Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ikäero 10v

09.04.2006 |

HEipat miekkoset eri ikäiset!

Kertokaa minulle 34v naiselle, että onko tulevaisuutta yhdessä 10v nuoremman miehen kanssa? Lähinnä tarkoitan sitä, että voiko suhde olla " vakava" , alkaako noin nuori mies esim perustaa perhettä. Kun ikäero on näin päin - kiirettä ei tietenkään kannata pitää - en haluaisi " haaskata" aikaa esim. viittä vuotta huomatakseni, ettei mies ole vielä(kään) valmis perheen perustamiseen.

t Hetula

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuohon voi oikein mitään sanoa, riippuu tietysti täysin miehestä.

Itse olen saman ikäinen kuin miehesi ja pienen pojan isä, eikä tunnu ollenkaan siltä että olisin liian nuori tai olisi pitänyt jotakin vielä odottaa.

Eipä ole tästä paljoa apua!

Vierailija
2/4 |
10.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei 24 vuotiaan miehen mielessä päällimmäisenä ole vauva unelma.

Oletteko suunnitelleen naimisiin menoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetula, nyt sinun olisi ehkä hyvä pysähtyä hetkeksi pohtimaan, mihin käyttötarkoitukseen olet miestä ottamassa/etsimässä. Onko mies puhtaasti väline perheen perustamiseen eli lasten hankkimiseen? Vai haetko sittenkin kanssaeläjää, joka jo itsessään ja omalla olemassaolollaan toisi lisäarvoa elämääsi?

Tämä jälkimmäinenhän saattaa sitten tuottaa bonuksena sen halutunlaisen lapsikatraankin siihen ympärille temmeltämään. Ensimmäiseen vaihtoehtoon päätyessäsi vaarana on aina se, että kun mies lopulta huomaa, että hän onkin silmissäsi vain hedelmöittymisen portinvartija, hän saattaa tuntea itsensä huijatuksi - varsinkin, jos on itse ollut liikkeellä ns. vilpittömin aikein.

Minä nyt aivan sattumalta olen vaimokettani tuon mainitun kymmenen vuotta nuorempi - vieläpä niin, että tavatessamme olimme kutakuinkin teidän ikäisiänne. Ja ei, minä en olisi ollut valmis lastenhankintaan tuossa iässä. Toisaalta: lasten hankkimisen nyt ei muutenkaan pitäisi olla niitä ensimmäisiä asioita uudessa suhteessa. Minusta oma puoliso on opittava tuntemaan niin arjessa kuin juhlassakin ja ennen kaikkea yhdessä asuen ennen kuin lapsista aletaan edes puhua - olipa se ikä sitten mikä tahansa.

Summa summarum: Jos olet valmis odottamaan (koska sullakin tosiaan on aikaa) sitä " perhettä" , voit minusta hyvin jatkaa tutustumista tähän salskeaan nuorukaiseen. Jos taas podet akuuttia vauvakuumetta, olet pulassa. Hyväksi lääkkeeksi siihen kuumeeseen ei nimittäin tuossa puolisinkkuuden tilassa ole yhdestäkään miehestä - ei nuoremmasta eikä vanhemmasta.

Vierailija
4/4 |
11.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin se tuleva puoliso on opittava ensin tuntemaan rakastettuna arjessa ja juhlassa, ei ensisijaisesti jonain muuna. Tiedän, että haluan perheen, mutta ollessani sinkkuna en ajattele sitä aktiivisesti, enkä koe vauvakuumetta. Toivon vain, että löydän hyvän miehen puolisokseni sekä mahdollisten lasteni isäksi, siinä järjestyksessä. Ensin siis rakkaus, sen " seurauksena" perhe...

Hetula =)