Miten tunkkainen haju pois raikkaista voileivistä
Tein eilen illalla raikkaita voileipiä tupaantuliaisia varten ja yön aikana niihin oli jääkaapissa tullut tunkkainen haju vähän jopa ummehtunut. Voileivät olivat ihan vaan isolla lautasella. Käytin voileipiä ulkonakin tuulettumassa mutta ei auta. Johtuukohan se tuosta salaatinlehdestä. Mitä mä nyt tarjoan vieraille.
Kommentit (28)
Lisää jotakin raikasta hedelmää joukkoon, esim. mangoa tai ananasta.
Pese ne sun kalaisat klitosormet ennen voikkosten tekoa.
Tottakai raikkaat voileivät pitää olla koko yön ulkona raittiissa ilmassa. Tietysti voi lintu niihin pas**a tai vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Lisää jotakin raikasta hedelmää joukkoon, esim. mangoa tai ananasta.
Anasta voisin kyllä kokeilla
Ap
Itse käytän otsonaattoria leipien raikastamiseen. Tein sellaisen itse .
Voikohan haju johtua valkosipulimurskeesta purkki on kyllä tiukasti kiinni.
Ap
raikkaat voi leivät on jo totaalisen out. tarjoa jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
raikkaat voi leivät on jo totaalisen out. tarjoa jotain muuta.
Näitä ei voi enää sanoa raikkaiksi voileiviksi koska haisee niin pahalle. Tarjoanko näitä.
Ap
Jos kysyt tosissasi, niin joku voileipäsi aineksista on pilalla. Eli lähdetään siitä. Mitä käytit voileipiesi aineksina?
Vierailija kirjoitti:
Tee voileipäkakku!
Voinko käyttää näitä leipiä kakun tekoon jos saisin jotenki tän hajun pois
Ap
Minä pilkkoisin vaan ananaan siihen päälle. Vai onko wt?
Ruokasooda on yks millä saa tunkkaisuuden pois esim jääkaapista. Toimii varmaan leipiinkin. Laita tuhti kerros ruokasoodaa leipien päälle, eiköhän tunkkaisuus häviä.
aloitus on selvä trolli. hyvät ihmiset, älkää ruokkiko peikkoja. jo eläintarhojen kylteissä kielletään tuollainen.
Laita leivät isoon rasiaan ja sumuta sinne ilmanraikastinta.
Vierailija kirjoitti:
Saitko hajun pois?
Kyllä ,laitoin leipien väliin hetkeksi hajunsyöjä aktiivihiilikengänpohjalliset.
Kiitokset neuvoista.
Raikkaat voileivät ovat tunkkaisia ja tuuletit jopa niitä? Voi voi.