Mies heiluttaa ostoskasseja niin että kotona maito on hiilihapotonta
En ole ihan varma mikä liike tarkalleen sen aiheuttaa. Miehelläni on silmälasit hieman huonosti säädetty (omasta mielestään hyvin säädetty) ja hän joutuu nostelemaan niitä jatkuvasti ylös etteivät ne valu, ja tökkiessään niitä laseja ostoskassitkin heiluvat. Ja koska mies on ahkera kuntoilija, hän mielellään kantaa painavat ostoskassit, sen sijaan että toisi ne autolla. Olen ehdottanut että kävisi useammin kaupassa ja ostaisi vain yhden ostoskassillisen ruokaa, jotta voisi vapaalla kädellä nostella silmälasejaan. Hän on sitä mieltä että yhden kassin kantaminen tekee ihmisestä fyysisesti epätapasapainoisen. Olen myös ehdottanut maitotölkkien laittamista yhteen kassiin ja toiseen kaiken muun, mutta kassi jossa olisi pelkkää maitoa olisi kuulemma liian painava. Me juomme paljon maitoa, joten tämä on suurehko ongelma. Mitä voin tehdä? Rakastan miestäni, enkä ole valmis eroamaan.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee hirveä myötähäpeä, kun luen palstan naisten huonoja provoja. Nainen todellakin on se mielikuvituksettomampi sukupuoli.
Piikittely-yrityksesi sen sijaan hipoo neroutta.
Mä pystyn pumppaamaan tänne provoja kuin liukuhihnalta nopeasti niitä enempää miettimättä ja ne kerää parhaimmillaan useita kymmeniä sivullisia vastauksia. Suurinosa ei edes tajua niitä provoiksi. Sellasia provoja missä ihmiset keskustelee useamman päivän ja tulevat aamukahvin kanssa katsomaan vastauksia seuraavana päivänä.
Sun kannattaa tehdä yks hyvä provo, kirjota vaikka paperille ensiksi ylös jos et suoraa osaa päästä keksiä.
Ei vittu.
Niin pikkuiseni? Mikä on?
Mielessäni on loppuelämän kuva kun joku muksu " pumppaa " tänne viestejä.
Eihän kukaan mies käytä tuossa tarkoituksessa sanaa " pumppaa " . Jos sinä kirjoitat esim. sähköpostia niin " pumppaatko " sinä siihen sanoja?
Niin ja olen mies.
Tässä on meidän eromme, minä leikittelen sanoilla ja sinä vain pystyt tuottamaan erittäin köyhää matskua. Et sinä mies ole tai jos olet niin korkeintaan feminiininen poofteri.
Se sana on " tuottamaan " ei " pumppaamaan " . Nyt on pakko mennä " pumppaamaan " ....
Sinähän voisit antaa yhden esimerkin meille " pumppaamisen " tuotoksista?
Äähh... :D noin näsäviisas voi vain olla nuori nainen, nuori näpsäkkä näsäviisas nainen. Mä jätän sut tänne nyt yksin leikkimään höpönassukka. Pidä hauskaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee hirveä myötähäpeä, kun luen palstan naisten huonoja provoja. Nainen todellakin on se mielikuvituksettomampi sukupuoli.
Mä pystyn pumppaamaan tänne provoja kuin liukuhihnalta nopeasti niitä enempää miettimättä ja ne kerää parhaimmillaan useita kymmeniä sivullisia vastauksia. Suurinosa ei edes tajua niitä provoiksi. Sellasia provoja missä ihmiset keskustelee useamman päivän ja tulevat aamukahvin kanssa katsomaan vastauksia seuraavana päivänä.
Sun kannattaa tehdä yks hyvä provo, kirjota vaikka paperille ensiksi ylös jos et suoraa osaa päästä keksiä.
Ei vittu.
Niin pikkuiseni? Mikä on?
Mielessäni on loppuelämän kuva kun joku muksu " pumppaa " tänne viestejä.
Eihän kukaan mies käytä tuossa tarkoituksessa sanaa " pumppaa " . Jos sinä kirjoitat esim. sähköpostia niin " pumppaatko " sinä siihen sanoja?
Niin ja olen mies.
Tässä on meidän eromme, minä leikittelen sanoilla ja sinä vain pystyt tuottamaan erittäin köyhää matskua. Et sinä mies ole tai jos olet niin korkeintaan feminiininen poofteri.
Se sana on " tuottamaan " ei " pumppaamaan " . Nyt on pakko mennä " pumppaamaan " ....
Äähh... :D noin näsäviisas voi vain olla nuori nainen, nuori näpsäkkä näsäviisas nainen. Mä jätän sut tänne nyt yksin leikkimään höpönassukka. Pidä hauskaa :)
Muksulla ei ollut antaa yhtään esimerkkiä "pumppaamisen" tuotoksista. Toisaalta jotakin muuta vanhempana " pumppaa " yksin siellä äitinsä luona omassa huoneessa. Niin en tarkoita naista tai muutakaan elävää. :)
Aloitus olisi ollut hauskempi, jos hiilihapottumuuden sijaan olisi maidosta tullut kermaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks kannattais tehdä yks hyvä provo? Mitä siitä saa? Saatko itse mielihyvää provoilusta?
Maitokasseja vatkaamalla tulee kermaa. Varsinkin jos ostaa luomumaitoa.
Hupaisaa trollinkia.
Heiluta sä äijän munaa niin taitavasti, ettei sun suulastista katoo hiilihapot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks kannattais tehdä yks hyvä provo? Mitä siitä saa? Saatko itse mielihyvää provoilusta?
No ouiii... miksi kukaan niitä muuten tekee? Tämä paikka on yleinen huussi minne tullaan paskalle. Ne on ihan muut palstat missä keskustellaan jotain fiksua ja rakentavaa. Ai et usko? Katso palstan suosituimpia aiheita. Mä meen tekee ruokaa ja sitten syön, tulen myöhemmin tänne ulostamaan, okei mon ami?
Meillä on toisinpäin! Mies heiluttelee maitokassejaan niin että maito hiihihapottuu, vähänkö tulee lapsilla nenästä kun koitta juoda.
Seuraan kyllä aikaani. Ei normaalit ihmiset vaadi kaikkea hiilihapotettuna, etenkään maitoa, jota suurin osa käyttää kahvin kanssa tai leivonnassa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on toisinpäin! Mies heiluttelee maitokassejaan niin että maito hiihihapottuu, vähänkö tulee lapsilla nenästä kun koitta juoda.
Siellä se maito nenuista purskahtelee ruokapöydässä.
Onko teillä ap sellaista pyörillä kulkevaa vedettävää reppua, siinä varmaan pysyisi maidoissa hapot.
Meillä nautitaan kaikki maito vaahdotettuna, kiitos miehen, joka kantaa kassit kovasti niitä heilutellen. Maitovaahtoon keitetty mannavelli on kyllä ihanaa nannaa, kokeilkaa toki.
Vierailija kirjoitti:
Mies heiluttaa kassejaan.
Ei ne kalsareissa heilu liiemmälti.
Kassit.
Meidän himokuntoilija taas paahtaa fillarillaan niin lujaa tuon 20 kilometrin kauppareissun (sen lähempänä se ei suostu käymään kaupassa) että limutkin on maitohapoilla.
Juovatko mumma ja puppakin hiilihapotettua maitoa?