Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aku Louhimiehen Tuntematon Sotilas kerää ylistystä!

VIIDEN TÄHDEN ELOKUVA
07.11.2017 |

Otetaan tähän esimerkiksi elokuvakriitikoiden arvioita:

Iltalehti, Juho Rissanen 5/5 tähteä
Ilta-Sanomat, Taneli Topelius 5/5 tähteä
Keskisuomalainen, Marko Ahonen 5/5 tähteä
Rantapohja, Elmo Rautio 5/5 tähteä

Elokuvana Aku Louhimiehen Tuntematon ei ole mitään helppoa jenkkiviihdettä. Sellaiseen tottuneelta Louhimiehen mestariteos menee ohi.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako niitä runkkarielokuvaa oikein pitää tehdä? Eka oli paras. Huutaako tässä versiossa ihan sikana kun kranaatista tuli osumaa? En usko.

Vierailija
2/15 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  jaksa tällasta hopotusta, itse en tähän hypetykseen jo kyllästyneenä aio  tuota leffaa edes katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa sunnuntaina ja nosti kyllä tunteet pintaan,melkein hävetti että iso mies valuttaa kyyneliä melkein koko ajan.

Isä on ollut monta vuotta tuossa sodassa ja se ehkä vaikutti.

Se ainoastaan harmitti että olin teatterin etu-sivupenkillä kun parhaat paikat oli mennyt,joutui katsomaan pää vinossa.

Pitäis käydä jossain välissä katsomassa toisen kerran taaempaa ja katsomon keskeltä.

Vierailija
4/15 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän mahtaa olla tämän hetkinen saldo katsojamäärissä.

Joka ilta näkyy olevan teatterit täynnä.

Vierailija
5/15 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iikka Kivi youtubessa antoi myös 5/5 arvosanaksi.

Oli siinä kyllä hienosti saatu ne kasvojen pienetkin eleet tallennettua,ymmärsi mitä ne tarkoitti vaikka ei puhunutkaan mitään.

Vierailija
6/15 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako niitä runkkarielokuvaa oikein pitää tehdä? Eka oli paras. Huutaako tässä versiossa ihan sikana kun kranaatista tuli osumaa? En usko.

Itse 1990lvuulla syntyneenä voin vannoa, että tykkään tästä uudesta enemmän. KUKAAN EI JAKSA KATSOA MUSTAVALKO ELOKUVIA! Edvin Laineen version voi kiteyttää muutamaan sanaa: Hurraa Suomi!

Vierailija
7/15 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Louhimiehellä lentää pisimmälle ja kerännyt isoimman satsin.

Vierailija
8/15 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei  jaksa tällasta hopotusta, itse en tähän hypetykseen jo kyllästyneenä aio  tuota leffaa edes katsoa.

LOL. Miksi ei muodostaa omaa mielipidettä vaan itkee kuin pikkupossu

Vierailija
9/15 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-lehden keskustelut on hyvin googlessa, mutta tuotantoyhtiö voisi lopettaa tämän leffansa puffailun.

Vierailija
10/15 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin, että joutuu lynkatuksi jos esittää kielteisen mieleipiteen.

Vierailija
11/15 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva-lehden keskustelut on hyvin googlessa, mutta tuotantoyhtiö voisi lopettaa tämän leffansa puffailun.

Missä ne sitä puffaa?

Minä ainakin olen tavallinen tallaaja joka on tätä ennen käynyt elokuvissa noin 20 vuotta sitten.

Vierailija
12/15 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan elokuva aika jyrä, eli sotimista alusta loppuun, eikä kunnon juonta. Visuaalisesti ja emotionaalisesti kuitenkin nappisuoritus. 4/5.

Vierailija
13/15 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vain oli venäläisellä ystävälläkin silmät punaisena leffan jälkeen ja tykkäsi elokuvasta.

Vähän pelkäsin että mitä tuumaa kun siinä oli sitä ryssittelyä jonkin verran.

Vierailija
14/15 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava kolmen tunnin kaikkien aikojen läpilyöntielokuva, oikea mestariteos. Huikea trilleri ja spektaakkeli, ei jätä ketään kylmäksi. Viisi tähteä tulee täältäkin. 🙂 Kohta jo miljoona katsojaa on nähnyt uuden Tuntemattoman. Numerot eivät valehtele.

Vierailija
15/15 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louhimiehen Tuntematon esitetään itsenäisyyspäivänä 6.12.2018 useissa elokuvateattereissa (ainakin Espoo, Nurmijärvi, Hämeenlinna ja Oulu). Hienoa!

Kertoo jotain tuokin elokuvan tasosta - siitä tuli heti ikuinen klassikko!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi