Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies heiluttaa ostoskasseja niin että kotona maito on hiilihapotonta

Vierailija
07.11.2017 |

En ole ihan varma mikä liike tarkalleen sen aiheuttaa. Miehelläni on silmälasit hieman huonosti säädetty (omasta mielestään hyvin säädetty) ja hän joutuu nostelemaan niitä jatkuvasti ylös etteivät ne valu, ja tökkiessään niitä laseja ostoskassitkin heiluvat. Ja koska mies on ahkera kuntoilija, hän mielellään kantaa painavat ostoskassit, sen sijaan että toisi ne autolla. Olen ehdottanut että kävisi useammin kaupassa ja ostaisi vain yhden ostoskassillisen ruokaa, jotta voisi vapaalla kädellä nostella silmälasejaan. Hän on sitä mieltä että yhden kassin kantaminen tekee ihmisestä fyysisesti epätapasapainoisen. Olen myös ehdottanut maitotölkkien laittamista yhteen kassiin ja toiseen kaiken muun, mutta kassi jossa olisi pelkkää maitoa olisi kuulemma liian painava. Me juomme paljon maitoa, joten tämä on suurehko ongelma. Mitä voin tehdä? Rakastan miestäni, enkä ole valmis eroamaan.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maitoa ole hiilihapotettu, ap!😂

Vierailija
2/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi parempi  trollaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu tätäkin aloittajaa...

Vierailija
4/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksi parempi  trollaus.

Joillekin kaikki näyttäytyy trollauksena...

Vierailija
5/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama ongelma! Onneksi on SodaStream, jolla sitten hiilihapotan meidän maidot uudestaan, tai kaadan sekaan hiilihapotettua vettä!

Vierailija
6/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies heiluttaa kassejaan. 

Vierailija
7/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee hirveä myötähäpeä, kun luen palstan naisten huonoja provoja. Nainen todellakin on se mielikuvituksettomampi sukupuoli.

Vierailija
8/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama ongelma! Onneksi on SodaStream, jolla sitten hiilihapotan meidän maidot uudestaan, tai kaadan sekaan hiilihapotettua vettä!

Eikö maito laimene jos siihen sekoittaa vettä?

Vierailija
9/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee hirveä myötähäpeä, kun luen palstan naisten huonoja provoja. Nainen todellakin on se mielikuvituksettomampi sukupuoli.

Piikittely-yrityksesi sen sijaan hipoo neroutta.

Vierailija
10/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Triggeröidyitkö? Ei tämän ollut tarkoituskaan olla hauska vaan myötähäpeää herättävä. Miehet nielee aina kaiken.

Vierailija
11/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Triggeröidyitkö? Ei tämän ollut tarkoituskaan olla hauska vaan myötähäpeää herättävä. Miehet nielee aina kaiken.

En. Tuli vain niin kova myötähäpeä sun puolesta, että piti mennä käymään parvekkeella haukkaamassa happea.

Vierailija
12/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö maito laimene jos siihen sekoittaa vettä?

Mutta kun on saatava ne hiilihapot :D...

Vierailija
13/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh...

Vierailija
14/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan mieheni (jota rakastan yli kaiken) kanssa yhteiseen maitoomme Samariiniä tai hammasproteesien puhdistustabletin kuplien esiin saamiseksi.

Vierailija
15/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pystyn pumppaamaan tänne provoja kuin liukuhihnalta nopeasti niitä enempää miettimättä ja ne kerää parhaimmillaan useita kymmeniä sivullisia vastauksia. Suurinosa ei edes tajua niitä provoiksi. Sellasia provoja missä ihmiset keskustelee useamman päivän ja tulevat aamukahvin kanssa katsomaan vastauksia seuraavana päivänä.

Sun kannattaa tehdä yks hyvä provo, kirjota vaikka paperille ensiksi ylös jos et suoraa osaa päästä keksiä.

Vierailija
16/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän oli hauska. Ei edes yrittänyt olla mitään muuta kuin hupia. Turha huutaa trollia...

Vierailija
17/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pystyn pumppaamaan tänne provoja kuin liukuhihnalta nopeasti niitä enempää miettimättä ja ne kerää parhaimmillaan useita kymmeniä sivullisia vastauksia. Suurinosa ei edes tajua niitä provoiksi. Sellasia provoja missä ihmiset keskustelee useamman päivän ja tulevat aamukahvin kanssa katsomaan vastauksia seuraavana päivänä.

Sun kannattaa tehdä yks hyvä provo, kirjota vaikka paperille ensiksi ylös jos et suoraa osaa päästä keksiä.

Ei vittu. 

Vierailija
18/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vittu. 

Niin pikkuiseni? Mikä on?

Vierailija
19/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vittu. 

Mielessäni on loppuelämän kuva kun joku muksu " pumppaa " tänne viestejä.

Eihän kukaan mies käytä tuossa tarkoituksessa sanaa " pumppaa " . Jos sinä kirjoitat esim. sähköpostia niin " pumppaatko " sinä siihen sanoja?

Niin ja olen mies.

Vierailija
20/40 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vittu. 

Mielessäni on loppuelämän kuva kun joku muksu " pumppaa " tänne viestejä.

Eihän kukaan mies käytä tuossa tarkoituksessa sanaa " pumppaa " . Jos sinä kirjoitat esim. sähköpostia niin " pumppaatko " sinä siihen sanoja?

Niin ja olen mies.

Tässä on meidän eromme, minä leikittelen sanoilla ja sinä vain pystyt tuottamaan erittäin köyhää matskua. Et sinä mies ole tai jos olet niin korkeintaan feminiininen poofteri.