Voiko neljäkymppinen näyttää seksikkäältä tiukoissa trikoissa?
Pirkko Arstilan kolumnin innoittamana haluaisin käyttää itsekin sellaisia tiukkoja trikoita. Mieskin toivoisi. Mutta olen jo neljäkymppinen. Ikäiseksi varmaan ihan hyvä peppu, iso ja lihaksikas. Olen aika urheilullinen mutta en mikään fitness, nuorekas. Jos tekisi jonkun kunnon pyllytreenin niin voisikohan keväällä näytellä pyllyä? Mitä olette mieltä? Rehellisiä mielipiteitä kehiin. Käytättekö te muut neljäkymppiset sellaisia? Tarkoitus olisi siis näyttää ihan tosi rivolta ja pantavalta, tämä olisi vähän tällainen fetissijuttu ehkä. Mutta ei mitään yliampuvaa.
Kommentit (7)
Voit käyttää ja voit näyttää seksikkäältä.
Ei se kaupan tyttökään varmaan halunnut näyttää pantavalta ja seksikkäältä. Luultavasti oli yksinkertaisesti tulossa salin kautta kotiin. Älä ole tuommoinen vanha kääkkä kuin Arstila ja väitä, että treenivaatteita pitävät haluavat vain näyttää pantavilta. Se on ihan sun oma tavoite ja siihen et välttämättä pääse tavallisia treenivaatteita käyttämällä. Katsos kun muut eivät ajattele niin kuin sinä ja Arstila treenivaatteista ja olohousuista.
yli 40 vuotias nainen on jo mummo, ei kannata enäää
Kuule ei siihen housuja tarvita. Säästyy vaivaa ja rahaa kun kuljet vaan kaupungilla ilman housuja altogether. Ja jos joku sattuu pitämään sua pantavana, hoituu sekin homma helpommin ja nopeammin kun ei tarvitse makkarankuoria riisua.
En ajattele että se kolumnin tyttö yritti olla tyrkyllä. Uskon että se on normaali asustus nuorille. Mutta itse kyllä olisin vähän silmänruokana ja nauttisin siitä itseni esittelystä, tai se olisi se minun ajatukseni jos lähtisin sellaisessa asussa kadulle. Oma mies tietysti tykkää, mutta en kehtaa pitää julkisesta jos ei ole "hyvä peba". Enkä ole mikään arabivaimo joka jättäisi sulot vain kotiin oman miehen nähtäväksi, kun joku oli sitä mieltä että eikö riitä että oma mies tykkään. Nimenomaan hupi olisi kävellä ihan siellä kadulla pyllyä hyllytellen. AP
Ai olet ekshibitionisti? No mikäs sitä estää esittelemästä pehvaansa? Ei ne kaikki nuoretkaan persehousuissa kulkijat mitään hyvännäköisiä ole. Usein ihan kauhean näky kun persjalkanen suttura lehmänjaloillaan kantturoi menemään ilman mitään näkösuojaa vaatteista. Hyvännäköinen nelikymppinen on aina paremman näköinen kuin pahannäköinen teini.
No jos miehes sanoo tykkäävänsä, niin ketä muita miehiä haluat kiihottaa?