain niitä trendejä, jotka vaikuttavat juuri tällä hetkellä. Olen kiinnostunut ennen kaikkea historiallisesta, en niinkään siitä, mitä juuri tällä hetkellä tehdään, koska se on aika tylsää nypertelyä ja sen trendien ainoana tarkoituksena on saada tavaraa kaupaksi. En tiedä, koska puolipaneeli on tullut sisustustrendiksi, varmaankin siinä vaiheessa, kun tapetit ovat yleistyneet "rahvaan" keskuudessa. Tapetti ei ole kovin kestävä materiaali, puupaneeli taas on. Kun tapettia on sillä korkeudella, että sitä ei kosketella ja hinkata koko ajan, se kestää nättinä. Puupaneelia taas on helpompi puhdistaa ja myös maalata uudestaan.
Meillä ei ole kotona puolipaneelia, mutta jos meillä olisi hieman toisenlainen talo (vanhempi iso hirsitalo), laittaisin varmasti jonnekin. Asumme rintamamiestalossa, jossa on pienet huoneet ja minusta puolipaneeli näyttää täällä ruuhkaiselta ja vaikeuttaa huonekalujen sijoittelua.
Tuo on joku jäänne Remonttireiskan ajoilta. Äijä teki niitä joka toisessa ohjelmassa. Panelit oli "MÄÄrämittaan saHAttuja" (luetaan Piisisen klangilla). L:n muotoinen ylälista, jonka taakse panelit ladottiin. Viimeinen lauta kiinnitettiin silikonilla. Että semmosta... Ei onnistu oikeasti joka suuntaan kallellaan olevassa rintamamiestalossa, vaikka kuinka olisi videomateriaalia.
Jos nykyään haluaa olla trendien perässä juoksija (nimenomaan perässä), kannattaa maalata kaikki valkoiseksi, hankkia muutama tähtikuvioinen sisustustyyny ja kuvata jokainen siistitty yksityiskohta instagramiin.
En tiedä onko in, mutta mielestäni ne ovat hienoja. Jos kotiini suinkin sopisi, haluaisin sellaiset.