Miten kaupassa työskentelevä voi olla lihava?
Sehän on hirmu fyysistä työtä kun pitää hyllyttää ja koko ajan liikkua varaston ja myymälän väliä. Miten ihmeessä joku voi olla lihava tollasessa työssä?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
No, mulla on 20kg liikaa, eikä hevin lähde pois. Mutta olen tosi hyvässä kunnossa, jaksan liikkua (joo on toki paljon raskaampaa 20kg ylimääräisen kanssa), ja arjessa tunnen oloni tosi hyväksi ja energiseksi. Toki liikun paljon (mm juoksen, tanssin, käyn salilla) ja syön terveellisesti ja muutenkin huolehdin itsestäni. Työnikin on ajoittain fyysisesti vaativaa. Tuo paino vain on ja pysyy.
Eipä sun syömiset kovin tervettä ole, jos ylipaino pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää mainostahan se sille ruokakaupalle, jos on pulska myyjä...."täältä saa hyvää ruokaa"
Mulla ollut lihava työkaveri, joka vaan hiihteli ja puuskutti kulkiessaan, hidasta oli työnteko.
mitennii "täältä saa hyvää ruokaa" kun kaikissa kaupoissa samat tuotteet? :D
sinne kauppaan menevätkin töihin ku varastossa piilossa voivat ahmia varastaen työnantajalta.. ja jos palkkakin tuntuu huolnolta niin sitä suuremmalla syyllä syövät kaiken minkä käsiinsä saavat. Kaikkea semmoista poisheitettävää jos ei muuten.
Vierailija kirjoitti:
Itse laihduin, kun olin kaupassa töissä. Tosin olen aina ollut solakassa kunnossa kun olen työelämässä, koska olen aina tehnyt fyysisempää työtä. Nämä kotiäitivuodet ovat olleet mun kropalle ihan kamalaa, kukaan ei ole vahtimassa mun annoskokoja tai herkuttelua ja olenkin neljän vuoden aikana lihonut 25kg. Nyt pitäisi palata takaisin työelämään, mutta yllättäen kukaan ei ole vielä kiinnostunut palkkaamaan pullukkaa, jolla pienet lapset.
Voi vittu TAAS. PIENETLAPSETPIENETLAPSET. Kuinka vaikeaa voi olla kirjoittaa suomea??
"mutta yllättäen kukaan ei ole vielä kiinnostunut palkkaamaan pullukkaa, jolla on pieniä lapsia."
Noin, siinä on SUOMENKIELINEN virke. Oli kyllä vaikeaa.
Aloitukseen voin vastata, että kaupan työ on aika kaukana fyysisestä. Ellei ole PELKKÄ hyllyttäjä, niin suurin osa ajasta menee kassalla istuessa.
Täytyykin kysyä huomenna kaupassa parilta siellä työskentelevältä. Pyydän sitten laittamaan vastauksia tälle vauva.fi -palstalle, niin saat faktaa. Ihme kysymys (vaihteeksi).
Vierailija kirjoitti:
Lihavaksi tullaan syömällä
Entäpä jos saat läskigeenin suoraan perimässä?
Kiire ja stressi? Mä oon aina tehnyt työt omaan tahtiin, enkä todellakaan ota stressiä tekemättömistä töistä.