Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä enempi rahaa sitä huonommat arvot..

Vierailija
07.11.2017 |

Olen huomannut että mitä enempi ihmisellä on rahaa sitä empatiakyvyttömämpi hän on. Arvot ja eettisyys katoaa jos niitä edes oli koskaan.

Ostetaan virikemunia, ei tarjota apua, ajatellaan itsekkäästi vain omaa napaa, muista viisväliä. Kaikki ongelmat on jonkun omaa vikaa eikä kuulu rikkaalle.
Hänen aikansa on niin arvokasta.

Ne kenellä rahaa on niukasti ostaa luomumunia ja pientilalihaa. Käyttää muovia vähemmän ja yrittää omalla toiminnallaan auttaa muita ja antaa vähästäänkin muille.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että hyväosaiset on kovia valehtelemaan köyhille että kyllä teillä on hyvin asiat itse voitte valita menestyksenkin mutta sitten kun jonkun pitäisi sitä kuvetta alkaa kaivamaan vaikka starttirahana yrityksen perustamiseen taikka sitten palkan maksuna työstä niin sitten vaan nauretaankin päin naamaa että mitäs sä oikein kuvittelet itsestäsi. 

Yleensä ne varat yrityksen perustamiseen joko kaivetaan ihan omasta kukkarosta tai lainataan pankilta jos on olemassa reaalivakuuksia.Kenenkään ei tarvitse toisille starttirahoja maksella. Yrittäjyyteen kun kuuluu  riskit.

Missä rinnakkaistodellisuudessa sä oikein elät?

Et ole saanut asiallista vastausta, üllatüs!

Nostetaanpa tätä, tiedä vaikka onnistaisi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme