Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voitin rahapelissä, auttakaa

Vierailija
08.11.2017 |

Niin. Voitin lotossa enkä olisi enää riippuvainen ilkeästä miehestäni.

En ole kertonut hänelle. Hän kaiketi saa puolet jos eroamme?

Mies on lyönyt, tukistanut, haukkunut.. Lasten takia olen ollut tässä, koska hän on pelotellut vievänsä heidät. Nyt minulla olisi varaa palkata hyvä lakimies.

Jännittää ja kauhistuttaa, koska mieskin saisi niin suuren summan :( Onko tähän mitään porsaan reikiä? En ole ahne, mutta pelottaa mitä mies saisi rahalla aikaan...
Ap

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän puolisolla ole oikeitta sun lottovoittoon, näin muistelisin.

Siinä vaiheessa, kun aletaan lusikoita jakamaan, niin kyllä tuo lottovoitto, jos se möllöttää omalla tilillä, niin otetaan huomioon. Jos mahdollista, lunasta vasta avioeron jälkeen.

Vierailija
22/30 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asianajaja P Hassinen , nainen ei se kirjailija mutta toinen oikea hyvä asianajaja. Suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä kaikille!!

Ap

Vierailija
24/30 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset eivät ole nähneet väkivaltaa, ehkä jotakin pientä, mutta heidän nähden olen aina ollut tyyni. Tai yrittänyt olla niin ettei minusta näkyisi ahdistus.

Kiitos sinulle joka tarjosit ystävyyttä, se merkitsi minulle paljon. En kuitenkaan pysty luottamaan ihmisiin.

Ap

Ei pidäkään noin vaan luottaa. Voin olla täällä kuitenkin tukenasi aina. Ymmärrän missä lirissä olet ja olen nainen. Enkä Etelä Suomesta. Ehkä voin auttaa kaukaakin. Rahaa on on tarpeeksi etten ole sen perässäkään täällä palstalla.

Vierailija
25/30 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala vaan puhumaan erosta. Hyvässä lykyssä mies itse yrittää laittaa sinut allekirjoittamaan avioehdon. Hänen nimissään kuitenkin varmaan on auto, joten ehkä hän ei halua laittaa kaikkea puoliksi.

Vierailija
26/30 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti P Hassisen nimellä toimii tuo naisasianajaja vielä se on tyttönimensä, mutta kyllä asianajajaliitto tiennee. Todella luotettava lakinainen muistaakseni Itä- Suomesta. Ainakin viimeksi oli. Ei ole niitä etelän luikurityyppejä! Maaseudun luotettava kasvatti.

Vierailija
27/30 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkäät ap että mies kyylää teeiin että menet etemmäksi jonkin syyn nojalla käymään ja KÄVELET sen asianajajan luokse. Tee siellä toimistolla niin että annat ensin vain tiedoksi että erotilanne. Älä puhu voitosta kuin vasta kun hyvä suhde siihen naiseen on syntynyt. Näin estät tiedon vuotamisen luikurityypeiltä siellä toimistossa.

Tai kutsu se asianajaja randompaikkoihin. Pidä kaikki pienessä kuviossa niin pienessä kuin ikinä pystyt.

Suosittelen jälkimm tapaa. Asianajaja kyllä ymmärtää.

Vierailija
28/30 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita video tai nauhuri tilanteissa joissa mies on aloitteellisesti henkisesti tai muuten väkivaltainen. Ne toimivat näyttönä. TEE NÄIN! Mutta salaa nauhat kokonaan ja älä ikinä kiristä niillä. Mutta jos homma äityy ne ovat hyvä näyttö! Kyse on nyt lapsistasi ja heidänkin turvastaan ja tulevaisuudesta.

Vierailija
29/30 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus, aloitushan on pelkkää lööperiä, miten te voitte mennä noin halpaan? Tuo aloittaja tekee urakalla höpöhöpö-aloituksia, käy vissiin aika pitkäksi..

Vierailija
30/30 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset eivät ole nähneet väkivaltaa, ehkä jotakin pientä, mutta heidän nähden olen aina ollut tyyni. Tai yrittänyt olla niin ettei minusta näkyisi ahdistus.

Kiitos sinulle joka tarjosit ystävyyttä, se merkitsi minulle paljon. En kuitenkaan pysty luottamaan ihmisiin.

Ap

Tähän sanoisin, että meillä mies joi ja oli ilkeä. Ei väkivaltainen, hänellä oli muut keinot hallita. Ajattelin, ettei lapset näe, että lapsille riittää kun minä olen turvallinen aikuinen.

Eron jälkeen tajusin muutoksen, mikä lapsissa tapahtui. Sydäntä viiltää, kun tajusin miten kaikki oli sittenkin vaikuttanut, vaikka olin ajatellut että minä olen se, joka ottaa "iskut" vastaan.

Hyville ihmisille tapahtuu välillä hyviäkin asioita. Voimia sinulle. Ota yhteyttä myös lastenvalvojaan, voit käydä siellä aluksi vaikka yksin keskustelemassa käytännön asioista. Ja sitten käytännön vinkki: kun lähdet, ota lapset mukaan. Jos jätät heidät isälleen, niin tätä voidaan väännellä pahasti kun keskustellaan huoltajuudesta ja lasten vakituisesta osoitteesta.

PS. yhteisistä asioista sopiminen voi olla rankkaa, omalla kohdalla oli. Mutta yritä jaksaa. Kun päätökset on kerran tehty, niitä ei niin vaan muuteta jos keskusteluyhteyttä ei ole.