Sims 3 ja MacBook Air ?!?! help
Tilanne olisi siis se, että itselläni on MacBook Air läppäri, eli siinä ei ole dvd-soitinta. Oon pelannut tähän mennessä perheen macbook pro:lla sims 3sta, mutta nyt macbook pro on alkanut reistailla kun se on niin vanha (kuumenee pelatessa tosi paljon ja ruutu menee mustaksi yleensä noin 10 minuutin kuluessa). Oon kuitenkin nyt saanut kauhean hingun pelata simsiä enkä millään haluaisi luopua siitä vain, koska läppärin malli on väärä ja kun kerta on lisäosia ostettukin tässä vuosien varrella.
Tietäiskö siis kukaan että onko mitään mahiksia pelata sims 3sta vaikkei ole läppäriä jossa on jo valmiiksi dvd-soitin? Olen kuullut joidenkin käyttävän Apple USB SuperDrive nimistä levyasemaa, mutta se maksaa melkein satasen, joten en ehkä kuitenkaan niin pitkälle ajatellut mennä.. Googlasin muita halvempia levyasemia, mutta en tiedä niistä itse oikein mitään, enkä osaa yhtään sanoa millä niistä voi esimerkiksi pelata simsiä ja millä voi pelkästään kuunnella cd-levyjä tai katsoa leffoja. Jos joku siis pystyis auttaan niin olis tosi kiva, kiitos jo etukäteen! ;)