Mies nosti kylppärissä kainalo-peppu - otteella ilmaan kuin lapsen. Ensiksi olin että awwww mutta SITTEN SE ASTUIKIN PUNTARILLE MINÄ SEN SYLISSÄ
eli kun punnitsee itsensä ja vähentää sen edellisestä lukemasta, saa tietää painoni :((((((((((( ITKEN
Kommentit (46)
Mä painan saman, ku mieheni tosin olen yli 20 cm lyhyempi, että, että. Ei mitään salaista tietoa kylläkään. Sama housukoko.
Onko tuo kainalo-peppu-ote joku niska-perse-otteen johdannainen?
Vierailija kirjoitti:
Miks ei niskaperse otteella
Vaimo ei ollut päihtynyt ja oli luvallisesti kylppärissä.
Ei ollut sitten kainalo etureppu otteella?
Vierailija kirjoitti:
Lisäki puntareissa loppuu asteikko yleensä noni 120 kiloon, joten ellei mies ole ihan kukkakeppi ja sinun painosi sitä luokkaa että tiedon paljastuminen itkettää (vaikka näkeehän sen painon jo päältäkin), niin taitaa kyllä tarkka lukema jäädä saamatta.
1/5
Meillä vaaka 150kg saakka. Mies painaa n. 80 kg ja minä 61 kg, eli tarpeen tullen vaaka riittäisi punnitsemaan molemmat. Meillä tosin ei ole tarvetta yhdessä vaa'alle mennä, koska voidaan käydä ihan erikseenkin ja kertoa toiselle mitä vaaka näytti, jos se niin kovasti kiinnostaa.
Toivottavasti koira ei loukkaannu, kun teen sille tuota samaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut sitten kainalo etureppu otteella?
Tai nielu - etupyypy ote..?
Mitenkä se pystyi näkemään vaa`an lukemat kun kantoi sinua sylissään?
Eli mies painaa 50 kg ja sinä 70 kg jos vaaka näyttää 120 kg? Vai painatteko kumpikin esim 60 kg?
Vierailija kirjoitti:
Aikuista ihmistä ei toinen nosta mainitsemallasi otteella, astu puntarille ja näe vielä lukemankin ilman yhteisymmärrystä.
Miksei mies vain kysynyt painoasi?
Hä? 50kg muija nousee kuin tyhjää,laivallakin nostin sammuneena yläpunkkaa.
kyllä vähän itkettää ku aukasin tän. vitun paska.
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuista ihmistä ei toinen nosta mainitsemallasi otteella, astu puntarille ja näe vielä lukemankin ilman yhteisymmärrystä.
Hä, onko korvienvälissäsi pelkkiä märkiä sahanpuruja?
Mitäs luulet, painaako ap 50 kg, jos hänelle painonsa paljastuminen on noin kova paikka? Eiköhän se ap:n elopaino pyöri lähempänä kolminumeroista lukua kuin 50 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hä, onko korvienvälissäsi pelkkiä märkiä sahanpuruja?
Mitäs luulet, painaako ap 50 kg, jos hänelle painonsa paljastuminen on noin kova paikka? Eiköhän se ap:n elopaino pyöri lähempänä kolminumeroista lukua kuin 50 kiloa.
No hä,kai sitä 100kg pirkkoa tiukanpaikantullen jaksaa kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Huono.
- Vaa'an lukemat ei riitä.
- Jos olisit kovin läski mies ei jaksaisi sinua edes nostaa
- Toi ote
- Se, että muka mielesi pahoittui
- Se, että kukaan mies tekisi noin
Miksi lukemat ei riittäisi?
Meillä riittää ja miehellä vielä hieman ylipainoa.. Mies 78kg ja minä 55kg
Meillä mies jaksaa nostaa mua vaikka painan 70kg. En kuitenkaan kerro mielelläni painoani kenellekään, koska itselläni on ollut syömisen ja painon kanssa ongelmia (tällä hetkellä kai enemmän henkisiä ja itsetuntoon, kuin terveydellisiin seikkoihin liittyviä) eikä mies osaisi kuin kiusata ja kauhistella tuota lukemaa. Hän siis arvioi painoni ulkonäköni perusteella ihan väärin alakanttiin, ja järkyttyisi kuullessaan paljonko oikeasti painan. Mielestäni se ei edes hänelle kuulu, jos kerta on ulkonäköni kanssa kuitenkin sinut. Jos AP:n tarina on oikeasti totta, niin suuttuisin kyllä itse tuossa asemassa miehelle todella paljon siitä että hän pakottaa minut vaa'alle eikä kunnioita omaa toivettani. En itsekään koe että minulla on mikään oikeus saada vaatia mieheltä tietoon hänen lukemiaan yhtään mistään asiasta, vaikka toki monet niistä näkyy myös päällepäin arvaamalla. Aika harva nainen haluaisi varmaan oikeasti tulla väkisin punnituksi vaikka painaisi 20kg.
Mistä te edes tiedätte puntarin rajan...
XXD