Minulla on kokemusta kymmenistä naisista ikähaarukassa 19 - 51v. Mitä haluisit kysyä?
Naiset ovat kuin laatuviuluja. Jokaista pitää soittaa vähän eri tavalla jos haluaa parhaan nautinnon ja äänen.
Kommentit (16)
Mikä sinussa on vikana kun et ole yhdellekään pysyvästi kelvannut?
Vierailija kirjoitti:
Missä kulkee karvaraja nykyisin? Onko totta että nuoremmilla taas ne on?
Nuoret usein vähävaraisena sheivaa ja se jättää ikävän sängen. Hyvin harvalla on karvoja iästä riippumatta. 30+ käy useammin sokeroinnissa mikä on paras tapaa ajaa alapää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinussa on vikana kun et ole yhdellekään pysyvästi kelvannut?
Joillekin en ole kelvannut. Toiset taas ei kelvanneet mulle.
Onko paksut parempia vai huonompia sängyssä?
Vierailija kirjoitti:
Kenen haarukka oli paras?
21 vuotias blondi täydellisen muodokas kaunotar jäänyt eniten mieleen
Eikö hävetä olla kymmenien naisten jakorasia?
Eipä ole tuollaiselta huoripukilta mitään kysyttävää. Rakkaudesta sinä et ymmärrä edes alkeita, ja ilman sitä ei sänkyhommissa ole mitään kerrottavaa.
Miltä tuntuu olla miesh#@ra? Jota kunnolliset naiset ei huoli?
Onko kivaa olla tuollainen mieshuora?
Tykkääkö naiset joilla on isot rinnat siitä että niiden väliin nylkytetään ja heitetään soossit niiden päälle.
Tälläisia kokemuksia minulla on ollut, en tiedä yleistä - vai onko minulle sattunut kiimaisimmat yksilöt :)
Vierailija kirjoitti:
Onko kivaa olla tuollainen mieshuora?
En ota maksua joten tuskin mieshuora. On ollut parempia ja huonompia kokemuksia.
Tommi Hippo kirjoitti:
Tykkääkö naiset joilla on isot rinnat siitä että niiden väliin nylkytetään ja heitetään soossit niiden päälle.
Tälläisia kokemuksia minulla on ollut, en tiedä yleistä - vai onko minulle sattunut kiimaisimmat yksilöt :)
Moni nainen haluaa iästä riippumatta että joskus lauetaan päälle. Joskus ei aina.
Vierailija kirjoitti:
Onko paksut parempia vai huonompia sängyssä?
Kokemusta ei ole merkittävästi ylipainoisista. Pieni pyöreys tuntuu liittyvän seksuaalisen halukkuuteen.
Missä kulkee karvaraja nykyisin? Onko totta että nuoremmilla taas ne on?