Missä niitä vähän vanhempia insinöörisinkkuja tapaa?
Olen 31-vuotias nainen ja etsin elämääni söpöä ja tylsää insinööriä, koska pidän sellaisista miehistä. Minua vanhempi voi olla, mutta ei lapsia. Missä tällaiseen tapaukseen voisi pääkaupunkiseudulla törmätä?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sulle joku muukin nörtti kelpaa? DI:t ovat todella nirsoja ja insinöörit ovat harvoin sinkkuja.
DI:t todella nirsoja? Ehkä tutalaiset jos nekään. Muille kelpaisi paremmin kuin hyvin peruskiva ja kiltti nainen, joka ymmärtää nörttijuttujen päälle. Onko se sitten kova kriteeri?
Olet muuten harvinaisuus :) Itse olen semmoinen nörttinainen, ja koulutuskin nörttialalle, mutta ei nörttimiehet pääosin ole minunlaisistani kiinnostuneita. Tuntuvat haluavan sairaanhoitajia, opettajia jne, ei tietojenkäpistelytieteilijä kelpaa :D
Käpistelijänainenhan olisi täydellinen. No omapa on menetyksensä, jos eivät hyvän päälle ymmärrä :D
Laitapa googlen kuvahakuun "insinööri", niin näet miten söpöjä sieltä tulee. Hehe. Viäräleukaisia, kuivia, puolikaljuja ukkoja, jotka ei välitä ulkonäöstään sitten vähimmän vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Söpö ja insinööri ei sovi samaan virkkeeseen. Eikä ainakaan lauseeseen.
Mutta jos tulee lunta, niin mene lähimmälle ladulla hiihtämään. Sitten kun ensimmäinen laturaivoaja tulee sieltä takaa, mihin ei mene kovin pitkä aika, siinä on sulle insinööri. Lyön vaikka vetoa.
Tämä. Ja vielä tähän aikaan löydät niitä pyöräteiltä trikoissaan suhahtelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen monia roskakuskeja töitteni kautta enkä ainakaan heistä ottaisi yhtäkään, koska kaikki ovat enemmän tai vähemmän "jännämiehiä". En myöskään ottaisi insinööriä, joka tykkää juosta baareissa ja bileissä.
Ap
Dyykkaatko pulloja vai ruokaa - vai mistä tunnet roskakuskeja??
Jos töittesi kautta tunnet roskakuskeja, et ole kyllin tasokas ainakaan DI-miehille.
Sairaanhoitaja-dippainsinööri on tyypillinen pariskunta.
Huoh.
Mä löysin oman DI:ni vanhasta kunnon suomi24-deitistä, mutta se oli vielä aikaa ennen tinderiä. Nyt kaks lasta, paljon lainaa ja perusespoolaista elämää. En vaihtais pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen monia roskakuskeja töitteni kautta enkä ainakaan heistä ottaisi yhtäkään, koska kaikki ovat enemmän tai vähemmän "jännämiehiä". En myöskään ottaisi insinööriä, joka tykkää juosta baareissa ja bileissä.
Ap
Dyykkaatko pulloja vai ruokaa - vai mistä tunnet roskakuskeja??
Jos töittesi kautta tunnet roskakuskeja, et ole kyllin tasokas ainakaan DI-miehille.
Tämän perusteella dippainssit ovat yhtä nirsoja kun kauniit naiset.
Jos haluaa niin monta treffikumppania kun vain mahdollista, kannattaa valita kotimainen palvelu. https://treffideitti.com/netin-treffipalstat/
Insinöörimiehet ei viihdy pitkään sinkkuna. Löytävät helposti naisia.
Itse olen uimatreeneissa ja himassa. Aika usein löytäisit minut myös lentokoneesta viikonloppureissulla matkalla Berliiniin, Pariisiin, Barcelonaan, Milanoon....
Tai löysit, nyt notkun himassa ja teen 12-14h työpäivää, saldoa kesälomalle
Söpö ja insinööri ei sovi samaan virkkeeseen. Eikä ainakaan lauseeseen.
Mutta jos tulee lunta, niin mene lähimmälle ladulla hiihtämään. Sitten kun ensimmäinen laturaivoaja tulee sieltä takaa, mihin ei mene kovin pitkä aika, siinä on sulle insinööri. Lyön vaikka vetoa.