Sivut

Kommentit (555)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Te jotkut taidatte elää varsinaisissa vauvakuplissa. Minun, siis parhaassa lisääntymisiässä olevan naisen, lähipiirin lähipiirissä on syntynyt vuoden aikana vain yksi lapsi, eikä hänkään ole saanut vielä nimeä.

Vierailija

3x Lilja, 2x Nella, Emma, Ella, Tessa, Anja, Jemina, Solina, Josefiina, Siiri, Aada, Kaisla.
Leon, Jonas, Alex, Valo, Amos, Hemmo, Tommi, Kasperi, Nuutti, Kaspian, Luka, Aarni. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Te jotkut taidatte elää varsinaisissa vauvakuplissa. Minun, siis parhaassa lisääntymisiässä olevan naisen, lähipiirin lähipiirissä on syntynyt vuoden aikana vain yksi lapsi, eikä hänkään ole saanut vielä nimeä.

Kyllähän siinä vähän sattumaakin on. Meidän kaveripiirissä oli nelisen vuotta sitten buumi, sem jälkeen vähän harveni ja nyt on tullut toinen aalto. Nyt vuoden sisään syntyneitä on Niilo, Juho, Aukusti, Selma, Noomi, Oiva, Toivo, Aapo, Kasper, Piitu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Piti kyllä miettiä kovasti, että onko kellään vauvoja. Olen itse kohta neljäkymmentä ja ainokaiseni yli 20, joten omassa ystäväpiirissä ei enää ole vauvoja ja lapsen kautta tulleet tuttavat eivät vielä ole saaneet lapsia. 
mutta lähipiiri on suuri joten aina joku vauva syntyy tässäkin elämän tilanteessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti kyllä miettiä kovasti, että onko kellään vauvoja. Olen itse kohta neljäkymmentä ja ainokaiseni yli 20, joten omassa ystäväpiirissä ei enää ole vauvoja ja lapsen kautta tulleet tuttavat eivät vielä ole saaneet lapsia. 
mutta lähipiiri on suuri joten aina joku vauva syntyy tässäkin elämän tilanteessa.
Niin ja unohdin kirjoittaa, että tämä on tosi hyvä kysymys. 

Nimet ovat mielenkiintoisia.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat