Oho! Oulussa seks. ahdistelujen ilmoitukset pompanneet hurjasti. Ulkomaalaisten suhteellinen osuus romahtanut.
On varmaan naiset alkaneet näpäyttää niitä suomalaisia miehiä, jotka ahdistelee ja sitten kovaan ääneen huutaa että ulkomaalaiset ne vaan.
Viime vuonna 50% oli ulkomaalaisten osuus. Nyt ilmoitukset hurjassa kasvussa, ja enää 14% ulkomaalaisten osuus.
Hyvä naiset, kaikki ukot tuomiolle jos laittomuuksiin kehtavat ryhtyä!!!
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat vain saaneet Suomen kansalaisuuden. Nyt heidän ahdistelunsa luetaan suomalaisten piikkiin. Näin punavihreä yhteiskunta toimii. Tärkeintä on ettei totuus tule koskaan esille.
Höpöhöpö. Artikkelissa sanotaan, että naiset uskaltavat nyt ilmoittaa parisuhderaiskauksista aikaisempaa enemmän. Eli juurikin niitä tuttuja suomimiehiä, jotka ovat aikaisemmin jääneet raiskaustilastoista pimentoon...
Näinpä juuri! Lisäksi, oleskelulupa ei ole sama asia kuin kansalaisuus. OL voi saada 1-4 vuodeksi erialisin perustein ja sille voi hakea jatkoa ajan umpeuduttua. Kansalaisuutta voi hakea sitten vuosia myöhemmin, kun siihen on edellytyksiä. http://www.migri.fi/suomen_kansalaisuus/kansalaisuuden_hakeminen
..
Meille on tullut 14 402 uutta suomalaista maahanmuuton seurauksena viimeisen 12kk aikana. Nämä ovat niitä "suomalaisia" jotka tilastoja vääristää
Jep jep. Mun veljen adoptiolapsetkin on niitä "suomalaisia" jotka tilastoja vääristää :D tai tuttavan väli-Amerikasta kotoisin oleva puoliso, joka sai kansalaisuuden. Että kunhan sinulla on esittää oikeaa faktaa väitteillesi, niin lähdetään sitten siitä. Eli, kuinka moni noista 14402 kansalaisuuden saaneista on turvapaikanhakijataustainen tai pakolaiskiintiöllä otettu, joka on onnistunut läpäisemään nuhteettomuus-, kielitaito- elatuskykyisyys -jne. vaatimukset, saaneet kansalaisuuden ja sitten sen jälkeen, hupsista pupsista, alkaneet ahdistelijoiksi ja raiskaajiksi?
...juu, en edes oleta, että suolta tulisi ihan oikeaa faktatietoa. Te tietyn ihmisryhmän edustajat nyt vaan ootte niin syvällä noissa omissa fantasioissanne joissa p*seraiskataan ja ahdistellaan, ei teille mitkään faktat ja järkiargumetit perille mene.
Kerrotko vielä mikä minä olen kun puhut muodossa "te"? Olenko kenties persu, rasisti vai natsi? Vai voisinko olla ihan normaali ihminen joka nyt vain sattuu oleman tätä mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat vain saaneet Suomen kansalaisuuden. Nyt heidän ahdistelunsa luetaan suomalaisten piikkiin. Näin punavihreä yhteiskunta toimii. Tärkeintä on ettei totuus tule koskaan esille.
Höpöhöpö. Artikkelissa sanotaan, että naiset uskaltavat nyt ilmoittaa parisuhderaiskauksista aikaisempaa enemmän. Eli juurikin niitä tuttuja suomimiehiä, jotka ovat aikaisemmin jääneet raiskaustilastoista pimentoon...
Näinpä juuri! Lisäksi, oleskelulupa ei ole sama asia kuin kansalaisuus. OL voi saada 1-4 vuodeksi erialisin perustein ja sille voi hakea jatkoa ajan umpeuduttua. Kansalaisuutta voi hakea sitten vuosia myöhemmin, kun siihen on edellytyksiä. http://www.migri.fi/suomen_kansalaisuus/kansalaisuuden_hakeminen
..
Meille on tullut 14 402 uutta suomalaista maahanmuuton seurauksena viimeisen 12kk aikana. Nämä ovat niitä "suomalaisia" jotka tilastoja vääristää
Jep jep. Mun veljen adoptiolapsetkin on niitä "suomalaisia" jotka tilastoja vääristää :D tai tuttavan väli-Amerikasta kotoisin oleva puoliso, joka sai kansalaisuuden. Että kunhan sinulla on esittää oikeaa faktaa väitteillesi, niin lähdetään sitten siitä. Eli, kuinka moni noista 14402 kansalaisuuden saaneista on turvapaikanhakijataustainen tai pakolaiskiintiöllä otettu, joka on onnistunut läpäisemään nuhteettomuus-, kielitaito- elatuskykyisyys -jne. vaatimukset, saaneet kansalaisuuden ja sitten sen jälkeen, hupsista pupsista, alkaneet ahdistelijoiksi ja raiskaajiksi?
...juu, en edes oleta, että suolta tulisi ihan oikeaa faktatietoa. Te tietyn ihmisryhmän edustajat nyt vaan ootte niin syvällä noissa omissa fantasioissanne joissa p*seraiskataan ja ahdistellaan, ei teille mitkään faktat ja järkiargumetit perille mene.
Kerrotko vielä mikä minä olen kun puhut muodossa "te"? Olenko kenties persu, rasisti vai natsi? Vai voisinko olla ihan normaali ihminen joka nyt vain sattuu oleman tätä mieltä?
Olet sen ihmisryhmän edustaja, jolla on tuo mielipide. Joka ei pohjaudu faktoihin vaan tunteeseen ja "kokemukseen" ts . sillä ei ole relevanttia pohjaa. Oikeastaan kun tässä ei ole kysymys mielipiteestä. Pyysin kertomaan FAKTAA eli väännetääs vielä kerran rautalangasta (vai tarvitaanko ratakiskoa?): 14402 kansalaisuuden saanutta. Sisältää kaikki kansalaisuuden saaneet. Adoptiolapset, puolisot, työperäiset, turvis- tai pakolaistaustaiset. Eri ikäiset lapsista vanhuksiin, esim. jotkut venäläiset, jotka vaikka syntyivät viime sodan aikana Karjalassa, mutta jäivät rajan taakse, voivat saada Suomen kansalaisuuden. No okei nuo on harvinaisia, mutta mahdollisia ja sisältyvät kokonaisuuteen. Suomessa syntyneet ulkomaalaistaustaiset lapset voivat saada kansalaisuuden. Aviopuolisot voi saada kansalaisuuden. Ja kyllä, sitten ne turvapaikanhakijataustaiset miehet voivat saada kansalaisuuden aiemmin mainitun seulan jälkeen. Niin todellakin, ihan vaan faktana, kuinka moni näistä syyllistyy ahdisteluun ja näin ollen kasvattaa tilastoja, niin kuin alun perin väität? Muutamia varmasti, ihmiset kun nyt sattuu olemaan ihmisiä kansalaisuudesta ja taustasta huolimatta. Mutta että kaikki 14402, ääh, tajunnet itsekin. Tai sitten et.
Normaalius taas on aika moninainen käsite, siihen en ota kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovat on defenssit... Jos olisit nainen, tietäisit paremmin. Omasta kokemuksesta. Sen, kuka ahdistelee.
Suomalaisen miehen piikkiin meni sekin, kun äijä pani poppamiehen neuvosta tytärtään paksuksi. Arvostettu lautamies.
Vierailija kirjoitti:
Artikkelissa arvaillaan, ei osata sanoa syytä tai oikeasti mitään muutakaan hyödyllistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..
Olet sen ihmisryhmän edustaja, jolla on tuo mielipide. Joka ei pohjaudu faktoihin vaan tunteeseen ja "kokemukseen" ts . sillä ei ole relevanttia pohjaa. Oikeastaan kun tässä ei ole kysymys mielipiteestä. Pyysin kertomaan FAKTAA eli väännetääs vielä kerran rautalangasta (vai tarvitaanko ratakiskoa?): 14402 kansalaisuuden saanutta. Sisältää kaikki kansalaisuuden saaneet. Adoptiolapset, puolisot, työperäiset, turvis- tai pakolaistaustaiset. Eri ikäiset lapsista vanhuksiin, esim. jotkut venäläiset, jotka vaikka syntyivät viime sodan aikana Karjalassa, mutta jäivät rajan taakse, voivat saada Suomen kansalaisuuden. No okei nuo on harvinaisia, mutta mahdollisia ja sisältyvät kokonaisuuteen. Suomessa syntyneet ulkomaalaistaustaiset lapset voivat saada kansalaisuuden. Aviopuolisot voi saada kansalaisuuden. Ja kyllä, sitten ne turvapaikanhakijataustaiset miehet voivat saada kansalaisuuden aiemmin mainitun seulan jälkeen. Niin todellakin, ihan vaan faktana, kuinka moni näistä syyllistyy ahdisteluun ja näin ollen kasvattaa tilastoja, niin kuin alun perin väität? Muutamia varmasti, ihmiset kun nyt sattuu olemaan ihmisiä kansalaisuudesta ja taustasta huolimatta. Mutta että kaikki 14402, ääh, tajunnet itsekin. Tai sitten et.
Normaalius taas on aika moninainen käsite, siihen en ota kantaa.
Sisältää myös ne ihan täysin kantasuomalaiset lapset, jotka syntyvät ulkomailla, ja joutuvat hakemaan kansalaisuutta.
Saajista suurin ryhmä oli venäläiset, sitten virolaiset. Naisia oli enemmän kuin miehiä.
Eli ilmeisesti näiden mielestä naiset ahdistelevat enemmän kuin miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin otan sen kohteliasuutena jos ulkomaalainen mies koskettaa, se kuuluu heidän tapoihinsa
Suomalainen känniääliö saa sitä vastoin huutoa ja litsarin, oksettaa muutenkin suomalaiset miehet!
Haista sinä. Kukaan ei saa kouria toisten rintoja. Ja suomalaiset tekevät sitä ihan selvin päin. Nuorille tutöille, koulussa, kodeissa, kaduilla..,
Missä te oikein asutte kun koko ajan kouritaan? Mä olen jo keski-ikäinen, Tampereella koko ikäni asunut, eikä koskaan ole kukaan kourinut ilman lupaa, päissään tai selvinpäin, musta tai valkoinen.
Ei nuorena eikä nyt vanhana, ei koulussa, töissä, lenkillä, ei missään. Joten, joko jutut on rankasti liioteltuja tai minä olen jotenkin erityistapaus.Sä oot special snowflake.
Jotenkin en tuohon jaksa uskoa.
Sun logiikka on aivan typerä:
"Koska minua ei ole kopeloitu, niin ketään muutakaan ei ole kopeloitu."
"Koska minua ei ole hakattu, ei ketään muutakaan ole hakattu."
"Koska minua ei ole raiskattu, ei ketään muutakaan ole raiskattu."
"Koska minua ei ole ryöstetty, ei ketään muutakaan ole ryöstetty."
Että sä olet tyhmä. Mä kysyin et missä te oikein asutte, kun koko ajan kouritaan? Koska sellaisen käsityksen teidän jutuista saa, koko ajan joku kiinni tisseissä.
Tasa-arvoinen suomalaisnainen hoitaa omat ongelmansa.
Vierailija kirjoitti:
Se olisikin hienoa jos rikoksen uhri saisi hoitaa sen aiheuttajan pois.
Jes, mahtavaa, kun nämä siat eivät pääsekään kuin koira veräjästä!
Itseäni ei olla tultu kopeloimaan, mutta pari kertaa sijaan on huudeltu asiattomia (oululaiset tietää paikan, kun mainitsen raiskauspuiston) juoppojen taholta. Kuitenkin itse sen verran suorasanaisena ihmisenä laitoin nopeasti luun kurkkuun, ja tulen vastaisuudessakin niin tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Oulusta123 kirjoitti:
Asiattomasti ahdistettujen syyllistäminen on alhaisinta ja kuin uudelleen väärin kohtelemista: muistan miten reilu pari vuotta sitten kun jouduttuani ahdistelluiksi Oulussa tuikituntemattomien taholta, täälläkin lyötiin lisää kuin vierasta sikaa; syyllistettiin rasistiksi ja ei uskottu kun " ei ikinä itsekkään ole kokenut..."
No en minäkään ole joutunut autokolarissa olemaan, mutta tiedän ja uskon, että moni muu on ja rasisti en ole koskaan ollut, mutta muutin keskustasta, jotta 2015 jälkeen lisääntyneet ahdistelut alkoi ahdistaa ja koin, että mitäpä tuota maksamaan keskustan kovia asumiskuvioita ja samalla rajoittaa liikkumisia, kun turvattomuus naisena lisääntyy, enkä muuttamistani ole katunut päivääkään.
Se tunne,mikä tulee kun ei jatkuvasti joudu katsomaan lenkkireittejään jne...mutta meni aikansa että uskoi aikojen muuttuneen...
Ilmoitin kyllä poliisille pahimmista kokemuksista ja kovin pahoiteltiin vaan ei auta lisä partioinnit kun vahinkokaan ei kello kaulassa satu...
Kiitos nyyhkytarinasta...ihan itkettää :). Päivän naurut reps..
Mitä pahaa olet joutunut kokemaan kun menetit kykysi myötätuntoon rikoksen uhria kohtaan?
Pilkka ja nauru osuu tavalla ja toisella itsellesi takaisin, siitä olen vakuuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisikin hienoa jos rikoksen uhri saisi hoitaa sen aiheuttajan pois.
senkun hoitaa vaan.
Vihreät taas kirjoittaa mukavia, siis ihan oikeasti senkin höpönassut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun olisi pitänyt aikanaan tehdä ilmoitus jopa isoveljestäni. Kokeile ohimennessään onko tissini kasvaneet, tirkisteli kun olin suihkussa. Pidin tuota tietenkin helvetin ällöttävänä jo tuolloin mutta en tajunnut että kyseessä oli rikos.
Ällöttävää pervoilua, mutta oliko tuolloin tekohetkellä rikos?
Oli. Aivan yksiselitteisesti. Sillä oliko se rikos laissa silloin kun tapahtui, on merkityksetöntä. Tärkeää on ymmärtää että on rikos eikä oma syy/tarvitse hävetä jne.
Se, että TÄMÄ on se mitä sinä ihmettelet saa sinut kuulostamaan joltain niiltä huumorisivustoilla pyöriviltä "incest is wincest"-pervoilta joiden ensireaktio on aina puolustella, kyseenalaistaa tai ohjata puhuja sivupolulle.
Toivottavasti et ole sellainen ja jos olet, niin toivon että saat apua ongelmaan, kuten kaikki muutkin tarvitsevat.
Semmoista peliä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulusta123 kirjoitti:
Asiattomasti ahdistettujen syyllistäminen on alhaisinta ja kuin uudelleen väärin kohtelemista: muistan miten reilu pari vuotta sitten kun jouduttuani ahdistelluiksi Oulussa tuikituntemattomien taholta, täälläkin lyötiin lisää kuin vierasta sikaa; syyllistettiin rasistiksi ja ei uskottu kun " ei ikinä itsekkään ole kokenut..."
No en minäkään ole joutunut autokolarissa olemaan, mutta tiedän ja uskon, että moni muu on ja rasisti en ole koskaan ollut, mutta muutin keskustasta, jotta 2015 jälkeen lisääntyneet ahdistelut alkoi ahdistaa ja koin, että mitäpä tuota maksamaan keskustan kovia asumiskuvioita ja samalla rajoittaa liikkumisia, kun turvattomuus naisena lisääntyy, enkä muuttamistani ole katunut päivääkään.
Se tunne,mikä tulee kun ei jatkuvasti joudu katsomaan lenkkireittejään jne...mutta meni aikansa että uskoi aikojen muuttuneen...
Oikeus antaa tuomiot ei kukaan ready to detonate sidukkavalas
Ilmoitin kyllä poliisille pahimmista kokemuksista ja kovin pahoiteltiin vaan ei auta lisä partioinnit kun vahinkokaan ei kello kaulassa satu...
Kiitos nyyhkytarinasta...ihan itkettää :). Päivän naurut reps..
Mitä pahaa olet joutunut kokemaan kun menetit kykysi myötätuntoon rikoksen uhria kohtaan?
Pilkka ja nauru osuu tavalla ja toisella itsellesi takaisin, siitä olen vakuuttunut.
Samoin :) :)