Tapailuvaihe ja seksi muiden kanssa
On tullut touhuttua kahden muun ihmisen kanssa. Nyt tämä suhde syvenee ja ei haittaisi, vaikka tästä kehittyisi parisuhde. Pitäisikö kertoa miehelle näistä muista kuvioista vai ei? En halua pahoittaa miehen mieltä ja hän on sanonut ettei sitoumuksia ole kunnes ollaan sovittu seurustelusta. Silti koen huonoa omaatuntoa noista kännisekoiluista ja olen valmis jopa lopettamaan kokonaan juomisen. Ei siitä muutenkaan seuraa juuri mitään hyvää.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nevöhööd kirjoitti:
Kerro jos haluat. Mutta ette ole olleet parisuhteessa vaan vasta tapailuvaiheessa ilman sitoumuksia joten olet ollut ihan vapaa tekemään mitä haluat.
Aika karua, jos esim. tapaillaan tiiviisti pitkän aikaa ja silti toinen panee myös muitakin, koska "on vapaa tekemään mitä haluaa". Minä en henk. koht. tuollaista miestä enää tapailisi :) eihän se sitten ollut tarpeeksi kiinnostunut minusta.
Meillä on ollut tapailua muutama viikko.
AP
Ja olet sen kahden viikon aikana kerennyt kännissä panna jo kahta muuta.. Olet ala-arvoinen.
Miksi ap on ala-arvoinen? Tuo on ihan tavallista sinkuille. Tapailu on eri asia kuin seurustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muiden kanssa peuhasit jos kumminkin olet noin paljon kiinnostunut miehestä?
Oliko seksi ees sen arvosta että mahdollisesti menetit loppuelämän rakkauden?
Kännissä, koska join liikaa ja en ollut tuossa vaiheessa niin varma tunteista. Ollaan puhuttu kyllä asioista ja mieskin suhtautuu aika vapaamielisesti seksiasioihin ja oli mm. itsekin melkein harrastanut jotain naisen kanssa jolla olikin sitoumuksia eri suuntaan.
AP
Mä olisin huolissani jos ajattelemallani kumppanilla on tapana vetää sellaiset kännit että harkinta menee, ja vielä paneksia sellaisessa tilanteessa. Itse en huolisi puolisoksi, miten voisin luottaa hänen millään laivareissulla tai pikkujoulussa, jos selitys tulee noin huoletta että kun olin kännissä. Mikä ihmeen selitys se on millekään? Ja pistä tuo alkoholinkäyttösi ruotuun hyvä ihminen.
Niinhän juuri sanoin, että aion lopettaa dokaamisen sekä itseni että kumppanin takia. Onko asiassa sitten vielä ongelmaa?
AP
Et sä pysty. Mallisi olet oppinut lapsuudessa ja tulet pettämään ja ryyppäämään heti kun suhteessanne tulee ongelmia. Fiksuinta on jättää pariutumatta.
Oon ollut aiemmissa suhteissani uskollinen.
AP
En usko.
Luovu sovinnolla siitä miehestä mille et selvästikään pysty olemaan rehellinen ja ota itsellesi se jännä kaljabaaricowboy jonka kanssa bylsit, se on enemmän sun tyyppiäsi.
Ei tarvitse kertoa, jos kerran olette yhdessä olleet sitä mieltä, että sitoumuksia ei ole ennen kuin olette sopineet seurustelusta. Ette ole sopineet seurustelusta, eli sinun ei tarvitse kertoa mitään muista säädöistä. Mutta koska sinulla on tunteet nyt syventyneet, niin jätä muut miehet pois tästä lähin, koska huono fiilishän siitä vain tulee jos on tunteita toista kohtaan. Eiköhän kohta tule se keskustelu eteen eli haluatteko syventää suhteen seurusteluksi. Sinä tiedät nyt sitten ainakin oman vastauksesi.
Vierailija kirjoitti:
Ap olet kyllä mokaillut kunnolla nyt. Kaikki ei ole valmiita katsomaan tuollaista läpi sormien. Voi vaan toivoa ettei hän kuule niistä jostain muualta myöhemmin.
Et ole pettänyt, mutta et ole myöskään pitänyt häntä ihmeemmin arvossa. Hän voi nähdä tuon samoin ja kokea ettei ole sinulle kukaan erityinen.Minun mies ilmoitti heti eka treffien jälkeen ettei hetkeen halua tapailla muita vaan haluaa katsoa mitä meistä kehittyy. Minulle siitä tuli sellainen tunne että hän on kanssani harkiten, ja juuri minun kanssa, eikä vain siksi että sai toiselta säädöltä pakit. Sinun viestin ymmärtäisin niin että paremmat livahtivat läpi sormien ja olen se jämä joka jäi jäljelle. Vähän hutera pohja lähteä rakentaan vakavaa suhdetta. Varsinkin jos julistat suureen ääneen että ahdistaa joutua olemaan vain yhden kanssa. Kun meitä on sellaisiakin joille se on ihan toivottava lopputulos.
Pitääkö niiden kaikkien kanssa säätää tositarkoituksella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nevöhööd kirjoitti:
Kerro jos haluat. Mutta ette ole olleet parisuhteessa vaan vasta tapailuvaiheessa ilman sitoumuksia joten olet ollut ihan vapaa tekemään mitä haluat.
Aika karua, jos esim. tapaillaan tiiviisti pitkän aikaa ja silti toinen panee myös muitakin, koska "on vapaa tekemään mitä haluaa". Minä en henk. koht. tuollaista miestä enää tapailisi :) eihän se sitten ollut tarpeeksi kiinnostunut minusta.
AP
Ja olet sen kahden viikon aikana kerennyt kännissä panna jo kahta muuta.. Olet ala-arvoinen.
Ajattelin kans että ihan kauhean tarkka ei ole kenen kanssa kaatuu sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nevöhööd kirjoitti:
AP
Eri, mutta kyllä minä ainakin tiedän jo muutaman viikon tapailun jälkeen haluanko jatkaa muiden tapailua, eli olenko tarpeeksi kiinnostunut.
No niinhän ap:kin tietää. Hänhän sanoi, ettei ole enää fiilistä tapailla muita kun on tunteita kehittynyt tätä yhtä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nevöhööd kirjoitti:
AP
Eri, mutta kyllä minä ainakin tiedän jo muutaman viikon tapailun jälkeen haluanko jatkaa muiden tapailua, eli olenko tarpeeksi kiinnostunut.
No niinhän ap:kin tietää. Hänhän sanoi, ettei ole enää fiilistä tapailla muita kun on tunteita kehittynyt tätä yhtä kohtaan.
Kunnes tulee se 1. riita ja perse lähtee taas kerran jakoon.
Tässä huomaan olevani vanhanaikainen sillä en pystyisi itse hyppimään sängystä toiseen noin herkästi ja täällä pidetään normaalina käytöksenä.
Häpeän oman tyttöni panoseikkailuja silmät päästäni ja kyllä niillä vaan saa vanhempien ihmisten ja monen muunkin silmissä leiman otsaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muiden kanssa peuhasit jos kumminkin olet noin paljon kiinnostunut miehestä?
Kännissä, koska join liikaa ja en ollut tuossa vaiheessa niin varma tunteista. Ollaan puhuttu kyllä asioista ja mieskin suhtautuu aika vapaamielisesti seksiasioihin ja oli mm. itsekin melkein harrastanut jotain naisen kanssa jolla olikin sitoumuksia eri suuntaan.
AP
Mä olisin huolissani jos ajattelemallani kumppanilla on tapana vetää sellaiset kännit että harkinta menee, ja vielä paneksia sellaisessa tilanteessa. Itse en huolisi puolisoksi, miten voisin luottaa hänen millään laivareissulla tai pikkujoulussa, jos selitys tulee noin huoletta että kun olin kännissä. Mikä ihmeen selitys se on millekään? Ja pistä tuo alkoholinkäyttösi ruotuun hyvä ihminen.
Niinhän juuri sanoin, että aion lopettaa dokaamisen sekä itseni että kumppanin takia. Onko asiassa sitten vielä ongelmaa?
AP
Et sä pysty. Mallisi olet oppinut lapsuudessa ja tulet pettämään ja ryyppäämään heti kun suhteessanne tulee ongelmia. Fiksuinta on jättää pariutumatta.
AP
En usko.
Luovu sovinnolla siitä miehestä mille et selvästikään pysty olemaan rehellinen ja ota itsellesi se jännä kaljabaaricowboy jonka kanssa bylsit, se on enemmän sun tyyppiäsi.
Jaaha, taas näitä jännämies- ja kilttimiesjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Tässä huomaan olevani vanhanaikainen sillä en pystyisi itse hyppimään sängystä toiseen noin herkästi ja täällä pidetään normaalina käytöksenä.
Häpeän oman tyttöni panoseikkailuja silmät päästäni ja kyllä niillä vaan saa vanhempien ihmisten ja monen muunkin silmissä leiman otsaan.
Entäs sitten ne miesten panoseikkailut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
AP
En usko.
Luovu sovinnolla siitä miehestä mille et selvästikään pysty olemaan rehellinen ja ota itsellesi se jännä kaljabaaricowboy jonka kanssa bylsit, se on enemmän sun tyyppiäsi.Jaaha, taas näitä jännämies- ja kilttimiesjuttuja.
Onks nää nyt niitä alfoja ja betoja? Vai onko nää nyt eri juttuja taas?
Ap, haloo! Luepa mitä itse kirjoitit: "hän on sanonut ettei sitoumuksia ole kunnes ollaan sovittu seurustelusta".
Eli asia on ok, asiasta ei tarvitse keskustella, tunnet turhaan syyllisyyttä yhdessä sovitusta asiasta. Et uhraa itseäsi tuollaiselle naaiville ajattelumallille. Unohdat mitä teit kännissä (paitsi jos teit sitä suojaamattomasti, niin mene tautitesteihin) ja jatkat elämää kuin mitään ei olisi tapahtunut. Loppupeleissä tuolla ei ole mitään merkitystä, mutta jos mies alkaakin epäillä itseään, voit ihan turhaan menettää hyvän suhteen.
Itse näin naisena deittimarkkinoilla ollessani olen huomannut tämän saman ilmiön monesti miesten kanssa. Paneskellaan ja säädetään monen naisen kanssa samaan aikaan ja valehdellaan vain seksin saanti mielessä, että halutaan jotain vakavaa. Sellaista tämä treffailu taitaa nykyisin olla eikä kukaan enää ota vakavasti mitään.
Vierailija kirjoitti:
No jaa, onko lopulta tuollaisella leimalla yhtään mitään merkitystä? Ainahan ihmiset juoruavat ja ovat ilkeitä & ymmärtämättömiä. Supiskoot jos supisevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
AP
En usko.
Luovu sovinnolla siitä miehestä mille et selvästikään pysty olemaan rehellinen ja ota itsellesi se jännä kaljabaaricowboy jonka kanssa bylsit, se on enemmän sun tyyppiäsi.Jaaha, taas näitä jännämies- ja kilttimiesjuttuja.
Onks nää nyt niitä alfoja ja betoja? Vai onko nää nyt eri juttuja taas?
En tiedä, toivottavasti ei mene niiden asioiden jankuttamiseksi tämä ketju.
Mun mielestä on samaan aikaan huvittavaa ja outoa, että joidenkin mielestä ap olisi muka tehnyt jotain väärin. Mun mielestä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ap, haloo! Luepa mitä itse kirjoitit: "hän on sanonut ettei sitoumuksia ole kunnes ollaan sovittu seurustelusta".
Eli asia on ok, asiasta ei tarvitse keskustella, tunnet turhaan syyllisyyttä yhdessä sovitusta asiasta. Et uhraa itseäsi tuollaiselle naaiville ajattelumallille. Unohdat mitä teit kännissä (paitsi jos teit sitä suojaamattomasti, niin mene tautitesteihin) ja jatkat elämää kuin mitään ei olisi tapahtunut. Loppupeleissä tuolla ei ole mitään merkitystä, mutta jos mies alkaakin epäillä itseään, voit ihan turhaan menettää hyvän suhteen.
Noin mulle järkikin sanoo. Tunnetasolla on sitten varmaan selvitettävää itseni kanssa. Kiitos realistisesta otteesta viestissäsi.
AP
Haluaisitko itse tietää? Jos haluaisit, kerro, jos et niin älä. Itse kerron jos joku kysyy, mutta senkin voi pitää itsellään jos haluaa.
Mikään ei ole parisuhteessa niin raskas asia kuin salaisuus! Kevytkenkäinen olet jokatapauksessa, ja miehen on todellakin syytä tietää tämä. Ei muuta kuin suuta auki vain, totuudenhan vain itsestäsi kerrot. Jolle pysty totuutta itsestäsi sanomaan, olet sinä todella rikki! Väitän että häpeän takia et pysty kertomaan. Jos kerran asiaa häpeät, ja näin häpeälliseen tekoon olet syyllistynyt, se leikin kestäköön, joka leikkiin lähtee. Minä en ainakaan haluaisi olla minuuttiakaan suhteessa häpeällisen naisen kanssa, ja todella suuri valhe/pimittäminen olisi jättää tuollainen kertomatta. Toivon todella miehen puolesta että hän saisi tietää, tavalla tai toisella, minkälaisen naisen kanssa on nyt päätymässä suhteeseen.
Mitä ala-arvoista siinä on? Sinkkuna voi tehdä niin.