Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nosti kylppärissä kainalo-peppu - otteella ilmaan kuin lapsen. Ensiksi olin että awwww mutta SITTEN SE ASTUIKIN PUNTARILLE MINÄ SEN SYLISSÄ

Vierailija
08.11.2017 |

eli kun punnitsee itsensä ja vähentää sen edellisestä lukemasta, saa tietää painoni :((((((((((( ITKEN

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa

Vierailija
42/46 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli kun punnitsee itsensä ja vähentää sen edellisestä lukemasta, saa tietää painoni :((((((((((( ITKEN

No miksei miehesi saisi tietää paljonko painat? Vähän lapsellista mieheltä tehdä noin, mutta vielä lapsellisempaa ettet pysty kertomaan painoasi tai keskustelemaan siitä avoimesti miehesi kanssa. Jos painosi kerran ahdistaa noin paljon niin ehkä kannattaisi tehdä pieniä elämäntapamuutoksia jotta viihtyisit omassa nahassasi.

En ole ap, mutta kommenttisi on äärettömän typerä. Minulla oli lihava olo kun painoin ~52 kg. Kuvista näkyy, että olen ollut erittäin hoikka, ei tippaakaan pudottamisen varaa. Nykyään painoa on enemmän, mutta ei järkyttävän paljon. En ole ikinä halunnut kenenkään tietävän painoani. En ikinä. Nykyään en halua tietää sitä edes itse. Yritän paranta pääkoppaani pikku hiljaa. Ehkä joskus vielä punnitsen itseni. Tavoitteeni on palata lähes samoihin mittoihin kuin ennen olin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
17.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parantaa*

Tosiaan ennen olin niin huomattavan hoikka, että nykyinen kroppa tuntuu toisinaan valtavalta siihen verrattuna. Joku järjen ääni päässäni sanoo, etten ole valtava, vaikka olen isompi kuin ennen. En ole ikinä ollut lähellekään satakiloinen, joten en voi verrata nykyistä itseäni siihen "entiseen valtavaan itseeni." Voin vain verrata siihen hyvin, hyvin hoikkaan itseeni ja varmasti se on osasyy.

Vierailija
44/46 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

XOXO

Vierailija
45/46 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kainalo-peppu-ote?

Peukalo perseeseen-ote

Vierailija
46/46 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajua näitä naisia, jotka on noiden miesten kanssa, jotka nostelee naistaan kuin jotain lasta. Sama joku miehen sylissä istuminen - en niinkuin tajua mitenkään. Isääkö nämä kaipaa elämäänsä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän