Suomalaismiehet ovat huonoja sängyssä, ja sen takia naiset ovat haluttomia
Kommentit (48)
Tässähän on kyse siitä, että naiset harrastavat seksiä vain jännämiesten kanssa, joita kiinnostaa oma nautinto pelkästään. Ei ihme, jos naiset saavat huonoa seksiä.
Ihan oikeassahan tuo on. Itse naisena tykkään seksistä erittäin paljon, mutta ei todellakaan kiinnosta harrastaa sitä miehen kanssa joka ei tee kotitöitä vaan makaa sohvalla kalja kädessä, ja jolle olen ilmaa kaiken aikaa paitsi silloin kun ukko on seksiä vailla.
Mun mies on ainakin ihan kantasuomalainen ja helvetin hyvä sängyssä, varmaan paras mitä on tähän mennessä ollutkaan.
Mä veikkaan että ei katso kansalaisuutta se vässykämpien onneton räpeltäminen ja toisen runkkusäkkinä käyttäminen.
Kyllä tuo jonkunasteinen aito ongelma on tai sitten vaan minulle on osunut huono tuuri pienen otannan vuoksi. (4 miestä: hyvä suomalainen ja ulkomaalainen, 2 onnetonta suomalaista, joita ei saanut opetettua/herätettyä sitten millään).
Me miehet on ymmärretty jo aikoja sitten, että seksi on vain ja ainoastaan suvunjatkamista. Muuten vaan me ei ruveta kusivehkeillä pelehtimään.
En avannut linkkiä, mutta omalla kohdallani otsikko on pitänyt paikkansa. Eivät suomimiehetkään nyt huonoja ole olleet, mutta kyllä taivas avautui minulle vasta kun tapasin nykyisen, ulkomaalaisen mieheni. Hän on aivan eri tasolla seksitaidoissa ja ihan toisella tavalla kiinnostunut myös minun nautinnostani. Onneksi ei tarvitse enää vilkaistakaan näihin suomiuroisiin päin, jotka tälläkin palstalla saarnaavat, että nainen on vastuussa omasta orgasmistaan.. Siis on toki, siinä mielessä että naisen on hyvä olla itse aktiivinen oman nautintonsa mekanismien opettelussa, mutta moni suomimies on ymmärtänyt tuon niin, että mies hankkii oman orgasminsa ja nainen omansa = runkataan toisen keholla. Vastenmielistä! Minun mieheni tekee tarvittaessa vaikka kymmenet erilaiset temput, jotta minäkin saan, ja saa itse vasta sen jälkeen. Ja kyllä, haluan hänen kanssaan seksiä päivittäin, jos on aikaa niin vaikka monta kertaa saman päivän aikana. Aiempien miesten kanssa tahti oli ehkä kerran viikossa, joskus vielä paljon harvemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Vaikea sitä on ajatuksiakaan lukea että mikä olis kivaa kun toinen vaan möllöttää siinä kuin kampela.
Millaista kumppaneita sinulla on ollut? Voitko kuvailla heitä ja omaa käyttäytymistäsi sängyssä? Voisi olettaa että jostain syystä he eivät ole olleet mukana touhussa.
Vierailija kirjoitti:
En avannut linkkiä, mutta omalla kohdallani otsikko on pitänyt paikkansa. Eivät suomimiehetkään nyt huonoja ole olleet, mutta kyllä taivas avautui minulle vasta kun tapasin nykyisen, ulkomaalaisen mieheni. Hän on aivan eri tasolla seksitaidoissa ja ihan toisella tavalla kiinnostunut myös minun nautinnostani. Onneksi ei tarvitse enää vilkaistakaan näihin suomiuroisiin päin, jotka tälläkin palstalla saarnaavat, että nainen on vastuussa omasta orgasmistaan.. Siis on toki, siinä mielessä että naisen on hyvä olla itse aktiivinen oman nautintonsa mekanismien opettelussa, mutta moni suomimies on ymmärtänyt tuon niin, että mies hankkii oman orgasminsa ja nainen omansa = runkataan toisen keholla. Vastenmielistä! Minun mieheni tekee tarvittaessa vaikka kymmenet erilaiset temput, jotta minäkin saan, ja saa itse vasta sen jälkeen. Ja kyllä, haluan hänen kanssaan seksiä päivittäin, jos on aikaa niin vaikka monta kertaa saman päivän aikana. Aiempien miesten kanssa tahti oli ehkä kerran viikossa, joskus vielä paljon harvemminkin.
Juuri tämä.
t. 5 ja todellakin yritin herätellä näitä kahta lahnamiestä, mutta ei heitä kiinnostanut mikään aistinautiskelu ja kiihkeä seksi.
Minä en harrasta mieheni kanssa seksiä juurikin siitä syystä että seksi on huonoa. Eli toisin sanoen mies tyhjentää kassinsa ja se on siinä. Mielummin hoitelen sitten itseni leluilla.
Tottahan tuo.
Keskiverto suomalaismiehellä on lisäksi elintasomahaa ja pieni penis. Yritä siinä sitten saada hormoonit hyrräämään, kun moinen ähkii päälläsi, eikä tee elettäkään naisen tyydyttämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en harrasta mieheni kanssa seksiä juurikin siitä syystä että seksi on huonoa. Eli toisin sanoen mies tyhjentää kassinsa ja se on siinä. Mielummin hoitelen sitten itseni leluilla.
Jännä synonyymi työkavereille, tuo lelu!
Jokainen huolehtikoot omat orkkunsa ja riittää että minä ja muna tykätään.
M kirjoitti:
Jokainen huolehtikoot omat orkkunsa ja riittää että minä ja muna tykätään.
Ymmärrän, että tämä oli provo, mutta ne, jotka ovat oikeasti tuota mieltä, eivät kyllä oikeasti tajua, mitä menettävät. Kyllä ne miestenkin orkut on ihan eri levelillä niissä suhteissa, joissa kumpikin kilpailee toisen tyydyttämisessä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tyydyttää suominaista, kun voi tyydyttää sataa thainaista?
Kyse oli siitä ettei osaa tyydyttää. Jos vaihtuvuus on sata naista voi olettaa ettei moni halunnut kanssasi uudelleen sänkyyn.
Ei ainakaan oma itsetunto tästä otsikosta kärsi. Useat ovat sanoneet saaneensa parasta seksiä koskaan kanssani, ja eiköhän siellä ole ulkomaalaisiakin kokemuksia joukossa.
Minusta tuommoinen "suoraan täräyttäminen" kertoo enemmän siitä, ettei kyseinen tapaus kykene tunnistamaan esim. treffeillä ihmisiä, joiden kanssa voisi löytyä syvempi yhteys. Koska sitähän se hyvä seksi vaatii, että molempien korvien välissä värähtelee samalla taajuudella. Hyvät tissit, upea kroppa tai iso vehje ei takaa yhtään mitään. Toisaalta jos nuo ulkoiset mieltymykset ja pääkopan asiat osuu kohdalleen, niin sitten se onkin jotain uskomatonta.
Ei ole naisilla helppoa, ei ole :/
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Vaikea sitä on ajatuksiakaan lukea että mikä olis kivaa kun toinen vaan möllöttää siinä kuin kampela.
Jos partnerisi "möllöttää kuin kampela", se on selkeä kehollinen viesti että hän ei halua seksiä juuri sillä hetkellä. Sinun tehtäväsi on lukea partnerisi reaktioista, minkälaisessa mielentilassa tämä on, ja sopeuttaa oma toimintasi siihen. Se on toista kunnioittavaa käytöstä - seksin harrastaminen toisen mielentilasta välittämättä puolestaan on hyväksikäyttöä. Tuossa tilanteessa voitte siis joko jättää seksin väliin, tai sitten siirtyä vaikkapa hellimään toisianne ilman päämäärähakuisuutta. Jos siitä hiljalleen halut heräävät, voi siirtyä suorempaan toimintaan.
Mikä siinä on, että niin moni suomalainen mies ei tätä yksinkertaista perusasiaa ymmärrä?
t. 7
Seksi on kahden (yleensä) ihmisen välinen yhteinen leikki, jolloin sen hyvyys ja huonous on myös aina riippuvainen molemmista osapuolista. Minusta miehet ovat hyvinkin valmiita ja innokkaita tuottamaan naiselle nautintoa vuoteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo.
Keskiverto suomalaismiehellä on lisäksi elintasomahaa ja pieni penis. Yritä siinä sitten saada hormoonit hyrräämään, kun moinen ähkii päälläsi, eikä tee elettäkään naisen tyydyttämiseksi.
Valtaosa yli 25-vuotiasta miehistä ei ole tutkimusten mukaan vyötärölihavia. Itse asiassa vyötärölihavuus on Suomessa yhtä yleistä naisilla ja miehillä.