Voitin rahapelissä, auttakaa
Niin. Voitin lotossa enkä olisi enää riippuvainen ilkeästä miehestäni.
En ole kertonut hänelle. Hän kaiketi saa puolet jos eroamme?
Mies on lyönyt, tukistanut, haukkunut.. Lasten takia olen ollut tässä, koska hän on pelotellut vievänsä heidät. Nyt minulla olisi varaa palkata hyvä lakimies.
Jännittää ja kauhistuttaa, koska mieskin saisi niin suuren summan :( Onko tähän mitään porsaan reikiä? En ole ahne, mutta pelottaa mitä mies saisi rahalla aikaan...
Ap
Kommentit (30)
On ota naisasianajaja ja selvitä miten menettelet.
Mies on paljon paremmin koulutettu, hyvässä asemassa ja hyvän miehen maineessa. Olen ihan peloissani jo hänen reaktiostaan, kun kuulee että olen pelannut, voittanut ja salaillut. Välillä pelkään henkeni puolesta.
Lapsille mies on ok, etäinen mutta ystävällinen. Olen hänelle pakkomielle. Ei anna minun lähteä.
Olen rukoillut tietä pois, ja tuntuu että tämä voitto oli vastaus rukouksiin. Ystäviä on vähän, koska mies on onnistunut rajaamaan heidät. Vanhempani ovat vanhoja, ja siskoni kovin nuori.. En ole missään töissä, koska mies ei halunnut lapsia päiväkotiin. Tuntuu että aivoni eivät enää toimi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Se on pieni hinta siitä, että pääset hänestä irti.
Sinun ei tarvitse maksaa yhtään mitään hintaa tästä eroon pääsemiseksi palkkaa vaan hyvä asianajaja ja operoi heti jos mies on ollut väkivaltainen niin se vaikuttanee siihen miten omaisuus jaetaan myöskin.
Älä kerro mitään äijälle .Siirrä rahat pois tililtä äidillesi tai luotettavalle ystävälle eron ajaksi,jos joku saa tietää niin kerroit maksaneesi lainasi takaisin ja rahat ei ole sinun..Se äijä ei sinua ajattele tipan vertaa.Ottaa rahasi ja nauraa päälle.Salaa asia ja esitä köyhää.Eron jälkeen ota pitkät ja salaa osoitteesi.
Älä nosta voittoa ennen kuin ero on selvä.
Mies saa vähintään yhteishuoltajuuden, ja se pelottaa. En haluaisi antaa pieniä lapsiani hänelle, ja hän tulee jo kostoksi vaatimaan vähintään viikko-viikkoa. Lapset ovat ainoa mitä minulla on.
En ole käynyt lääkärissä, enkä psykologilla. Olen ollut työttömänä 5 vuotta miehen tahdosta. Hän luultavasti osaa käyttää sen minua vastaan. Luultavasti kuitenkin saisin töitä aika helposti, koska alallani on jatkuvasti avoimia paikkoja ja pulaa osaavista.
Ap
Miksi sinä olet antanut lastesi nähdä että heidän äitiään pahoinpidellään ja se on äidin mielestä ok kun äiti antaa sen vaan jatkua?
Kävikö koskaan mielessä kuinka vinksahtaneen parisuhdemallin lapset saavat??
Jos isä lyö äitiä, tai äiti isää, pitää erota."Lasten takia" on maailman p'skavammaisin TEKOsyy.Pahoinpiteleva vanhempi ei lähiasumista saa.
Vierailija kirjoitti:
Mies on paljon paremmin koulutettu, hyvässä asemassa ja hyvän miehen maineessa. Olen ihan peloissani jo hänen reaktiostaan, kun kuulee että olen pelannut, voittanut ja salaillut. Välillä pelkään henkeni puolesta.
Lapsille mies on ok, etäinen mutta ystävällinen. Olen hänelle pakkomielle. Ei anna minun lähteä.
Olen rukoillut tietä pois, ja tuntuu että tämä voitto oli vastaus rukouksiin. Ystäviä on vähän, koska mies on onnistunut rajaamaan heidät. Vanhempani ovat vanhoja, ja siskoni kovin nuori.. En ole missään töissä, koska mies ei halunnut lapsia päiväkotiin. Tuntuu että aivoni eivät enää toimi.
Ap
Se voitto on henkilökohtainen, sinulla ei ole elätusvelvoitetta mieheesi mitenkään vain lapsiisi. Mikään laki ei edellytä että tilanteessasi olisit ollut velvoitettu kertomaan miehellesi. Hän on tehnyt sinulle hyvin väärin.
Käy asianajajalla salaa mutta katso ensin vapaamuurariluettelosta ettei satu samaan loosiinmiehesi knssa.
OTA NAINEN! Sitten menet srk vaitioloon sitoutuneen papin luikse ja kerrot koko taakan. Se helpottaa.
Minäkin voisin olla ystäväsi jos vaan laitat emailia.
Voinhan minä auttaa ja ottaa ne rahat säilytykseen kunnes ero on selvä.
Vierailija kirjoitti:
Mies saa vähintään yhteishuoltajuuden, ja se pelottaa. En haluaisi antaa pieniä lapsiani hänelle, ja hän tulee jo kostoksi vaatimaan vähintään viikko-viikkoa. Lapset ovat ainoa mitä minulla on.
En ole käynyt lääkärissä, enkä psykologilla. Olen ollut työttömänä 5 vuotta miehen tahdosta. Hän luultavasti osaa käyttää sen minua vastaan. Luultavasti kuitenkin saisin töitä aika helposti, koska alallani on jatkuvasti avoimia paikkoja ja pulaa osaavista.
Ap
Miehen tahdosta?Älä viitsi. Mieskö teillä sun työssä käymisestä muka päätti? Miksi?Avioliitto ei vähennä naisen itsemääräysoikeutta vaikka miehesi muuta kuvittelee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä olet antanut lastesi nähdä että heidän äitiään pahoinpidellään ja se on äidin mielestä ok kun äiti antaa sen vaan jatkua?
Kävikö koskaan mielessä kuinka vinksahtaneen parisuhdemallin lapset saavat??
Jos isä lyö äitiä, tai äiti isää, pitää erota."Lasten takia" on maailman p'skavammaisin TEKOsyy.Pahoinpiteleva vanhempi ei lähiasumista saa.
Sinä olet paha ihminen ja laitat lisää vaan kuormaa tämän ap n niskaan. Suojelemme häntä sinulta.
Summa on niin suuri etten tiedä onko jo petos salata se mieheltä. Mutta pitää ehkä etsiä asianajaja. Pelkään jo nyt, että mieheni seuraa mitä teen netissä.. ja löytää tämän keskustelun ja haut jos etsin lakimiestä. Olisin valmis maksamaan mitä vain hyvästä lakimiestä. Mies tuntee Suomen parhaita lakimiehiä ja on hyvin pidetty, joten sekin pelottaa..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun ei tarvitse maksaa yhtään mitään hintaa tästä eroon pääsemiseksi palkkaa vaan hyvä asianajaja ja operoi heti jos mies on ollut väkivaltainen niin se vaikuttanee siihen miten omaisuus jaetaan myöskin.
Höpön löpön. Eikä vaikuta.
Nimim. kokemusta on
Eihän puolisolla ole oikeitta sun lottovoittoon, näin muistelisin.
Väkivaltainen mies saa vain rajoitetun oikeuden lapsiin! Taistele lastesi puolesta NYT! Me annetaan sivutulta!
Jaahas. Joku trolli kirjoittamassa taas hienoja keskusteluja. Käypäs ensin ne koulut loppuun ja opettele kirjoittamaan niin joku voisi oikeastikin uskoa juttujasi...
Vierailija kirjoitti:
Summa on niin suuri etten tiedä onko jo petos salata se mieheltä. Mutta pitää ehkä etsiä asianajaja. Pelkään jo nyt, että mieheni seuraa mitä teen netissä.. ja löytää tämän keskustelun ja haut jos etsin lakimiestä. Olisin valmis maksamaan mitä vain hyvästä lakimiestä. Mies tuntee Suomen parhaita lakimiehiä ja on hyvin pidetty, joten sekin pelottaa..
Ap
Siksi annan sinulle ohjeen ota yhteys MIKKO NISKASAAREEN hän tietää keihin asianajajiin voit luottaa. OTA NAINEN! Kaukaa toiselta paikkakunnalta.
Lapset eivät ole nähneet väkivaltaa, ehkä jotakin pientä, mutta heidän nähden olen aina ollut tyyni. Tai yrittänyt olla niin ettei minusta näkyisi ahdistus.
Kiitos sinulle joka tarjosit ystävyyttä, se merkitsi minulle paljon. En kuitenkaan pysty luottamaan ihmisiin.
Ap