Mies nosti kylppärissä kainalo-peppu - otteella ilmaan kuin lapsen. Ensiksi olin että awwww mutta SITTEN SE ASTUIKIN PUNTARILLE MINÄ SEN SYLISSÄ
eli kun punnitsee itsensä ja vähentää sen edellisestä lukemasta, saa tietää painoni :((((((((((( ITKEN
Kommentit (46)
No tässä provossa on yritystä! 2/5
Miksi se olisi salaisuus? Mun mies on mua 10cm pidempi ja 10kg painavampi ja tää molemmilla tiedossa.
tuskin kuitenkaan mikään armoton laardiläjä voit olla, jos mies jaksaa sua noinkin helposti nostella.
Vierailija kirjoitti:
eli kun punnitsee itsensä ja vähentää sen edellisestä lukemasta, saa tietää painoni :((((((((((( ITKEN
No miksei miehesi saisi tietää paljonko painat? Vähän lapsellista mieheltä tehdä noin, mutta vielä lapsellisempaa ettet pysty kertomaan painoasi tai keskustelemaan siitä avoimesti miehesi kanssa. Jos painosi kerran ahdistaa noin paljon niin ehkä kannattaisi tehdä pieniä elämäntapamuutoksia jotta viihtyisit omassa nahassasi.
Vierailija kirjoitti:
tuskin kuitenkaan mikään armoton laardiläjä voit olla, jos mies jaksaa sua noinkin helposti nostella.
Vahva mies jaksaa.
T. Laardiläjä
Ei onnistuis meillä. 150 kg max paino vaa'alla.
Melkoinen keijukaismies tai sitten teillä on joku tonniluokan tavaravaaka kylppärissä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kainalo-peppu-ote?
Työnnetään yksi käsi kainaloon ja toinen peppuun.
Lisäki puntareissa loppuu asteikko yleensä noni 120 kiloon, joten ellei mies ole ihan kukkakeppi ja sinun painosi sitä luokkaa että tiedon paljastuminen itkettää (vaikka näkeehän sen painon jo päältäkin), niin taitaa kyllä tarkka lukema jäädä saamatta.
1/5
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kainalo-peppu-ote?
Työnnetään roll-on kainaloon ja nyrkki peppuun.
Huono.
- Vaa'an lukemat ei riitä.
- Jos olisit kovin läski mies ei jaksaisi sinua edes nostaa
- Toi ote
- Se, että muka mielesi pahoittui
- Se, että kukaan mies tekisi noin
Aikuista ihmistä ei toinen nosta mainitsemallasi otteella, astu puntarille ja näe vielä lukemankin ilman yhteisymmärrystä.
Miksei mies vain kysynyt painoasi?
Ei nousis meidän mamma. No Ehkä trukilla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet että meitä tämä kiinnostaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet että meitä tämä kiinnostaisi?
Minua ainakin kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Nonni! Tämä on jo parempi kun se eilinen maitokassi juttu. Hyvä hyvä.
No eikös se ole ihan hyvä tietää painonsa?