Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hannele Lauri oli nuorena todellinen kaunotar

Vierailija
07.11.2017 |

http://1.bp.blogspot.com/-05iB_py3PUk/Ur9VXLHb-EI/AAAAAAAAAEA/WLaC-bJ3w…

Toki olisi vieläkin jos olisi tehnyt fiksumpia valintoja elämässään.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oli. Sitten tulivat posliinihampaat.

Vierailija
2/39 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan nyt. Hymystä ja nenästä tunnistin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa se on jo oikonu hampaansa.

Vierailija
4/39 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Hannele ei osallistunut missikisoihin aikoinaan? Noilla kasvoilla olisi tullut helposti voitto jopa Universum-kisoissa.

Vierailija
5/39 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mutta kun nykyolemusta katsoo, tulee mieleen, että taitaa vanheneminen olla helpomlin hyväksyttävissä niillä, jotka eivät koskaan ole olleet missitasoa.

Vierailija
6/39 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen! 😍

Vierailija
7/39 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osannut ikääntyä arvokkaasti vaan pilasi naamansa leikkauksilla. Nyt näyttää kammottavalta.

Vierailija
8/39 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Mutta kun nykyolemusta katsoo, tulee mieleen, että taitaa vanheneminen olla helpomlin hyväksyttävissä niillä, jotka eivät koskaan ole olleet missitasoa.

Tällaisilla ajatuksilla moni ruma/tavis lohduttaa itseään.

Vierailija
9/39 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Rikkaaksikaan ei kannata haluta. Mitäs sitten kun ne rahat menettäisikin! Ajattele kuinka sua harmittais. Parempi olla köyhä, niin ei menetä mitään.

Vierailija
10/39 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa kuin että on kyllä ollut maailmanluokan kaunotar.

Vierailija
11/39 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata linkitellä tänne kauniiden naisten kuvia. Mammat ärsyyntyy.

Vierailija
12/39 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten nelikymppisenäkin tosi upea Hynttyyt yhteen- sarjan alkuaikoina.

Vierailija
13/39 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Hannele ei osallistunut missikisoihin aikoinaan? Noilla kasvoilla olisi tullut helposti voitto jopa Universum-kisoissa.

Siinäpä se ,kroppaa myöten täytyy täyttää vaatimukset.

Vierailija
14/39 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka ja viina eivät tehneet hyvää äänelleen ja iholleen.

Vierailija
15/39 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan tavallinen kaunis suomalainen nainen. Ettekö ole ennen kauniita naisia nähneet?

Vierailija
16/39 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata lähteä leikkelemään itseään.

Vierailija
17/39 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/39 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan se nyt ihan käsittämätöntä lähteä luomaan uraa näyttämötaiteen parissa, kun olis ihan missiksi voinut päästä. Vai onko sittenkään?

Vierailija
19/39 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei osannut ikääntyä arvokkaasti vaan pilasi naamansa leikkauksilla. Nyt näyttää kammottavalta.

Katsoin "Matkalla Miss Suomeksi 2020"-ohjelmaa ja ekassa jaksossa ( voi katsoa Youtubesta jaksot) näin erittäin repsahtaneennäköisen Hannele Laurin.

Ensin luulin, että tuomaristosssa istuu joku diku mies kun äänikin oli niin alkkiksen. Sitten näytettiin lähikuvaa ja voi apua. Entinen kaunotar pilannut naamansa kertakaikkiaan. Minä järkytyin. Toki ymmärrän, että hän on ikääntynyt ja näyttelijä joutuu jatkuvasti käyttämään meikkiä ja....ja, ja.  Voi, että mä nyt olen pahoillani. Minä olen kohta 69v, mutta näytän 40-vuotiaalta. Tosin en polta, enkä käytä meikkiä. 

Vierailija
20/39 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin "Matkalla Miss Suomeksi 2020"-ohjelmaa ja ekassa jaksossa ( voi katsoa Youtubesta jaksot) näin erittäin repsahtaneennäköisen Hannele Laurin.

Ensin luulin, että tuomaristosssa istuu joku diku mies kun äänikin oli niin alkkiksen. Sitten näytettiin lähikuvaa ja voi apua. Entinen kaunotar pilannut naamansa kertakaikkiaan. Minä järkytyin. Toki ymmärrän, että hän on ikääntynyt ja näyttelijä joutuu jatkuvasti käyttämään meikkiä ja....ja, ja.  Voi, että mä nyt olen pahoillani. Minä olen kohta 69v, mutta näytän 40-vuotiaalta. Tosin en polta, enkä käytä meikkiä. 

Doku mies, ei diku...sori. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi