Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole tainnut koskaan saada huonoa asiakaspalvelua

Vierailija
07.11.2017 |

Aina haukutaan asiakaspalvelijoita, puhelinmyyjiä ja muita vastaavia. Itse en muista kertaakaan saaneeni huonoa asiakaspalvelua.

Siksi pistääkin miettimään että kannattaisikohan katsoa peiliin jos tälläisiä kokemuksia on usein?

Itse alan olla jo keski-ikäinen ja haluan nykyään asioida myyjän kanssa esim vaatekaupassa tai elektroniikkaa ostamassa. Palvelu aina todella mukavaa ja mikä parasta, asiantuntevaa. Ei aina myyjän kanssa kemiat kohtaa mutta peruskohteliasuudella puolin ja toisin on pärjätty hyvin.

Yksi huono kokemus on vuosien takaa kun tilasin ulko-oven yksityiseltä yrittäjältä. En ollut ovea edes kotiin saanut vielä kun soitteli monta kertaa päivässä rahojen perään. Laskua ei ollut edes tullut ja kun tuli, oli siinä eräpäivä vielä pitkällä. Oli kyllä töykeää, ilmeisesti firmalla meni huonosti ja rahat oli saatava pian. Mies ei edes puhelimessa jaksanut olla ystävällinen vaan vaati rahojaan kiukkuisena. Olin silloin nuori ja arka, harmittaa etten osannnut reagoida oikein tähän tapaukseen.

Jos jotain pitää kaivelemalla kaivaa jotain negatiivista niin joudun mainitsemaan terveydenhuollon. Olen ollut sen suhteen onnekas etten ole palveluiden suurkuluttaja mutta ne vähäisetkin kerrat kun siellä joutuu asioimaan, jää tunne että asiakas leimataan valehtelijaksi jo etukäteen. Varsinkin kivunlievitys on asia mitä saa rukoilla ja anella.

MillIsia kokemuksia sinulla on asikaspalvelijoista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näissä pätee wanha sanonta, "niin metsä vastaa, kuin sinne huudeetaan..."

Vierailija
2/5 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, en minäkään. Ne jotka usein puhuivat että olipas paskaa palvelua, ovat itse monesti todella vihaisella tai ylimielisellä asenteella liikkeellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse asiakaspalvelutyössä, enkä koskaan näytä asiakkaalle jos joku minua ärsyttää tai on huono päivä. Pinnani on pitkä mutta ei loputon, asiatonta huutelua, tytöttelyä , komentelua, haukkumista ja vittuilua en kuuntele. Vuosien varrella olen huomannut, että töykeä ja huonosti käyttäytyvä asiakas ei saa hyvää palvelua, koska ei ole sellaista ansainnut. Peiliin on hyvä katsoa jos tuntee itsensä aina kaltoinkohdelluksi.....

Vierailija
4/5 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse asiakaspalvelutyössä, enkä koskaan näytä asiakkaalle jos joku minua ärsyttää tai on huono päivä. Pinnani on pitkä mutta ei loputon, asiatonta huutelua, tytöttelyä , komentelua, haukkumista ja vittuilua en kuuntele. Vuosien varrella olen huomannut, että töykeä ja huonosti käyttäytyvä asiakas ei saa hyvää palvelua, koska ei ole sellaista ansainnut. Peiliin on hyvä katsoa jos tuntee itsensä aina kaltoinkohdelluksi.....

Samoin, en minäkään asiakkaana näytä fiiliksiäni aspalle. Mun fiilis ei parane sillä että jaan pahaa oloani muille.

Moni kiva aspa on pelastanut mun päivän monta kertaa, eikä siihen ole tarvittu välttämättä kuin kiva hymy.

Vierailija
5/5 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi