Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä niitä vähän vanhempia insinöörisinkkuja tapaa?

Vierailija
07.11.2017 |

Olen 31-vuotias nainen ja etsin elämääni söpöä ja tylsää insinööriä, koska pidän sellaisista miehistä. Minua vanhempi voi olla, mutta ei lapsia. Missä tällaiseen tapaukseen voisi pääkaupunkiseudulla törmätä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä netistä noita löytää. Aika monet ei käy missään baareissa eikä erityisissä harrastuksissa.

Vierailija
2/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut ainakin löytää yliopistolta, salilta ja netistä (mm. IRC). Siis jos diplomi-insinöörikin käy :D

M30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä netistä noita löytää. Aika monet ei käy missään baareissa eikä erityisissä harrastuksissa.

Mäkään en käy baareissa tai missään erikoisissa harrastuksissa, joten sieltä en ole etsinytkään.

Ap

Vierailija
4/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut ainakin löytää yliopistolta, salilta ja netistä (mm. IRC). Siis jos diplomi-insinöörikin käy :D

M30

Mä olen humanisti, joten mä en ole turhan tarkka tällaisita asioista. :)

Vierailija
5/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulle joku muukin nörtti kelpaa? DI:t ovat todella nirsoja ja insinöörit ovat harvoin sinkkuja.

Vierailija
6/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakkoloinen aktivoitui. Mun korvaan särähtää heti jos joku etsii tietyn ammatin edustaa.

Vai kelpaako ap:lle söpö roskakuski? No aivan...

Vierailija
7/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juttelin baarissa sellaiselle, olisiko ollut 45-50v. Jätin sinne eli Hesan keskustaan. Käy noukkimassa pois.

Vierailija
8/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh. Introverttina naisena en siedä deittisivuja (kokeiltu on). Deittailu on kamalan vaivaannuttavaa kun tapaa jonkun uuden, ja pitäisi sitten heti päättää, voiko jotain juttua olla. Tapaaminen on kuitenkin välttämätöntä, jotta voi päättää onko vetovoimaa. Varmaan jollekin hyvin ekstrovertille naiselle ei ole ongelma järkätä treffejä kymmeniä tai satoja kuin työpaikkahaastatteluja, ja valita sopivin. Itse koen sen liian uuvuttavana, paljon uuvuttavampana kuin käydä ulkona missä voi sattumalta tavata kiinnostavan miehen. Kuitenkin itsekin haluaisin sen sopivimman persoonan jonka kanssa oleminen on luontevaa, ja ei sitä vain näe kirjoitetun perusteella. Toinen voi olla liian hidas tai nopea, tunteeton tai tunne-elämältään epävakaa, mitä näitä temperamenttijuttuja nyt on joita kaikkia on vaikea edes nimetä mutta jotka eivät mitenkään näy netistä. Ja niillä on suoraan vaikutusta esim. seksuaaliseen kemiaan.

En vain voi uskoa, että netissä deittailu on kauhean menestyksekästä. Yhden parin tiedän, joka on päätynyt naimisiin tuolla lailla ja on ollut 10 vuotta yhdessä, mutta kaikki muut pitkäaikaiset suhteet ovat syntyneet muualla.

Vierailija
9/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lompakkoloinen aktivoitui. Mun korvaan särähtää heti jos joku etsii tietyn ammatin edustaa.

Totta kai käy söpö roskakuskikin. Mulla vaan sattuu olemaan sellainen maku, johon uskon insinöörien sopivan parhaiten. Täällä ainakin sanotaan insinöörien olevan sellaisia vähän tylsiä niin ajattelin heidän sopivan, koska olen itsekin vähän tylsä. Ja pidän nörtähtävistä miehistä. Minusta on mukavaa esimerkiksi katsella dokumentteja kotona ja käydä yhdessä kävelyllä.

Tunnen monia roskakuskeja töitteni kautta enkä ainakaan heistä ottaisi yhtäkään, koska kaikki ovat enemmän tai vähemmän "jännämiehiä". En myöskään ottaisi insinööriä, joka tykkää juosta baareissa ja bileissä.

Ap

Vierailija
10/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sulle joku muukin nörtti kelpaa? DI:t ovat todella nirsoja ja insinöörit ovat harvoin sinkkuja.

Kelpaa. Se henkinen insinööriys on se mitä kaipaan. :)

Onko insinöörit oikeasti noin haluttua kamaa deittimarkkinoilla? Olen jotenkin ajatellut päinvastaista.

Ap

Vierailija
11/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko insinöörit oikeasti noin haluttua kamaa deittimarkkinoilla? Olen jotenkin ajatellut päinvastaista.

Ap

Ne on oikeasti tosi haluttuja. Ei ehkä vielä 20 v:nä, mutta 25:stä ja varsinkin 30 v:stä eteenpäin, kun naisetkin alkaa etsiä vakiintumiskumppania, on.

Olen itse töissä it-firmassa jossa paljon DI:itä ja inssejä, ja ihan jokaisella, jopa kaljamahaisilla, lyhyillä ja "omituisimmilla nörteillä" on vaimot. Usein myös useampi kuin 2 lasta, ja  vaimo hyvin perinteisen naisellisella alalla tai kotiäiti.

Vierailija
12/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homobaareista

Vierailija
13/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai käy söpö roskakuskikin. Mulla vaan sattuu olemaan sellainen maku, johon uskon insinöörien sopivan parhaiten. Täällä ainakin sanotaan insinöörien olevan sellaisia vähän tylsiä niin ajattelin heidän sopivan, koska olen itsekin vähän tylsä. Ja pidän nörtähtävistä miehistä. Minusta on mukavaa esimerkiksi katsella dokumentteja kotona ja käydä yhdessä kävelyllä.

Tunnen monia roskakuskeja töitteni kautta enkä ainakaan heistä ottaisi yhtäkään, koska kaikki ovat enemmän tai vähemmän "jännämiehiä". En myöskään ottaisi insinööriä, joka tykkää juosta baareissa ja bileissä.

Ap

Näillä sun aivopieruilla voi olla vaikea saada ylipäätään miestä, pysyvää sellaista ainakaan.

Vierailija
14/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh. Introverttina naisena en siedä deittisivuja (kokeiltu on). Deittailu on kamalan vaivaannuttavaa kun tapaa jonkun uuden, ja pitäisi sitten heti päättää, voiko jotain juttua olla. Tapaaminen on kuitenkin välttämätöntä, jotta voi päättää onko vetovoimaa. Varmaan jollekin hyvin ekstrovertille naiselle ei ole ongelma järkätä treffejä kymmeniä tai satoja kuin työpaikkahaastatteluja, ja valita sopivin. Itse koen sen liian uuvuttavana, paljon uuvuttavampana kuin käydä ulkona missä voi sattumalta tavata kiinnostavan miehen. Kuitenkin itsekin haluaisin sen sopivimman persoonan jonka kanssa oleminen on luontevaa, ja ei sitä vain näe kirjoitetun perusteella. Toinen voi olla liian hidas tai nopea, tunteeton tai tunne-elämältään epävakaa, mitä näitä temperamenttijuttuja nyt on joita kaikkia on vaikea edes nimetä mutta jotka eivät mitenkään näy netistä. Ja niillä on suoraan vaikutusta esim. seksuaaliseen kemiaan.

En vain voi uskoa, että netissä deittailu on kauhean menestyksekästä. Yhden parin tiedän, joka on päätynyt naimisiin tuolla lailla ja on ollut 10 vuotta yhdessä, mutta kaikki muut pitkäaikaiset suhteet ovat syntyneet muualla.

Itse olen ääri-introvertti ja koin ihan toisin päin. Mulle on aina ollut helpompi kommunikoida kirjoittamalla kuin livenä. Enkä tykkää käydä "ulkona". Ja jos käyn, niin eristäydyn omaan kuplaani niin paljon etten tapaa ketään.

En ikinä harrastanut sellaista perinteistä deittailua kuin kuvaat. Kirjoitin itsestäni pitkiä juttuja ja kävin kirjeenvaihtoa pitkään ennen kuin edes halusin tavata. Toinen mies jonka tapasin oli se, josta tuli puolisoni. (Ensimmäinen oli pettymys, olin kuvitellut ihan erilaiseksi kuin sitten livenä oli)

Vierailija
15/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ne on oikeasti tosi haluttuja. Ei ehkä vielä 20 v:nä, mutta 25:stä ja varsinkin 30 v:stä eteenpäin, kun naisetkin alkaa etsiä vakiintumiskumppania, on.

Olen itse töissä it-firmassa jossa paljon DI:itä ja inssejä, ja ihan jokaisella, jopa kaljamahaisilla, lyhyillä ja "omituisimmilla nörteillä" on vaimot. Usein myös useampi kuin 2 lasta, ja  vaimo hyvin perinteisen naisellisella alalla tai kotiäiti.

Tottakai niillä on vaimot ja naisia. Money talks and bullshit walks...

Vierailija
16/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DI:t todella nirsoja? Ehkä tutalaiset jos nekään. Muille kelpaisi paremmin kuin hyvin peruskiva ja kiltti nainen, joka ymmärtää nörttijuttujen päälle. Onko se sitten kova kriteeri?

Vierailija
17/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistäkö?Mistä sieltä,tuskin Tinderistä ainakaan.?t.n35 (myöskin insinöörityypiä, itsekin insinööri, muttei insinöörinnäköinen)

Vierailija
18/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

DI:t todella nirsoja? Ehkä tutalaiset jos nekään. Muille kelpaisi paremmin kuin hyvin peruskiva ja kiltti nainen, joka ymmärtää nörttijuttujen päälle. Onko se sitten kova kriteeri?

Olet muuten harvinaisuus :) Itse olen semmoinen nörttinainen, ja koulutuskin nörttialalle, mutta ei nörttimiehet pääosin ole minunlaisistani kiinnostuneita. Tuntuvat haluavan sairaanhoitajia, opettajia jne, ei tietojenkäpistelytieteilijä kelpaa :D

Vierailija
19/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistäkö?Mistä sieltä,tuskin Tinderistä ainakaan.?t.n35 (myöskin insinöörityypiä, itsekin insinööri, muttei insinöörinnäköinen)

Ei, Tinder on enemmän satunnaisseuran hakuun. Sellaisilta perinteisiltä deittisivustoilta, jonne voi kirjoitella pidempääkin romaania itsestään ja siitä mitä elämältä toivoo. Palveluita on listattu esim. http://treffimaisteri.com/deittisivustot/ 

Itse löysin kristilliseltä "Kotisataman deitti" sivustolta. En edes ole kristitty, vaan agnostikko, mutta kokeilin tuotakin kun ajattelin että jso siellä olisi vähän syvällisemmin ajattelevia seuranhakijoita. Laitoin heti ilmoitukseeni että en ole uskovainen. 

Vierailija
20/32 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-kymppisillä insinööreillä on kasvanut jo sen verran järkeä päähän etteivät ne ole kenen tahansa parturikampaajan vietävissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi