Minkä nimisiä lapsia on lähipiiriisi syntynyt vuoden sisällä?
Omaan lähipiiriin ei ole tullut vielä kertaakaan näitä lydioita ja sofioita jotka nyt ovat suosittuja. Eräs nettituttu antoi tytölleen nimeksi Minea, mikä on ilmeisesti siinä ja siinä :D
Henrik x 2 ja Eetu omassa lähipiirissäni syntyneet.
Kommentit (1116)
Onhan ne nimet aikakauteen sidottuja. Tällainen seitsenkymppinen pyrskähtää nauruun, kun nuoret äidit ja isät ojentavat lapsiaan "Tyyne, heti tänne, Niilo, ei sinne, Väinö ruoka-aika" jne. Nuo nimet olivat minun lapsuudessani "ikäloppujen" nimiä. Hauskaa, kun vanhat nimet palaavat.
Tarja, Pirjo, Pirkko, Jari, Kari, Sari, Mirja, Matti, Vesa, Jyrki. Uudesti syntyneet keski-ikäiset.
Tuntemani lapset ovat syntyneet ilman nimeä. Nimi on annettu sitten joidenkin viikkojen kuluttua joko nimiäisissä tai ristiäisissä.
Täällä taas näitä viisastelijoita, luulevat olevansa viisaita :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maria, Juhani, Sofia, Jessica, Pulmu, Palturi ja Klattapuhma.
Kolukaverillani oli eno, jonka etunimet olivat Kauko Tapio Palturi. Klattapuhmasta en ole ikinä kuullut.
Hassua, että sellaiset kauniit vanhat nimet kuin Palturi, Klattapuhma ja Terieri ovat melkein kokonaan kadonneet. Nykyään on vaan Eemejä, Aamuja, Teemuja ja Iinoja.
Minä en antaisi lapselle nimeksi palturi. Sehän viittaa valehteluun (puhua palturia -> valehdella). Sen sijaan Klattapuhma on hieno nimi, toivotaan että se tulee taas uudelleen käyttöön.
Lily-Belle Mariaana III, Oscãr Juliuś IV, Laudia Lisette I, Onnì Petèr II ja Keke.
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maria, Juhani, Sofia, Jessica, Pulmu, Palturi ja Klattapuhma.
Kolukaverillani oli eno, jonka etunimet olivat Kauko Tapio Palturi. Klattapuhmasta en ole ikinä kuullut.
Hassua, että sellaiset kauniit vanhat nimet kuin Palturi, Klattapuhma ja Terieri ovat melkein kokonaan kadonneet. Nykyään on vaan Eemejä, Aamuja, Teemuja ja Iinoja.
Minä en antaisi lapselle nimeksi palturi. Sehän viittaa valehteluun (puhua palturia -> valehdella). Sen sijaan Klattapuhma on hieno nimi, toivotaan että se tulee taas uudelleen käyttöön.
Minä aion antaa lapselleni nimeksi Klattapuhma.
Vanhoja erikoisia nimiä jos joku tahtoo aidosti yksilöllisen nimen lapselleen:
Naima, Aristarkus, Hymni, Edla, Serafia...
Poikia : Iiro, Julius, Kalle ja Alpo.
Tyttöjä : Ulriika, Fanni, Maija, Valma ja Lea.
En muista :'D mitkähän ne nimet olisi olleet, tyttö ja poika, olisiko se poika joka Arvo tai Aarni...? Enpä muuten painanut mieleen. Söpöjä kuvia oon nähnyt kyllä. Kaverin kaverin lapsia, mutta tämäpä on noloa. Keltähän kehtaisi kysyä... itselläkin on lapsia, alakoululaisia, kiinnostus vauvoihin on niin lähellä nollaa nyt näköjään.
Mm. prinssi, Clitorella ja Vaginale trendaa. Ei ole muuten mitään poikien ja tyttöjen nimiä fyi.
Atanaas, Luciferius ja Beelsebub.
Lucifer, allah, lolita, persephone
Chantelle, Roberto, Benita, Mila-Christina, Nico.
Aami, eeli, emil, olivia, jooa, aada, aaro, aaaaeeelällynläää.