Saara Aalto on Suomen euroviisuedustaja
Kommentit (3679)
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään omintakeista, kaikki kopsattua ja matkimista
Sitähän populaarikulttuuri on. Ei siinä kukaan lopulta kehity.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö UMK ollu viime aikoina tarkoitettu vain uusille tulokkaille? Jotenki hassua, että sinne jokapaikan höylä kokeilee onneaan kerta toisensa jälkeen. Saara on jo kahdesti osallistunu viisuihin ja tuo formaatti on ja oli tarkoitettu uusille kyvyille. Kyllä sinne muittenkin olisi pitäny päästä kokeilemaan onneaan.
Viidesti. Se on osallistunut viidesti.
Saara on osallistunut umk kerran. Euroviisukarsintoihin kerran pääesiintyjänä ja 3 kertaa taustalaulajana. Älä vääristele
Kannattaisko tarkistaa faktat, ennen kuin väittää mitään. 2 kertaa solistina, No fear ja Blessed with love. 3 kertaa köörissä. Ihan Yleltä näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Saaran työt kaikki ovat Suomessa? Euroviisut, dokumentit, kirjat, mainokset, tuomaruus yms.
Rehellisesti. Mitä hänellä on briteissä?Hän tekee briteissä musaa ja edustaa siellä. Keikkoja on myös
ai ne joulukadun avajaiset jossain perähiliällä?
Just se.
Vierailija kirjoitti:
Dokkarin ennakkonäytöksessä sali liki tyhjä eikä kukaan ees Facebookissa kommentoi...
Sehän oli live jo 13.30. Miksi kukaan menisi katsomaan jo nähtyä.
Eikö Saara Aalto ollu Lidl: n kanssa yhteistyössä? Lidlissä oli yksinoikeudella aikoinaan myynnissä Saaran single
Käyttäjä3133 kirjoitti:
Saara vaikuttaa aika ailahtelevaiselta ja spontaanilta, häneltä puuttuu selkeä linja paitsi musiikillisesti, myös uraan liittyvissä valinnoissa muutenkin. Tavoitteet vaihtuvat hetkestä ja tarjoutuneista tilaisuuksista riippuen sen mukaan miltä sattuu milloinkin tuntumaan, ja siksi touhu vaikuttaa epäloogiselta ja välillä fanien näkökulmasta suorastaan huijaamiselta, kun ensin ollaan tekemässä kansainvälistä levytysuraa ja sitten preferoidaankin X Factorin tuomarointi ja Euroviisut. Epäilemättä Saara tekee juuri niin kuin itse hyväksi sattuu fiilispohjalta kulloinkin kokemaan, mutta jollain tavalla ei voi välttää ajattelemasta, että näin hän heittää lahjojaan hukkaan. Niin kuin moni on sanonut, hän kukoistaa silloin kun hänen toiminnallaan on selkeät raamit ja selkeä fokus. Itse hän ei osaa sellaisia itselleen asettaa, ja siksi ura ei tunnu etenevän loogisesti, vaan poukkoilee suunnasta ja asiasta toiseen. Hän myös selvästi on koukuttunut kilpailemiseen, mikä taas yleisön näkökulmasta ei ole ollenkaan se mielenkiintoisin juttu. Häneltä odotetaan uutta musiikkia, esiintymisiä, keikkoja, kaikkea sitä mitä artisteilta yleensä, ja siksi tuntuu turhauttavalta että hän itse mieluummin keskittyy ihan muihin asioihin.
Täydellisesti tiivistetty. Vaikuttaa myös yhä enemmän siltä, että hän ei kykene ottamaan neuvoja yhtään vastaan. Hän lähti hakemaan UK:sta uusia mahdollisuuksia, mutta hän tuntuu oikeasti uskovan, että Roivainen-Aallon kirjoittama epic love pop kiinnostaa ihmisiä ja menee kaupaksi ja että ainoana ongelmana on ollut näkyvyyden puute tälle musiikille. Hän ei hyödynnä mahdollisuutta saada tunnettujen biisintekijöiden biisejä (ja nyt ne mahdollisuudet ovat taas menneet).
Vierailija kirjoitti:
Saara vain keskittyy kilpailu-uraan, kilpailee kilpailemistaan, kun haluaa olla kaikkein paras ja täydellisin. Tällä laulelijalla ei ole nöyryyttä, eikä osaa käyttäytyä kansan edessä. Sara Kurkola ja Saara Aalto siinä kaksi samankaltaista.
Nyt vain pitäisi tietää kuka on/oli Sara Kurkola?
Vierailija kirjoitti:
Dokkarin ennakkonäytöksessä sali liki tyhjä eikä kukaan ees Facebookissa kommentoi...
Ehkä ihmisiä alkaa jo laajemmin kyllästyttää tämä X Factor “matka”, joka on käyty jo kymmeniä kertoja läpi. Uutta musiikkia ja muutenkin jotain uutta odotetaan, mutta sitä ei näytä olevan tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3133 kirjoitti:
Vaikka minulle ei pätkääkään kuulukaan mitä Saara Aalto elämällään ja urallaan tekee eikä asia edes herätä minussa minkäänlaisia intohimoisia tunteita (toisin kuin hyvin monissa vaikuttaa herättävän), en voi olla analysoimatta asiaa hieman.
Saara vaikuttaa aika ailahtelevaiselta ja spontaanilta, häneltä puuttuu selkeä linja paitsi musiikillisesti, myös uraan liittyvissä valinnoissa muutenkin. Tavoitteet vaihtuvat hetkestä ja tarjoutuneista tilaisuuksista riippuen sen mukaan miltä sattuu milloinkin tuntumaan, ja siksi touhu vaikuttaa epäloogiselta ja välillä fanien näkökulmasta suorastaan huijaamiselta, kun ensin ollaan tekemässä kansainvälistä levytysuraa ja sitten preferoidaankin X Factorin tuomarointi ja Euroviisut. Epäilemättä Saara tekee juuri niin kuin itse hyväksi sattuu fiilispohjalta kulloinkin kokemaan, mutta jollain tavalla ei voi välttää ajattelemasta, että näin hän heittää lahjojaan hukkaan. Niin kuin moni on sanonut, hän kukoistaa silloin kun hänen toiminnallaan on selkeät raamit ja selkeä fokus. Itse hän ei osaa sellaisia itselleen asettaa, ja siksi ura ei tunnu etenevän loogisesti, vaan poukkoilee suunnasta ja asiasta toiseen. Hän myös selvästi on koukuttunut kilpailemiseen, mikä taas yleisön näkökulmasta ei ole ollenkaan se mielenkiintoisin juttu. Häneltä odotetaan uutta musiikkia, esiintymisiä, keikkoja, kaikkea sitä mitä artisteilta yleensä, ja siksi tuntuu turhauttavalta että hän itse mieluummin keskittyy ihan muihin asioihin. Välillä jopa tuntuu että valokeilassa oleminen sinänsä on hänelle tärkeämpää kuin musiikin tekeminen, vaikka dokkarissa hän sanookin ihan muuta. Asut, hiukset, kynnet, meikit, medianäkyvyys yms - niitä hän itse sosiaalisessa mediassa hehkuttaa. Fanit odottavat turhaan musiikkia.
Kerta toisensa jälkeen tulee mieleen, että ehkä hänelle sopisi parhaiten nimenomaan musikaalitähden ura. Siinä olisi glamouria ja jännitystä, mutta kuitenkin selkeät ja turvalliset raamit. Harmi ettei hän itse tunnu olevan sellaisesta urasta kiinnostunut, koska siihen hänellä varmasti olisi myös erittäin hyvät mahdollisuudet.
Mutta toisaalta, kuten sanottua, mitäs se kenellekään kuuluu mitä hän tekee. Itse hän omat valintansa tekee ja niiden seurausten kanssa sitten elää. Se vain aina surettaa jos ihminen tuhlaa lahjojaan häröilemällä ja hajottamalla itseään vähän sinne sun tänne. Siinä käy helposti niin, ettei mistään oikein tule mitään. Menestys vaatii keskittymistä ja panostamista selkeästi yhteen asiaan - ja myös ympärille ammattitaitoisen tiimin, joka auttaa siinä ja karsii kaikki ylimääräiset rönsyt pois. Tähän Saara ei tunnu olevan valmis, vaan hän haluaa elää hetkessä.
Aamen.
Ja kun hengitysetäisyydellä vielä huohottaa 24/7 kouluttamaton entinwn pitkäaikaistyötön, nyk manageri, jota kiinnostaa enitwn oma etu ja raha, trtutaan näihin ns rahakkaisiin diileihin, tyyliin tuomarointi ja Lidl ja possujuhlat.
Eikä Saara ehkä ymmärrä, etteivät ne hänen ihannoimansa isot tähdetkään tee sitä juttuaan yksin, päinvastoin, artisti on vain yksi pieni palanen isossa koneistossa. Mutta jos hän ei halua sellainen olla, niin hän ei sitten halua, mutta silloin olisi syytä itsekin myöntää realiteetit ja olla edes tavoittelematta sellaista. Saati väittää julkisesti tavoittelevansa sellaista.
Yksi asia missä hän ehdottomasti tarvitsisi coachausta onkin julkisten lausuntojen antaminen ja median kanssa toimiminen. Ja siis nimenomaan AMMATTILAISELTA, ei amatööriltä, jollainen hänen Suomen managerinsa on. Oikeampi nimitys ja työnkuva Merille olisi assistentti, ei manageri. On varmasti tosi iso apu ja tuki Saaralle, että Meri on siinä konkreettisesti vierellä ojentamassa juomamukia ja ajamassa autoa ja psyykkaamassa yms, ihan vilpittömästi, mutta sen lisäksi tarvitaan AMMATTILAISTEN tiimi, joka pitää koko touhun jossain fokuksessa ja tekee Saaran uran kannalta järkeviä valintoja.
Tai siis näin kannattaisi toimia, jos haluaisi menestyksekkään artistin uran. Mutta jos ei halua, niin eipä sillä sitten ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ihmisiä alkaa jo laajemmin kyllästyttää tämä X Factor “matka”, joka on käyty jo kymmeniä kertoja läpi. Uutta musiikkia ja muutenkin jotain uutta odotetaan, mutta sitä ei näytä olevan tulossa.
Näinpä. Tulee korvistakin.
Aivanko aidosti dokkarin ennakko näytettiin ennen Saara Aallon julkistamista euroviisuedustajaksi?!?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä3133 kirjoitti:
Saara vaikuttaa aika ailahtelevaiselta ja spontaanilta, häneltä puuttuu selkeä linja paitsi musiikillisesti, myös uraan liittyvissä valinnoissa muutenkin. Tavoitteet vaihtuvat hetkestä ja tarjoutuneista tilaisuuksista riippuen sen mukaan miltä sattuu milloinkin tuntumaan, ja siksi touhu vaikuttaa epäloogiselta ja välillä fanien näkökulmasta suorastaan huijaamiselta, kun ensin ollaan tekemässä kansainvälistä levytysuraa ja sitten preferoidaankin X Factorin tuomarointi ja Euroviisut. Epäilemättä Saara tekee juuri niin kuin itse hyväksi sattuu fiilispohjalta kulloinkin kokemaan, mutta jollain tavalla ei voi välttää ajattelemasta, että näin hän heittää lahjojaan hukkaan. Niin kuin moni on sanonut, hän kukoistaa silloin kun hänen toiminnallaan on selkeät raamit ja selkeä fokus. Itse hän ei osaa sellaisia itselleen asettaa, ja siksi ura ei tunnu etenevän loogisesti, vaan poukkoilee suunnasta ja asiasta toiseen. Hän myös selvästi on koukuttunut kilpailemiseen, mikä taas yleisön näkökulmasta ei ole ollenkaan se mielenkiintoisin juttu. Häneltä odotetaan uutta musiikkia, esiintymisiä, keikkoja, kaikkea sitä mitä artisteilta yleensä, ja siksi tuntuu turhauttavalta että hän itse mieluummin keskittyy ihan muihin asioihin.
Täydellisesti tiivistetty. Vaikuttaa myös yhä enemmän siltä, että hän ei kykene ottamaan neuvoja yhtään vastaan. Hän lähti hakemaan UK:sta uusia mahdollisuuksia, mutta hän tuntuu oikeasti uskovan, että Roivainen-Aallon kirjoittama epic love pop kiinnostaa ihmisiä ja menee kaupaksi ja että ainoana ongelmana on ollut näkyvyyden puute tälle musiikille. Hän ei hyödynnä mahdollisuutta saada tunnettujen biisintekijöiden biisejä (ja nyt ne mahdollisuudet ovat taas menneet).
Jeps. Jauhaa ja jauhaa miten "tätähän hän on aina tehnyt" myöntämättä että se x factor Saara ja se no fear Saara ei tod ole sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Dokkari oli kyllä melkoinen antikliimaksi. Vain puolen tunnin mittainen eikä mitään uutta sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara vain keskittyy kilpailu-uraan, kilpailee kilpailemistaan, kun haluaa olla kaikkein paras ja täydellisin. Tällä laulelijalla ei ole nöyryyttä, eikä osaa käyttäytyä kansan edessä. Sara Kurkola ja Saara Aalto siinä kaksi samankaltaista.
Nyt vain pitäisi tietää kuka on/oli Sara Kurkola?
Sara Kurkola oli Idolsissa ja Voice of Finlandissa;
https://www.mtv.fi/viihde/ohjelmat/idols/uutiset/artikkeli/idols-tuomar…
Minä nään punaista, kun joku mainitsee Saara Aallon kohdalla kateuden.
Voi, että jo tympii.
Vierailija kirjoitti:
Saaraa jaksatte haukkua mutta näiden 300 hakijan perään säälitte ja annatte ymmärrystä vaikkette ole kuulleet niitä. Ensi vuonna nuo voivat hakea uudestaan viisuja riittää
Eihän tässä Saaraakaan olla kuultu. Näillä 300:lla oli sentään laulut tehty, mitä tällä valitulla taas ei ole.
Joku tuolla muistutti, jotta edustaa Suomea!! Kyllä minua hävetti olla Suomalainen, kun euroviisuissa meitä edusti kehitysvammaiset, joille kuuluisi järjestää omat viisunsa (voihan niitä ollakin, muttei niitä näytetä). Paljonkohan silloinkin meni euroja, kun heillä piti olla tulkit, saattajat, valvojat jne. Kyllä siellä katsottiin kieroon koko showta, muttei siitä saanut ääneen puhua, vaan kun Suomi on niin edistyksellinen maa. Täysi munaus!!! En muista, että olisi ollut näin suuri haloo, kuin nyt Saara pääsee unelmiensa areenalle. Saaralla on selkeä tavoite elämässä, niin miksemme häntä tukisi. Hän on vaan niin räiskyvä persoona, jota kaikki ei jaksa sulattaa. UMK säännöissä YLEllä on valta tehdä muutoksia. Saara on uskalias, eikä ollenkaan tyypillinen jörö maitotyttö. En ole vuosiin katsonut euroviisuja, vaan nyt tulee mielenkiintoa katsella, kun tämä menee näin jännittäväksi. Olisihan se jo saavutus, jos pääsisi edes jatkoon. Joka tapauksessa Paljon Onnea Saaralle. Älkää välittäkö Saara vihaajat! Olen minäkin niellyt monet vuodet pettymyksen, koska oma suosikki ei ole päässyt euroareenoille ja olen haukkunut Suomen kansaa tolloiksi, tyhmiksi, idiooteiksi, mutta tänä vuonna sydän pakahtuu onnesta.....
Vierailija kirjoitti:
Minä nään punaista, kun joku mainitsee Saara Aallon kohdalla kateuden.
Voi, että jo tympii.
Ei kai kukaan ole tuolle kohtalolle kateellinen?
Vierailija kirjoitti:
Joku tuolla muistutti, jotta edustaa Suomea!! Kyllä minua hävetti olla Suomalainen, kun euroviisuissa meitä edusti kehitysvammaiset, joille kuuluisi järjestää omat viisunsa (voihan niitä ollakin, muttei niitä näytetä). Paljonkohan silloinkin meni euroja, kun heillä piti olla tulkit, saattajat, valvojat jne. Kyllä siellä katsottiin kieroon koko showta, muttei siitä saanut ääneen puhua, vaan kun Suomi on niin edistyksellinen maa. Täysi munaus!!! En muista, että olisi ollut näin suuri haloo, kuin nyt Saara pääsee unelmiensa areenalle. Saaralla on selkeä tavoite elämässä, niin miksemme häntä tukisi. Hän on vaan niin räiskyvä persoona, jota kaikki ei jaksa sulattaa. UMK säännöissä YLEllä on valta tehdä muutoksia. Saara on uskalias, eikä ollenkaan tyypillinen jörö maitotyttö. En ole vuosiin katsonut euroviisuja, vaan nyt tulee mielenkiintoa katsella, kun tämä menee näin jännittäväksi. Olisihan se jo saavutus, jos pääsisi edes jatkoon. Joka tapauksessa Paljon Onnea Saaralle. Älkää välittäkö Saara vihaajat! Olen minäkin niellyt monet vuodet pettymyksen, koska oma suosikki ei ole päässyt euroareenoille ja olen haukkunut Suomen kansaa tolloiksi, tyhmiksi, idiooteiksi, mutta tänä vuonna sydän pakahtuu onnesta.....
Mikä on Saaran selkeä tavoite?