Minkä nimisiä lapsia on lähipiiriisi syntynyt vuoden sisällä?
Omaan lähipiiriin ei ole tullut vielä kertaakaan näitä lydioita ja sofioita jotka nyt ovat suosittuja. Eräs nettituttu antoi tytölleen nimeksi Minea, mikä on ilmeisesti siinä ja siinä :D
Henrik x 2 ja Eetu omassa lähipiirissäni syntyneet.
Kommentit (1116)
Toi Pirjo ja Pentti oli aika paha. Meillä lähipiirissä Maukka (ei lempinimi, vaan ihan virallinen nimi), Väinö ja Kyösti. Huh.
Maunosta kuulin eilen. Ai kamala.
Vierailija kirjoitti:
Eetu, Oliver, Mökö
Onko mökö tyttö vai poika...? Vai saako mökö itse määrittää sen :D
Onko Eemi tyttö vai poika? Ihan tosissani kysyn. Lähipiirissäni kaikkien lapset ovat vähintään esiteinejä, joten olen varmasti kärryiltä pudonnut.
Hilma Maria. kirjoitti:
Aaretti, Kaaleppi, Ananias, 2 Jooseppia, 3 Kustaata, 3 Hermannia, 4 Elsaa, 3 Hilmaa, 3 Annaa, 2 Kustaavaa, 2 Maarianmessua, 3 Sofiaa, 1 Charlotta, 5 Uunoa ja 2 Eemeliä.
No jo on tullu lapsia ku sieniä sateella 😮
Veeti, Tuukka ja kaksi Venlaa. Nyt jännätään sitten uusimman tulokkaan nimeämistä.
Jare jäi vielä aiemmin mainitsematta.
Vierailija kirjoitti:
Onko Eemi tyttö vai poika? Ihan tosissani kysyn. Lähipiirissäni kaikkien lapset ovat vähintään esiteinejä, joten olen varmasti kärryiltä pudonnut.
Tunnen yhden poikaEemin. Mutta nimipalvelun mukaan nimen on saanut n. 1500 poikaa ja muutama tyttö.
Omassa tuttavapiirissä ovat nimen saaneet mm. Jaro, Nora, Jiri, Rasmus, Max ja Venla
Mm. Hilla, Lumi, Tuomo ja Vilho.
Vuoden aikana on syntynyt lähipiiriin (tai vähän laajennettuun lähipiiriin) kolme lasta: Aino, Lauri ja Armas.
Mauno, mikä minusta ihan hyvä nimi Suomi100-hengessä.
Maisa, tätä en saa sulatettua millään. Mitä nämä vanhemmat oikein ajatteli!?
Mila, Tiina, Aila ja Olavi
Ihania nimiä mun mielestä!
Eeli ja Pihla