Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailuvaihe ja seksi muiden kanssa

Vierailija
08.11.2017 |

On tullut touhuttua kahden muun ihmisen kanssa. Nyt tämä suhde syvenee ja ei haittaisi, vaikka tästä kehittyisi parisuhde. Pitäisikö kertoa miehelle näistä muista kuvioista vai ei? En halua pahoittaa miehen mieltä ja hän on sanonut ettei sitoumuksia ole kunnes ollaan sovittu seurustelusta. Silti koen huonoa omaatuntoa noista kännisekoiluista ja olen valmis jopa lopettamaan kokonaan juomisen. Ei siitä muutenkaan seuraa juuri mitään hyvää.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida mies ilahtua moisesta ylläristä..

Vierailija
2/81 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö..mahtaa mies olla innostunut. Itse en ainakaan ilahtuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jätänkö vaan kertomatta? Ei sekään ole ihan oikein.

AP

Vierailija
4/81 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muiden kanssa peuhasit jos kumminkin olet noin paljon kiinnostunut miehestä?

Oliko seksi ees sen arvosta että mahdollisesti menetit loppuelämän rakkauden?

Vierailija
5/81 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin. Ei sitoumuksia, mutta kertominen osoitus silti avoimuudesta ja siitä, ettei ole salattavaa.

Vierailija
6/81 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet pystynyt muiden kanssa paneskelemaan, jos kerran olet ihan vakavissasi tämän yhden kanssa? Kyllä minua ainakin loukkaisi, jos tiiviisti tapailemani mies paneskelisi myös muita (ellei olla sovittu pelkästä seksisuhteesta). Minusta se on itsestään selvyys, ettei muita paneskella, jos tapaillaan ihan seurustelumielessä.

Vierailija
7/81 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muiden kanssa peuhasit jos kumminkin olet noin paljon kiinnostunut miehestä?

Oliko seksi ees sen arvosta että mahdollisesti menetit loppuelämän rakkauden?

Kännissä, koska join liikaa ja en ollut tuossa vaiheessa niin varma tunteista. Ollaan puhuttu kyllä asioista ja mieskin suhtautuu aika vapaamielisesti seksiasioihin ja oli mm. itsekin melkein harrastanut jotain naisen kanssa jolla olikin sitoumuksia eri suuntaan.

AP

Vierailija
8/81 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kertoa ellei itse kysy, kun äijä kerran on itsekin sanonut ettei sitoumuksia vielä. Voinut itsekin säätää muiden kanssa kun niin sanonut. Eihän sitä olla sitouduttuja ennen kuin niin sovitaan.

Vierailija
9/81 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hän on sanonut ettei sitoumuksia ole kunnes ollaan sovittu seurustelusta"

Ei tietenkään tehdä tiliä asioista, joita on tehty ennen kuin on johonkin sitouduttu,

Vierailija
10/81 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet pystynyt muiden kanssa paneskelemaan, jos kerran olet ihan vakavissasi tämän yhden kanssa? Kyllä minua ainakin loukkaisi, jos tiiviisti tapailemani mies paneskelisi myös muita (ellei olla sovittu pelkästä seksisuhteesta). Minusta se on itsestään selvyys, ettei muita paneskella, jos tapaillaan ihan seurustelumielessä.

Kun olen tehnyt selväksi etten halua juuri nyt tiivistä seurustelua, ainakaan vielä, erinäisistä syistä. Nyt on vaan itselläkin tunteet tulleet eri tavalla mukaan kuin aluksi jolloin juttu tuntui enemmän hauskanpidolta.

AP

Vierailija
11/81 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro jos haluat. Mutta ette ole olleet parisuhteessa vaan vasta tapailuvaiheessa ilman sitoumuksia joten olet ollut ihan vapaa tekemään mitä haluat.

Vierailija
12/81 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olen tehnyt selväksi etten halua juuri nyt tiivistä seurustelua, ainakaan vielä, erinäisistä syistä. Nyt on vaan itselläkin tunteet tulleet eri tavalla mukaan kuin aluksi jolloin juttu tuntui enemmän hauskanpidolta.

AP

Miksi sinun sitten pitäisi kertoa mitään? Älä kerro, mutta älä enää paneskele muita.

Vierailija
13/81 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tie avioliittoon, 2017

Haastatteluvaihe (tinder), tapailuvaihe, seurusteluvaihe (sovitaan erikseen), kihlautuminen, avoliitto (?), häät, väh. kahden vuoden suunnittelu >>> avioliitto, hurraa!

Seksikäytännöt ja -aikataulu sovitaan erikseen. Kummallakin voi olla kaikissa vaiheissa vapaavalintainen määrä seksipartnereita, paitsi jos asiasta muuta on kirjallisesti sovittu.

Muistathan avioehdon!

Vierailija
14/81 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele itsesi hänen asemaan eli jos vaikka perustat perheen hänen kanssa ja tyyliin lapsen syntymän jälkeen jostain kuulee panoista, niin mille tuntuisi ja olisiko elämä vakaa.

En kyllä usko teillä olevan yhteistä tulevaisuutta jos ei jo heti syttynyt vetoa toiseen tarpeeksi.

Vierailija
15/81 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kerrot, ette ole vielä silloin ollut hänen kanssa seurustellussa tai parisuhteessa ja vaikka olisittekin niin sinulla on oikeus omiin tunteisiin ja rakastajiin ja erillisiin säätöihin koska tahansa siltä tuntuu.

Arvostaa rehellisyyttäsi varmasti vaikka ei ne uutiset aina olisikaan mieluisia.

Ei järvi soutamalla kulu.

Vierailija
16/81 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty tapiluvaiheessa sekstailla muiden kanssa. Jotenkin se tuntuu pettämiseltä vaikkei se käytännössä sitä ole.  Älä kerro, en minä ainakaan haluaisi kuulla muista. Voit kyllä ottaa esille että haluaisit että ette tapaile muita, mikäli näin on. 

Vierailija
17/81 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kertoisi, mutta seksitautitesteissä kävisin

Vierailija
18/81 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele itsesi hänen asemaan eli jos vaikka perustat perheen hänen kanssa ja tyyliin lapsen syntymän jälkeen jostain kuulee panoista, niin mille tuntuisi ja olisiko elämä vakaa.

En kyllä usko teillä olevan yhteistä tulevaisuutta jos ei jo heti syttynyt vetoa toiseen tarpeeksi.

Tämä oli hyvin sanottu ja niin totta.

Vierailija
19/81 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nevöhööd kirjoitti:

Kerro jos haluat. Mutta ette ole olleet parisuhteessa vaan vasta tapailuvaiheessa ilman sitoumuksia joten olet ollut ihan vapaa tekemään mitä haluat.

Aika karua, jos esim. tapaillaan tiiviisti pitkän aikaa ja silti toinen panee myös muitakin, koska "on vapaa tekemään mitä haluaa". Minä en henk. koht. tuollaista miestä enää tapailisi :) eihän se sitten ollut tarpeeksi kiinnostunut minusta.

Vierailija
20/81 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä en kertois. Olet aikuinen ihminen, jos et mitään ole luvannu, et ole pettänytkään. Sulta unohtuvat ajan myötä, mies niitä pyörittäis mielessään lopun ikäänsä. Siis kanna vastuu, äläkä vieritä miehen murheeksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä