Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä niitä vähän vanhempia insinöörisinkkuja tapaa?

Vierailija
07.11.2017 |

Olen 31-vuotias nainen ja etsin elämääni söpöä ja tylsää insinööriä, koska pidän sellaisista miehistä. Minua vanhempi voi olla, mutta ei lapsia. Missä tällaiseen tapaukseen voisi pääkaupunkiseudulla törmätä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö ja insinööri ei sovi samaan virkkeeseen. Eikä ainakaan lauseeseen.

Mutta jos tulee lunta, niin mene lähimmälle ladulla hiihtämään. Sitten kun ensimmäinen laturaivoaja tulee sieltä takaa, mihin ei  mene kovin pitkä aika, siinä on sulle insinööri. Lyön vaikka vetoa.

Vierailija
22/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sulle joku muukin nörtti kelpaa? DI:t ovat todella nirsoja ja insinöörit ovat harvoin sinkkuja.

DI:t todella nirsoja? Ehkä tutalaiset jos nekään. Muille kelpaisi paremmin kuin hyvin peruskiva ja kiltti nainen, joka ymmärtää nörttijuttujen päälle. Onko se sitten kova kriteeri?

Olet muuten harvinaisuus :) Itse olen semmoinen nörttinainen, ja koulutuskin nörttialalle, mutta ei nörttimiehet pääosin ole minunlaisistani kiinnostuneita. Tuntuvat haluavan sairaanhoitajia, opettajia jne, ei tietojenkäpistelytieteilijä kelpaa :D

Käpistelijänainenhan olisi täydellinen. No omapa on menetyksensä, jos eivät hyvän päälle ymmärrä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa googlen kuvahakuun "insinööri", niin näet miten söpöjä sieltä tulee. Hehe. Viäräleukaisia, kuivia, puolikaljuja ukkoja, jotka ei välitä ulkonäöstään sitten vähimmän vertaa.

Vierailija
25/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpö ja insinööri ei sovi samaan virkkeeseen. Eikä ainakaan lauseeseen.

Mutta jos tulee lunta, niin mene lähimmälle ladulla hiihtämään. Sitten kun ensimmäinen laturaivoaja tulee sieltä takaa, mihin ei  mene kovin pitkä aika, siinä on sulle insinööri. Lyön vaikka vetoa.

Tämä. Ja vielä tähän aikaan löydät niitä pyöräteiltä trikoissaan suhahtelemassa.

Vierailija
26/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen monia roskakuskeja töitteni kautta enkä ainakaan heistä ottaisi yhtäkään, koska kaikki ovat enemmän tai vähemmän "jännämiehiä". En myöskään ottaisi insinööriä, joka tykkää juosta baareissa ja bileissä.

Ap

Dyykkaatko pulloja vai ruokaa - vai mistä tunnet roskakuskeja??

Jos töittesi kautta tunnet roskakuskeja, et ole kyllin tasokas ainakaan DI-miehille.

Vierailija
27/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja-dippainsinööri on tyypillinen pariskunta.

Huoh.

Vierailija
28/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin oman DI:ni vanhasta kunnon suomi24-deitistä, mutta se oli vielä aikaa ennen tinderiä. Nyt kaks lasta, paljon lainaa ja perusespoolaista elämää. En vaihtais pois.

Vierailija
29/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen monia roskakuskeja töitteni kautta enkä ainakaan heistä ottaisi yhtäkään, koska kaikki ovat enemmän tai vähemmän "jännämiehiä". En myöskään ottaisi insinööriä, joka tykkää juosta baareissa ja bileissä.

Ap

Dyykkaatko pulloja vai ruokaa - vai mistä tunnet roskakuskeja??

Jos töittesi kautta tunnet roskakuskeja, et ole kyllin tasokas ainakaan DI-miehille.

Tämän perusteella dippainssit ovat yhtä nirsoja kun kauniit naiset.

Vierailija
30/32 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa niin monta treffikumppania kun vain mahdollista, kannattaa valita kotimainen palvelu. https://treffideitti.com/netin-treffipalstat/

Vierailija
31/32 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinöörimiehet ei viihdy pitkään sinkkuna. Löytävät helposti naisia. 

Vierailija
32/32 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen uimatreeneissa ja himassa. Aika usein löytäisit minut myös lentokoneesta viikonloppureissulla matkalla Berliiniin, Pariisiin, Barcelonaan, Milanoon....

Tai löysit, nyt notkun himassa ja teen 12-14h työpäivää, saldoa kesälomalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi