Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pirkko Arstilan pisteet nousivat!

Vierailija
07.11.2017 |

Upeaa, Pirkko. Sillä lailla. Eivät niitä kestä edes eläkeläiset.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkko on hyvien tapojen lähettiläs ja niitä hän todella tässä peräänkuuluttaa. Pukeutuminen on osa käytöstapoja.

Vierailija
2/7 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirkko on hyvien tapojen lähettiläs ja niitä hän todella tässä peräänkuuluttaa. Pukeutuminen on osa käytöstapoja.

Ihmisten ulkomuodon arvosteleminen, varsinkin tuntemattomien ihmisten, ei kuulu hyviin käytöstapoihin. Minulle ja monelle muullekin se on opetettu jo pikkulapsena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi arvostella tuntematonta kuin tunnettua, jos vaikka tuntemattomat vaivihkaa ymmärtäisivät alkaa huolehtimaan terveydestään, ulkonäöstään ja hyvinvoinnistaan. Siinä kohenisi koko ympäristö, jossa elämme!

Vierailija
4/7 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten ulkomuodon arvosteleminen, varsinkin tuntemattomien ihmisten, ei kuulu hyviin käytöstapoihin. Minulle ja monelle muullekin se on opetettu jo pikkulapsena.

Mummot usein kuvittelee, ettei käytöstavat koske heitä ollenkaan. Saa sanoa mitä sylki suuhun tuo. Ei Arstila ensimmäinen tämmöinen mummo ole. Muita haukutaan, muttei tajuta kuinka törkeitä itse ollaan. Ja kyllähän Pirkko kolumnissaan menee aivan liian pitkälle. Ei meillä täällä Suomessa ole mitään kauppapukeutusmisvaadetta, riittää että on suht asialliset vaatteet päällä ja muutenkin käyttäytyy asiallisesti. Ja siihen asialliseen käytökseen kuuluu, ettei kyttää muita asiakkaita ja kirjoittele heistä törkyjä nettiin. Ei edes silloin kun sen toisen pukeutuminen ei ole oman maun mukaista. Makuja kun on niin monenlaisia. Vain typerys kuvittelee sen oman maun olevan joku standardi, jota kaikkien muidenkin on noudatettava.

Vierailija
5/7 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi arvostella tuntematonta kuin tunnettua, jos vaikka tuntemattomat vaivihkaa ymmärtäisivät alkaa huolehtimaan terveydestään, ulkonäöstään ja hyvinvoinnistaan. Siinä kohenisi koko ympäristö, jossa elämme!

No mitä vikaa sillä kassajonon naisella oli terveydessään ja hyvinvoinnissaan? Eihän tuo edes ollut lihava, senhän Pirkko itsekin myönsi. Paino-ongelmat oli tulossa vasta muutaman vuoden kuluttua. Nainenhan saattoi olla tulossa jumpasta tai kuntosalilta ja siksi tällä oli verkkarit. Koko kolumni oli pelkkää Pirkon mielikuvitusta. Ei hän naista tuntenut eikä tiennyt tämän ongelmia. Kunhan keksi kaikenlaista omasta päästään. Ja te jatkatte, täysin tuntematta kohdetta. Voi olla että se kassajonon haukuttu nainen huolehtii terveydestään paremmin kuin te itse. Sitä ei estä lyhyet jalat, iso takamus ja pulleat rinnat. Eikä verkkarit tai mascara. Mikään noista ei todista etteikö nainen huolehdi terveydestään.

Vierailija
6/7 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikkäissä kellohameissa lähikauppaan helmat heilahdellen flirttailemaan, ohjaa Pirkko-mummu! Kuten Pirkko itse 1950-luvulla?

Vierailija
7/7 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollisuutta (eikä haluja) rampata kauneuskirurgiassa kuten tällä tyhjänpäiväisellä kokoomustantalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi