Miksi ralli, Terminator ja Latela ovat junttia, mutta maajussille Morsian ja koko Suomi leipoo ei? Tai pleikkari vs. facebook/insta?
Miksi miesten viihdeharrastukset nähdään säälittävän junttina ja lapsellisena, mutta naisten kuluttamat viihteet eivät ole hömppää vaan täysi oikeus fiksullekin naiselle?
Miesten rahan kulutus omiin juttuihin nähdään monesti turhaksi, naisella sen sijaan meikit, vaatteet, kosmetiikka, 150 euron tukan leikkuu, karvojen vahaukset puhumattakaan tuikkukipoista ja koristetyyntyistä, ovat erittäin asiallinen rahan käyttö kohde!
Onko tässä asiassa mielestänne asennevammaa?
Kommentit (17)
sci fin halveksunta on surullista. terminator on juoneltaankin jo varmaan sata kertaa innostavampi kuin juuri mikään ihmissuhdeviihde.
Siksi koska kaikki VHM on kuraa, ja ihana tyttömäinen tyttömäisen ihanaa.
Sis. geelipäät ja muodikkaan hinttipukeutumisen ko. geelipäillä.
Kaikki mistä sinä pidät on lapsellista ja typerää. Pitäisit jostakin paremmasta!
Ralli ja pleikkari on aika junttia. Katsoisitte nyt edes esportia ja pelaisitte oikeilla laitteilla. Mutta ei, ette osaa. Siitä olen samaa mieltä, että telkkarista ei tule mitään ihmisille sopivaa ohjelmaa.
t:nainen
Vierailija kirjoitti:
Ralli ja pleikkari on aika junttia. Katsoisitte nyt edes esportia ja pelaisitte oikeilla laitteilla. Mutta ei, ette osaa. Siitä olen samaa mieltä, että telkkarista ei tule mitään ihmisille sopivaa ohjelmaa.
Ja siksi sinä sometat, sormetat ja AV-palstailet joka on tietysti paljon fiksumpaa kuin miesten ralli ja runkkaaminen?
Jos miehiltä kysytään, se on todennäköisesti toisin päin. Tai no, se juntti varmaan voidaan unohtaa, mutta yleisesti ottaen miesten mielestä kalliit kampaajakäynnit, vaatteet, kosmetiikka, sisustusjutut ovat niitä turhia rahankäyttökohteita ja "naisten telkkariohjelmat" turhaa hömppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siksi sinä sometat, sormetat ja AV-palstailet joka on tietysti paljon fiksumpaa kuin miesten ralli ja runkkaaminen?
Ja sinä tiedät somettamiseni määrän? FYI, se on tasan nolla sekunttia/päivä.
Miksi sinä olet av:lla jos tämä on mielestäsi ajan tuhlausta? ^^
Enemmän mua huolettaa se miten tosissaan monet naiset noita ohjelmia katselevat/somen ottavat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä tiedät somettamiseni määrän? FYI, se on tasan nolla sekunttia/päivä.
Miksi sinä olet av:lla jos tämä on mielestäsi ajan tuhlausta? ^^
Tulin selvittämään naisten mielipiteitä tässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
E-sport on tylsää, toisten pelaamisen katselua. Ja minulle pleikkari on ainoa oikea laite, monestakin syystä. En pelaa kilpaillakseni, vaan nauttiakseni.
Rallissa ei ole muuta junttia, kuin juntit miehet jotka lähtee kaljakeissien kanssa katsomaan rallia Ouninpohjaan. Latelassa ne tyypit on juntteja tai jopa valkoroskaa mutta ohjelma tai sen katsominen ei mielestäni ole junttia. Maajussille morsian (ja kaikki muutkin treffailuohjelmat) on minusta juntteuden huipentuma ja kaikki jotka käyttää aikaansa tällaisen ohjelman katsomiseen on jotenkin älyllisesti vajaita. Terminaattori oli aikansa ilmiö, junttia on ehkä edelleen hehkuttaa sitä samalla intensiteetillä kuin silloin muinoin. Tulee semmoinen olo ettei se hehkuttaja oikein ole päässyt elämässään eteenpäin kymmeniin vuosiin.
Riippuu keneltä kysyt. Mun mielestä Maajussille morsian on noista ainut juntti juttu. Mä liitän juntti-sanan vahvasti maalaisuuteen.
Mutta jos nyt kyse oiskin siitä, että joku pirttihirmu kotonas määrää mitä saa ostaa ja mitä ei, niin pidä puoles. Ei sua kukaan muukaan puolusta, joten hoida homma ite. Sekä sinun, että naises harrastukset on yhtä tärkeitä ja jos on yhteiset rahat niin molemmat saa niitä käyttää.
Ihan tälleen miehenä voin sanoa, että latela on suomen juntein ohjelma.
Sen kun sanot suoraan ettei ole. Tosin voi olla ettet sitten saa sitä naista itsellesi ;)
Niin se vain on. Naisille on ok haluta olla kuin Sinkkiksen tytöt. Mitähän jos mies haluaisi elää kuin Batman tai Bond?