Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni haluaa arveluttavan isänpäivälahjan.

Vierailija
07.11.2017 |

Olemme puhuneet isänpäivästä ja mies toivoo arveluttavaa lahjaa. En tiedä, onko asiallinen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä nyt vaan paljasta enempää.

Vierailija
2/8 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko sinun sitä tietääkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori viesti lähti liian aikaisin.

Hän on humoristinen ja toivoo alkkareita joissa kaksi palloa vähän kuin kulkusina. Roikkuvat pallot siis siellä alkkareiden haarakiilan alla. Kuulemma kuvastavat lapsilukuamme (2) ja ovat vähän sama asia kuin äitikorut. Mielestäni tämä menee yli.

Vierailija
4/8 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/8 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on humoristinen ja toivoo alkkareita joissa kaksi palloa vähän kuin kulkusina. Roikkuvat pallot siis siellä alkkareiden haarakiilan alla. Kuulemma kuvastavat lapsilukuamme (2) ja ovat vähän sama asia kuin äitikorut. Mielestäni tämä menee yli.

Oot kyllä itse aikamoinen tiukkapipo jos näet tuossa jotain kamalaa. Ei hitto :D

Vierailija
6/8 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot kyllä itse aikamoinen tiukkapipo jos näet tuossa jotain kamalaa. Ei hitto :D

Itse ostan kyllä jotain isänpäivälahjaksi miehelle (vaikka ei ole minun isä vaan lasteni.) MUTTA meillä ainakin ne isänpäivälahjat avataan lasten läsnäollessa. Joten lahjat on aina lasten silmille sopivaa.

Vierailija
7/8 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies haluaa nää

https://asujalelu.com/tuote/miesten-rintaliivit-koot-s-xl

Voi tsiisus, miten tyhmältä mies voi näyttää noissa :D

Vierailija
8/8 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo kuulostaa niin hauskalta, että oma mieheni saisi ilman muuta haluamansa pöksyt. Eikä niissä kai mitään lasten silmille sopimatonta ole?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä