Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei minua kiinnosta enää mitkään nykypäivän jutut?

Vierailija
08.11.2017 |

En ole masentunut. Minua kiinnostaa kyllä monenlaiset asiat - mutta eipä tunnu kiinnostavan enää mikään, mistä somessa, lehdissä, asiaohjelmissa tai uutisissa puhutaan.

En kestä enää tätä kohukeskeisyyttä. En kestä täysin tyhjänpäiväisiä "julkkiksia". Enkä sitä, että tuntuu siltä, että julkisessa keskustelussa nykyään vain nokitellaan ja tartutaan epäolennaisuuksiin. Tällä palstalla ihan sama: pidin pitkään taukoa, ja nyt kun tulin takaisin, en kestä tätä paikkaa enää. Joskus muutama vuosi sitten vielä koin aika viihdyttävänä m.m. Enkeli-Elisa -kohun. Nykyään jos vastaava tapahtuisi, en jaksaisi seurata sitä loputonta jankutusta ollenkaan.

Onko kohtalotovereita? Minua tosiaan kiinnostaa monet asiat, ja kun suljen silmäni ja korvani kaikelta ulkopuoliselta hälinältä, saan todella paljon nykyään aikaiseksi. Enemmän kuin pitkään aikaan. Luen paljon kirjoja, kehityn työssäni ja harrastuksissani, opin uusia asioita, ja jaksan tehdä paljon enemmän. Joten en sano tämän olevan mitenkään huono asia.

Mutta haluaisin kuitenkin pysyä kärryillä nykypäivän tapahtumistakin. En vain tiedä, miksi kaikki ajankohtainen keskustelu tuntuu täysin turhalta nykyään. Sisällöttömältä hälinältä, joka ei saa minussa aikaan mitään muuta kuin ärtymystä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi