Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako perheellinen nainen "naatiskella"?

Jippeay
07.11.2017 |

eli lyhyesti: saako perheellisellä naisella olla yhdenyön juttuja ja muuta säätöä?

Mielipiteesi ja sen perustelut? Kokemukset?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla, tietenkin. kuka sitä samaa naamaa jaksaa. Ei pidä sitten jäädä kiinni. NAUTI !!!

Vierailija
2/19 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä on sovittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sovittu avoimesta suhteesta, niin tietysti saa olla.

Vierailija
4/19 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti! Itse olin suhteen ekat 8 vuotta kiltti perheenäiti: hoidin lapset, kodin ja miehen 100%sti.

Sitten ajauduin risteilyllä toisen miehen seuraan ja tajusin, että  - TODELLAKIN!

Hoidan omat "menoni" niin, että mieheni ei varmasti saa tietää. En siis loukkaa häntä.

On aivan ihanaa tavata uusia ihmisiä ja nauttia heidän kivoista sanoistaan ja muustakin, riippuen tilanteesta (huom. ei aina seksiä).

Nämä mun "omat jutut" ovat elämäni väriläiskä, ilon pilkahdus tavalliseen arkeen. Olen seikkaillut itseäni selvästi nuorempien ja vanhempien miesten kanssa, harrastanut roolileikkejä, joita en kotona koskaan voisi harrastaa jne. Toisin sanoen elänyt sitä täyttä elämää, jota en yhden kumppanin kanssa olisi koskaan voinut.

Vierailija
5/19 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en moista harrastaisi.Kannattas ehkä  pitää parisuhteesta parempaa huolta tai  heittäytyä uusiosinkuksi.

Vierailija
6/19 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerranhan täällä vaan eletään kirjoitti:

Ehdottomasti! Itse olin suhteen ekat 8 vuotta kiltti perheenäiti: hoidin lapset, kodin ja miehen 100%sti.

Sitten ajauduin risteilyllä toisen miehen seuraan ja tajusin, että  - TODELLAKIN!

Hoidan omat "menoni" niin, että mieheni ei varmasti saa tietää. En siis loukkaa häntä.

On aivan ihanaa tavata uusia ihmisiä ja nauttia heidän kivoista sanoistaan ja muustakin, riippuen tilanteesta (huom. ei aina seksiä).

Nämä mun "omat jutut" ovat elämäni väriläiskä, ilon pilkahdus tavalliseen arkeen. Olen seikkaillut itseäni selvästi nuorempien ja vanhempien miesten kanssa, harrastanut roolileikkejä, joita en kotona koskaan voisi harrastaa jne. Toisin sanoen elänyt sitä täyttä elämää, jota en yhden kumppanin kanssa olisi koskaan voinut.

Tällä hutsu pitäs laittaa jalkapuihin niinkuin ennen vanhaan. Väki saa sitten heitellä horoa mädillä munilla ja sylkeä päällesi.

Vierailija
7/19 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan OK mutta kerropa myös miehellesi, hän voi haluta samaa mutta on moraalisempi (tai heittää sinut saman tien pihalle).

Vierailija
8/19 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, vaikka olisi luvattu mitä, jos mieskään ei pidä lupauksiaan. Eli jos mies on luvannut olevansa sinut huomioonottava, itsestään huolta (en tarkoita nyt ulkonäköä) pitävä, uusista asioista innostuva mies, jos hän on luvannut ettei ala sohvallamakaajaksi ja kasvata persäkarvoitusta kiinni sohvaan, jos hän on sanonut että ei juo kaljaa liikaa, jos hän on luvannut arvostaa sinua ja antata sen kuulu ja näkyä. Mutta jos hän ei näitä lupauksiaan pidä, ei naisenkaan tarvitse pitää itse antamiaan lupauksia.

Vierailija
9/19 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa, vaikka olisi luvattu mitä, jos mieskään ei pidä lupauksiaan. Eli jos mies on luvannut olevansa sinut huomioonottava, itsestään huolta (en tarkoita nyt ulkonäköä) pitävä, uusista asioista innostuva mies, jos hän on luvannut ettei ala sohvallamakaajaksi ja kasvata persäkarvoitusta kiinni sohvaan, jos hän on sanonut että ei juo kaljaa liikaa, jos hän on luvannut arvostaa sinua ja antata sen kuulu ja näkyä. Mutta jos hän ei näitä lupauksiaan pidä, ei naisenkaan tarvitse pitää itse antamiaan lupauksia.

Niin ja luuleeko joku muka, että ne miehet ei petä... kiltit perheenisät... :) :) :)

Vierailija
10/19 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "saako"? Oma elämä, oma päätös.

Vierailija
11/19 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jutimaisesti makkaraa grillaten?

Vierailija
12/19 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jutimaisesti makkaraa grillaten?

Tai siis rillaten.

Vierailija
13/19 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hutsu pitäs laittaa jalkapuihin niinkuin ennen vanhaan. Väki saa sitten heitellä horoa mädillä munilla ja sylkeä päällesi.

Lastensuojeluun on palkattu katkeria ämmiä toteuttamaan nykyajan noitavainoa. ;-D

Vierailija
14/19 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, että joku muukin! Eletään täysillä!

Vierailija
15/19 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää miten tuollaisen suhteen kanssa voi elää ilman että oma parihuhde ei mene pilalle.

Vierailija
16/19 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

999-tyttö kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää miten tuollaisen suhteen kanssa voi elää ilman että oma parihuhde ei mene pilalle.

.. Niinkun miten niin pilalle??

Vierailija
17/19 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kunhan ei vaan jää kiinni. Perheen menettäminen panemisen vuoksi... ottaisi varmaan päähään.

Vierailija
18/19 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saa mieheltä tarpeeksi vai mikä hinku saada vierasta????

Vierailija
19/19 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa kunhan ei vaan jää kiinni. Perheen menettäminen panemisen vuoksi... ottaisi varmaan päähään.

Tällä kertaa siihen väärään päähän! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi